پد لمسی با نیروی تقویت‌شده عملکرد، سرعت و دقت بیشتری را برای کاربران لپ‌تاپ ارائه می‌کند

جون استارک، مدیر عامل Peratech می گوید: «حلقه بازخورد لمسی بین حسگر سازگار عالی و فراتر از لمس لمسی با یک کلیک، سطح جدیدی از عملکرد گسترده ای را که FusionPad در اختیار OEM ها و کاربران نهایی آنها قرار می دهد، هدایت می کند. علاوه بر این، هوشمندی سیستم عامل ما یک فلسفه طراحی را امکان پذیر می کند که از قطعات معمولی به روش های فوق العاده ای استفاده می کند و FusionPad را برای بازار گسترده تر OEM مقرون به صرفه تر می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران ماتریس تشخیص Peratech که از صدها حسگر نیروی مجزا تشکیل شده است، سطوح مختلف فشار اعمال شده را تشخیص می‌دهد که نه تنها شدت، بلکه یک نمایه – مثلاً تفاوت بین یک انگشت و یک قلم – را بدون هیچ ناهماهنگی شناسایی می‌کند. خروجی لمسی توسعه یافته توسط Innovobot Labs، بر خلاف فرکانس‌های محدودی که در حال حاضر در بازار موجود است، محدوده فرکانسی با کیفیت بالا از 150 هرتز تا 350 هرتز را ارائه می‌کند.

FusionPad نازک‌تر است و به باتری بزرگ‌تر و جریان هوای بیشتر برای خنک کردن پردازنده‌ها و بهبود عملکرد کلی اجازه می‌دهد. آماده ادغام و سازگاری با ابزارهای مهندسی محصول موجود است. همچنین برای فرآیندها و فناوری تایید شده توسط AVL برای زنجیره تامین آماده است.

FusionPad فناوری ثبت اختراع Quantum Tunneling Composites از Peratech و طراحی لمسی کاربردی از Innovobot Labs را ترکیب می کند. “این همکاری نمونه ای از مدل نوآوری ما است، جایی که Peratech و Innovobot Labs نیروهای خود را برای ایجاد یک محصول برتر که بهترین جلوه های لمسی و سنجش نیرو را در خود جای داده است، متحد کرده اند.” مدیر عامل Innovobot ماریو وندیتی می گوید.

Peratech، یک شرکت HMI حسگر لمسی، و آزمایشگاه‌های Innovobot، یک خانه طراحی نوآورانه و تحقیق و توسعه، از ترک پد جدید FusionPad Haptic Force-Enhanced در نمایشگاه CES در لاس وگاس، 5 تا 8 ژانویه رونمایی خواهند کرد. FusionPad تجربه کاربری لپ تاپ را تا حد زیادی بهبود می بخشد. به جای یک کلیک، طیف گسترده‌ای از تعاملات کاربر، از جمله چند کلیک برای گسترش عملکرد و بازخورد لمسی سریع و دقیق برای بهینه‌سازی کنترل، ارائه می‌کند. همچنین کلیدهای نادرست را هنگام تایپ حذف می کند.