هیئت مدیره اینتل Frank D. Yeary را به عنوان رئیس مستقل جدید منصوب کرد

من خوشحالم که از فرانک به عنوان رئیس هیئت مدیره اینتل استقبال می کنم. تخصص او در ایجاد ارزش سهامداران، تمرکز او بر حاکمیت شرکتی و دانش او از اینتل، دارایی های قدرتمندی برای هیئت مدیره و شرکت است که استراتژی خود را اجرا می کنیم. “همچنین می‌خواهم از عمر به‌خاطر مشارکت‌های فوق‌العاده‌اش به‌عنوان رئیس تشکر کنم. او در بازگشت من به شرکت به‌عنوان مدیر عامل مؤثر بود و پویایی کاری بسیار تاثیرگذاری را در هیئت مدیره و تیم مدیریت ایجاد کرد. من مشتاقانه منتظر حضور او هستم. ادامه خدمت به عنوان یکی از اعضای محترم هیئت مدیره.”

سالی گفت: «من عمیقاً مفتخرم که این نقش گسترده را در چنین زمان حساسی برای اینتل به عهده بگیرم. در حالی که این شرکت مطمئناً کارهای بزرگی برای انجام دادن دارد، من مطمئن هستم که استراتژی درستی را در اختیار داریم. این امری ضروری است که ما به خوبی اجرا کنیم و به طور همزمان ارزش را به سهامداران خود ارائه دهیم.”

شرکت اینتل امروز اعلام کرد که Frank D. Yeary به عنوان رئیس مستقل جدید هیئت مدیره خود انتخاب شده است. این امر به دنبال تصمیم دکتر عمر اشراک مبنی بر کناره گیری از ریاست جمهوری صورت گرفت. اشراک به عنوان مدیر مستقل در هیئت مدیره اینتل باقی خواهد ماند و در کمیته حسابرسی و مالی و کمیته راهبری و نامزدی فعالیت خواهد کرد.

سالی از سال 2009 مدیر اینتل بوده است. او همچنین یکی از اعضای مدیریت Darwin Capital Advisors، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی است. او یکی از بنیانگذاران CamberView Partners LLC، یک شرکت مشاوره کسب و کار متخصص در ارائه مشاوره سرمایه‌گذار برای شرکت‌های دولتی بود، که تا سال 2018 به عنوان رئیس اجرایی در آنجا خدمت کرد. پیش از آن، سالی به عنوان معاون دانشگاه کالیفرنیا در برکلی خدمت کرده بود 25 سال. سالها در صنعت مالی، از جمله به عنوان رئیس جهانی ادغام و ادغام و به عنوان عضو کمیته مدیریت بانکداری سرمایه گذاری سیتی گروپ. سالی همچنین عضو هیئت مدیره Mobileye، PayPal Holdings و تعدادی از شرکت های خصوصی است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران اشراک اظهار داشت: ” ریاست هیئت مدیره اینتل و کمک به ایجاد شالوده برای تحول این شرکت، یک افتخار بوده است. من مشتاقانه منتظر ادامه حضور در هیئت مدیره اینتل هستم و در عین حال به طور کامل از فرانک در نقش جدیدش حمایت می کنم.