ویکتوریا 3 در ماه اکتبر به فروش می رسد

ویکتوریا 3 یک شبیه‌سازی عمیق اجتماعی-اقتصادی و سیاسی است که تلاش می‌کند تا نیازها و خواسته‌های هر فرد روی زمین را در طول یک قرن تحولات تکنولوژیکی و اجتماعی دراماتیک نشان دهد. جمعیت رو به رشد نیاز به تغذیه دارند، اما آنها همچنین خواسته های سیاسی برای افزایش یا حفظ قدرت خود خواهند داشت. قوانین و اصلاحات اجتماعی را تصویب کنید تا خواسته های شهروندان شما را منعکس کند، یا سعی کنید آینده بهتری را بر ملتی تحمیل کنید که ممکن است قدردان تفکر آینده شما نباشد.

ویژگی های ویکتوریا 3 عبارتند از:

  • قابلیت پخش بی نهایت: تاریخ را به عنوان هر یک از ده ها کشور دوره ویکتوریا، از قدرت های صنعتی مانند بریتانیا و پروس گرفته تا غول های پرجمعیتی مانند روسیه و چین چینگ یا قدرت های منتظر مانند ژاپن یا کانادای مستعمره بازنویسی کنید.
  • شبیه سازی عمیق اجتماعی: هر ساکن کشور شما شبیه سازی شده است، خواه کشاورز یا منشی، سرمایه دار یا صنعتگر. هر کس دارای عقاید شخصی، ترجیحات سیاسی و بالاتر از همه، استانداردهای زندگی برای حفظ است.
  • بازی اقتصادی چالش برانگیز: اقتصاد خود را از طریق توسعه صنایع و موسسات جدید، تجارت کالاهای مازاد در بسیاری از بازارهای جهان و واردات آنچه که جمعیت شما برای مقرون به صرفه کردن زندگی نیاز دارند، رشد دهید.
  • مرز دیپلماتیک: هر چیزی را که بتوانید از طریق جنگ به دست آورید، در میز مذاکره نیز به دست می آید. بازی های دیپلماتیک را باز کنید، از متحدان برای حمایت دعوت کنید، زیرا به کشورهای ضعیف تر یا رقیب فشار می آورید.
  • توسعه سیاسی: جناح های مختلف سیاسی در کشور خود را از طریق قوانین و اصلاحات مدیریت کنید. آیا می توانید زندگی هموطنان خود را بهبود ببخشید، اگر این به معنای تحریک مقامات مستقر است؟
  • A Living World: تغییر نقشه را در مقابل چشمان خود مشاهده کنید، زیرا راه آهن های تازه ساخته شده شهرهای در حال رشد را به هم متصل می کنند، که بسیاری از آنها ده ها سال پیش روستایی بودند.

ویکتوریا 3 در 25 اکتبر 2022 با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 49.99 دلار / 41.99 پوند / 49.99 یورو از خرده فروشان بزرگ بازی در دسترس خواهد بود.

تحولات پیشگامانه قرن از 1836 تا 1936 تحت کنترل شما در Victoria 3، شبیه‌ساز تخته استراتژی بزرگ مورد انتظار Paradox Interactive است. و اکنون تاریخ انتشار دارد – 25 اکتبر 2022.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران