هلیکوپتر کنترلی S39 برند سایما

همانطور که پیشتر گفته شده هلی کوپتر های به 2 دسته هلیکوپتر اسباب بازی و هلیکوپتر کنترلی حرفه ای تقسیم بندی می شوند . به هلیکوپتر هایی هلیکوپتر کنترلی حرفه ای که سیستم پروازی آن ها از 4 کانال به بالا بوده و برای هدایت عموما فاقد میله تعادل می باشند و همانند یک هلیکوپتر واقعی پرواز می کنند . این دسته از هلیکوپتر های کنترلی معمولان مجهز به موتور براشلس بوده و یا توسط یک موتور سوختی هدایت و کنترل می شوند .

  • به این ترتیب برای کودکان در هر سنی که باشند می توان اسباب بازی پروازی خریداری کرد و تنها تفاوت در انتخاب مدل های آن است.
  • نمایندگی فروش کوادکوپتر، هلی شات، پهپاد از بهترین برندهای جهان، در ایران با بیش از چند سال سابقه فعالیت و سه تکنسین تیم رباتیک بین المللی کشوری می‌باشد.
  • همچنین مدت زمانی که می توان با هر بار شارژ شدن کامل باتری نیز از هلیکوپتر استفاده کرد هم از دیگر نکات مربوط به همین موضوع می باشد.
  • منبع تغذیه این کنترل رادیویی 4 عدد باتری قلمی است که باید بصورت مجزا تهیه گردد.
  • با پیشرفت تکنولوژی و ورود اسباب بازی های هوشمند به دنیای اسباب بازی های کودکان، بازی را برای کودکان لذت بخش تر کرده و بچه ها به علاقه زیادی به بازی با این اسباب بازی های هوشمند دارند .
یکی از مسائلی که استفاده کنندگان از پرنده‌های اسباب بازی را ناراحت میکند بحث مدت زمانی است که میبایست صبر کنند تا باتری مجددا شارژ شده و بتوانند از آن استفاده کنند. در XK K124 به این مشکل نیز به خوبی پرداخته شده است و با یک ساعت شارژ میتوانید دوباره آنرا به پرواز دراورید. برای فراهم سازی یک خرید اینترنتی رضایت بخش و مطمئن، فروشگاه زیتازی علاوه بر ارائه کالاها و خدمات با کیفیت، تمامی مجوز های لازم را جهت ضمانت یک فروشگاه اینترنتی معتبر کسب کرده است. به نظر می رسد هواپیما های اسباب بازی و دیگر ربات های پرنده تا حدودی توانسته اند این آرزو را برآورده کنند. سایت فروشگاه کیدبی تویز بدنبال بروز رسانی و تکمیل تر کردن این گروه هلیکوپتر – هواپیما می باشد تا نوجوانان نیز بتوانند از بازی لذت ببرند. با وجود اینکه اسباب بازی های این دسته برای نوجوان است، اما بزرگسالان نیز به این گروه اسباب بازی علاقه مند هستند.

هلیکوپتر کنترلی S39 برند سایما

روزی که برای اولین بار دوچرخه سواری را یادگرفتید به خاطر دارید؟ یکی از هیجان انگیز ترین خاطراتی که می توانیم از دوران کودکی خود به یاد بیاوریم همین است. دقیقا مثل دوچرخه سواری، وقتی به پرواز درآوردن هلیکوپتر کنترلی را یاد بگیرید، آن لحظه را هرگز فراموش نخواهید کرد. احساس و تجربه شگفت انگیزیست که پس از مدتی تمرین به صورت ناخودآگاه و به راحتی این هدایت را انجام خواهید داد. هربار که برای بازی با هلیکوپتر کنترلی خود بیرون می روید ساعات زیادی را سرگرم می شوید. حتی بعد از تمرین های بی شمار می توانید به صورت حرفه ای این سرگرمی را انجام داده و در نهایت بجای هلیکوپتر کنترلی اسباب بازی، یک هلیکوپترکنترلی حرفه ای سه بعدی داشته باشید.

تسلط بر کنترل هلیکوپتر یک پدیده تدریجی است و اگر تازه‌کاران بیشترین تعداد تصادف را تجربه می‌کنند؛ پس هلیکوپتر کنترلی کوچک و سبک یک گزینه ایده‌آل خواهد بود. توجه داشته باشید که اغلب هلیکوپترهای RC برای کودکان ۱۰ سال به بالا هستند؛ لیکن بیشتر کودکان ۷ و ۸ ساله نیز به اندازه کافی بزرگ شده‌اند که صاحب یک هلیکوپتر کنترلی شوند. حتی آنها (البته تحت نظارت مستقیم) بهتر از والدین در کنترل هلیکوپتر عمل می‌کنند. کودکان نوپای زیر سه سال تمایل زیادی به داشتن اسباب بازی های موزیکال دارند. هلیکوپتر های کوچک و جذاب موزیکال با رنگ های شاد حواس شنیداری و بینایی کودک را به خود جلب می کنند و در تقویت این حواس تاثیرگذارند.

