همه چیز درباره صرافی کوینکس Coinex وبلاگ اکسکوینو

البته که اگر پاسپورت ندارید می توان از کارت ملی و اطلاعات آن به جای آن استفاده کرد. از پیامک ها و ایمیل های کوینکس نیز اسکرین شات گرفته و برای کوینکس بفرستید و اگر ممکن بود اطلاعاتی از مقدار اموالی که در حسابتان هست نیز ذکر کنید. گفتنی است که تب اینکاگنیتو فقط مختص گوگل کروم است، اما در سایر مرورگرها هم عملکردهای مشابهی وجود دارد. در مرورگر اینترنت اکسپلورر، پنجره INprivate و در فایرفاکس نیز New secret window همین کارآیی را دارند. پاک کردن حافظه کش و کوکی مرورگز نیز می تواند به رفع مشکل کوینکس کمک کند.

چگونه مجوز صرافی بگیریم

نکته ای که کاربران ایرانی بایستی به آن توجه نمایند این است که در حال حاضر صرافی کوینکس با کاربران ایرانی مدارا کرده و صحبتی درباره تحریم آنها و یا مسدود کردن اکانت کاربری شان نکرده است. ولی احتمال دارد که در آینده مشترکین خود را به تبعیت از قوانین تحریم مجبور کند. به همین دلیل بهتر است کاربران ایرانی جانب احتیاط را رعایت کرده و در هنگام ثبت نام از پاسپورت ایرانی خود استفاده نکنند و همچنین در هنگام ورود با IP ایران وارد نشوند. راه حل این است که همیشه از یک نرم افزار تغییردهنده آیپی معتبر جهت ثبت نام و ورود استفاده نمایید. بهتر است نرم افزار تغییردهنده آیپی مورد نیاز خود را خریداری کنید، زیرا نرم افزار های تغییردهنده آیپی رایگان امنیت کافی ندارند.

شما می توانید در صرافی کوینکس نیز همانند دیگر صرافی ها اقدام به خرید و فروش ارز های دیجیتال کنید. این صرافی در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد و کاربران دیگر می توانستند با آن اقدام به تبادل رمز ارز های خود کنند. دفتر مرکزی این صرافی در هنگ کنک کشور چین برقرار است. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ورود به اکانت کوینکس لطفا به بازدید از وب سایت ما. این صرافی نیز همانند دیگر صرافی ها (بایننسو… ) در کشور چین آغاز به کار کرده است. صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی معتبر، موارد لازم را جهت انجام معامله بررسی می کند و سپس ارتباط های یک معامله را برقرار می کند.

همه چیز درباره صرافی کوینکس Coinex وبلاگ اکسکوینو

تصویر فتوشاپ شده از خود نفرستید، همچنین مشخصات ارسال شده نیز اصلاح شدنی نیستند. ارسال فتوکوپی یا هرگونه فکس برای صرافی پذیرفتنی نیست. می توانید براحتی اپلیکیشن صرافی را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

اگر بخواهید بقیه سطوح ویژه را ببینید باید روی گزینه بیشتر کلیک کنید. آخرین تنظیم امنیتی، کد ضدفیشینگ است که با هم آن را بررسی می کنیم. اگر درست نمی دانید، می توانید از سایت time.ir استفاده کنید که تاریخ شمسی خود را در آن سایت بدهید و تاریخ میلادی خود را ببینید. در ادامه باید تیک قول می دهم که من صاحب قانونی این مدارک هستم را بزنید.

چگونه «Google Authenticator» را به حساب کوینکس خود وصل کنیم؟