همکاری Ansys و AMD برای تسریع شبیه‌سازی مدل‌های مکانیکی سازه‌ای بزرگ تا ۶ برابر سریع‌تر

آخرین همکاری Ansys با AMD به راه حلی منتج شده است که طبق آزمایشات Ansys، به طور قابل توجهی سرعت شبیه سازی مدل های مکانیکی سازه های بزرگ را افزایش می دهد، بین سه تا شش برابر سریعتر برای برنامه های Ansys Mechanical با استفاده از حل کننده مستقیم پراکنده. اضافه شدن پشتیبانی از شتاب دهنده های AMD Instinct در Ansys Mechanical به مشتریان انعطاف پذیری بیشتری در انتخاب سخت افزار محاسباتی با کارایی بالا (HPC) می دهد.

برد مک کردی، معاون شرکت، مرکز داده و واحد تجاری شتاب دهنده در AMD، گفت: «چالش‌های مهندسی پیچیده و بزرگ امروزی نیازمند شبیه‌سازی‌های سریع، دقیق و پیش‌بینی‌کننده هستند که در مقیاس بزرگ هستند. همکاری بین Ansys و AMD می‌تواند سرعت بیشتری را در برخی از برنامه‌ها فراهم کند و مشتریان مشترک ما را قادر می‌سازد تا شبیه‌سازی‌های ساختاری پیچیده‌ای را اجرا کنند که منجر به طراحی‌های کارآمدتر و با کیفیت‌تر برای خودروها، هواپیماها و طیف وسیعی از محصولات دیگر و در عین حال رعایت مهلت‌های زمانی آنها می‌شود.همکاری Ansys با AMD به مشتریان مشترک این امکان را می دهد تا از سخت افزار پیشرفته GPU برای برنامه های Ansys Mechanical در مرکز داده، هم در محل و هم در فضای ابری استفاده کنند تا زمان ورود به بازار را کاهش دهند. با راه حل های بهینه تر،” Shane Emswiler گفت. ، معاون ارشد محصولات در Ansys. این کار به خوبی با استراتژی محاسباتی پرقدرت ما برای سرمایه‌گذاری عمیق بر روی پردازنده‌های گرافیکی به‌عنوان یک فناوری نوظهور، ماندگار و قدرتمند برای شبیه‌سازی‌های Ansys هماهنگ است.»



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Ansys اعلام کرد که Ansys Mechanical یکی از اولین برنامه‌های تجاری تحلیل المان محدود (FEA) است که از AMD Instinct Accelerators، جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی مرکز داده AMD پشتیبانی می‌کند. شتاب دهنده های AMD Instinct برای ارائه عملکرد استثنایی به مراکز داده و ابر رایانه ها برای حل سخت ترین مشکلات جهان طراحی شده اند. برای پشتیبانی از شتاب‌دهنده‌های AMD Instinct، Ansys کد APDL را در Ansys Mechanical برای ارتباط با کتابخانه‌های AMD ROCm در لینوکس توسعه داده است که از عملکرد و مقیاس‌بندی شتاب‌دهنده‌های AMD پشتیبانی می‌کند.