کوادکوپتر کنترلی سایما سری x15

برخی کودکان در تصور خود صاحب یک هواپیمای مسافربری بزرگ هستند و برخی یک جت شخصی فوق العاده دارند. بازی با لگو باعث تقویت مهارت های ذهنی و قدرت خلاقیت و تخیل کودکان می شود. در ساخت آن، از چند موتور الکتریکی استفاده شده است و این موتورها با باتری روشن می‌شوند و با این موتورها، پروانه‌های هلی کوپتر شروع به چرخش می‌کنند. برای کودکانی که سن کمتر از 5 سال دارند با استفاده از رقص نور و خاصیت موزیکالی، می‌توان آن‌ها را سرگرم کرد. همچنین شارژی یا باتری خور بودن دسته و تعداد دکمه های موجود بر روی آن جهت کنترل هرچه راحت تر هلیکوپتر نیز از دیگر نکات مربوط به این موضوع می باشد. هلیکوپترها انواع مختلفی از جمله تهاجمی (نظامی)، ترابری و چندمنظوره دارند.

سنسورهایی در این هلی کوپتر کنترلی وجود دارد که در صورت برخورد پروانه آن، به سطوح مختلف فعال شده و سبب خاموش شدن هلی کوپتر کنترلی و جلوگیری از بروز خسارت های بیشتر خواهد شد. لازم بذکر است این اسباب بازی به دو موتور تجهیز شده تا در صورت از کار افتادن یکی از آنها، با موتور دیگر بتواند سالم به مقصد برسد. این محصول در دو رنگ قرمز و آبی در بازار وجود دارد و توسط شرکت معتبر و نام آشنایی تولید شده است و کیفیت بالایی دارد. هلی کوپتر کنترلی لید هانر مدل LH-1601 دارای ویژگی هایی چون محافظ باتری، ال ای دی و چراغ، ژیروسکوپ، پرواز 3D و امکان پرواز در 6 جهت مختلف می باشد که نشان دهنده کیفیت و آپشن های کاربردی آن است.

هلیکوپتر کنترلی K130 | هلیکوپتر کنترلی یک مدل متوسط WlToys

با این حال برای مثال قیمت هلیکوپتر کنترلی ارزان نشان دهنده بی کیفیتی و استفاده از مواد سازنده نامرغوب در ساختار آنها نیست بلکه ممکن است از قابلیت های کمتری برخوردار باشد و یا لوازم جانبی کمتری لازم داشته باشند. شما میتوانید با خرید هلیکوپتر کنترلی ارزان به میزان بازی با هلی کوپتر گران قیمت لذت ببرید. هلی کوپتر کنترلی علاوه بر اینکه یک وسیله سرگرم کننده برای کودکان می باشد و آنها را غرق در رویاها و بلند پروازی هایشان می کند می تواند با درگیر کردن ذهن آنها، خلاقیت، نبوغ، استراتژی و تمرکز را در آنها تقویت کند. این نوع اسباب بازی ها، از نیروی محرکه موتور برای پرواز کردن کمک می گیرند و منبع تغذیه آنها اغلب باتری های شارژ شونده لیتیم پلیمری است. جالب است که در برخی مدلها، امکان نصب دوربین های کوچک و استفاده به عنوان هلی شات وجود دارد. با بازدید از فروشگاه جهان آرسی می توانید از جدید ترین محصولات پروازی بازدید نموده و نسبت به خریدهلیکوپتر کنترلی و هلی شات خود پس از بررسی محصول و دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان مجموعه با توجه و هدف و نیازتان اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید .

هلیکوپتر کنترلی

هلیکوپتر همانند کوادکوپتر از طریق ایجاد نیروی لیفت میتواند در هوا شناور گردد ، این نیرو توسط ملخهای آن و موتور تامین می گردد ، به همین دلیل به هلیکوپتر چرخ بال نیز گفته عروسک پسرانه می شود. علاوه بر این فناوری بکار رفته در تولید این وسایل بازی و برند و کیفیت محصول، همگی در ارزش گذاری محصول اهمیت دارند. این اسباب بازی ها با طراحی زیبا و هوشمندی که دارند توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کرده اند و بدون شک جز اسباب بازی هایی هستند که میتوانید با خیالی آسوده به کودک خود هدیه بدهید و شاهد هیجان زدگی و خوشحالی دلبندتان باشید. این اسباب بازی ها به خوبی به احساسات مهم کودکان مانند روحیه قهرمانی، غلبه بر محدودیت ها، هیجان، ماجراجویی پاسخ می دهند. همچنین این اسباب‌بازی برای بچه‌های کوچک عالی هستند، چراکه به حرکت در آوردن هواپیماها در زمین و هوا با استفاده از ماهیچه های دست و انگشتان، به تقویت و توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت آن ها کمک می کند. تقریباً مانند مدل قبلی است و تنها تفاوت در این است که کوکو کردن آن فرق می‌کند.