هدفون حذف نویز فعال با کیفیت بالا Dyson با تصفیه هوا با قیمت 949 دلار آمریکا از ژانویه به فروش می رسد.

مبارزه با آلودگی هوا در شهر یک شغل خاص است، چه زمانی که در حال رفت و آمد به محل کار هستید، در سفر به خارج از کشور یا رانندگی در شهری که در آن زندگی می کنید. سیستم فیلتراسیون و مکانیسم توزیع هوا در منطقه Dyson به طور خاص برای مقابله با چنین وظایفی طراحی شده است. کمپرسورهای دقیق که تا 9750 دور در دقیقه می چرخند، هوا را از طریق فیلترهای دولایه می کشند. رسانه فیلتر الکترواستاتیک با بار منفی ذرات بسیار ریز مانند آلرژن ها و ذرات را از منابعی مانند گرد و غبار ترمز، احتراق صنعتی و ساخت و ساز با راندمان 99 درصد برای ذرات کوچک 0.1 میکرون جذب می کند. این ذرات بیشترین نگرانی را برای سازمان‌های بهداشتی دارند و سرمایه‌گذاری در تحقیقات در مورد تأثیر بلندمدت آنها بر سلامتی همچنان ادامه دارد. لایه دوم، K-Carbon، یک لایه کربن غنی شده با پتاسیم است که به طور خاص آلاینده های گاز شهری مانند NO2، SO2، و O3 و همچنین بوی بد شهر مانند دود ماشین را جذب می کند. ساخت و ساز، فاضلاب یا هوای کهنه در متروها، مثلا. فیلترها بسته به موقعیت جغرافیایی تا 12 ماه دوام خواهند داشت.

این محصول همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که صدایی فراگیر و با کیفیت بالا با اعوجاج بسیار کم و محدوده فرکانس وسیع برای وضوح در نقاط پایین، میانه و بالا ارائه دهد. Dyson Zone دارای یک میکروفون اضافی برای تلفن است که امکان تماس تلفنی، ضبط صدا و کنترل صدا را فراهم می کند. میکروفون تلفنی با میکروفون ANC با عملکرد مستقیم ترکیب می شود تا شکل دهی پرتو دو میکروفون را ارائه دهد. Beamforming با ترکیب سیگنال‌های هر میکروفون به‌گونه‌ای که به سیستم اجازه می‌دهد نویز را از پشت و کناره‌های کاربر استفاده کند، شفافیت انتقال صدا را بیشتر می‌کند.

Dyson مشخصات کامل هدفون Dyson Zone را اعلام کرده است که از ژانویه در چین و مارس در ایالات متحده، بریتانیا، هنگ کنگ SAR و سنگاپور به فروش می رسد. هدفون Dyson Zone که در اوایل سال جاری معرفی شد، یک تجربه شنیداری خالص و همه جانبه و تصفیه هوا در حین حرکت را در صورت نیاز ارائه می دهد. پس از پنج سال تحقیق و توسعه، این هدفون تا 50 ساعت اعوجاج بسیار کم، حذف نویز پیشرفته و بازتولید صدای کامل طیف وفادار را ارائه می‌کند. منطقه Dyson همچنین 99 درصد از آلودگی را از ذرات کوچک 0.1 میکرون جذب می کند، در حالی که فیلترهای کربن غنی شده با پتاسیم K-Carbon گازهای اسیدی مرتبط با آلودگی شهری، از جمله NO2 و دی اکسید کربن.SO2 را هدف قرار می دهند. هدفون‌های تصفیه هوا Dyson Zone توسط تیم‌هایی در بریتانیا، سنگاپور، مالزی و چین طراحی شده‌اند که تمرکز ویژه‌ای بر نرم‌افزار در پردیس‌های آسیای جنوب شرقی ما دارند. توسعه و ادغام برنامه یک پروژه حیاتی برای اطمینان از یک سفر ورود راحت و ارائه ویژگی‌های هوشمند و معنی‌دار ردیابی آلودگی هوا و صدا بود. مانند تمام ماشین‌های Dyson، هدفون‌های حذف نویز Dyson Zone با تصفیه هوا تا حد زیادی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند – در اتاق‌های کنترل‌شده با دما، تست‌های افت، تست‌های سایش مواد و پارچه، استحکام دکمه‌ها و موارد دیگر. مهندسان آزمایشی متخصص ما در مرکز توسعه Dyson مالزی، و همچنین موقعیت جغرافیایی، از آن جدایی‌ناپذیر هستند – علاوه بر آزمایش‌های مستقر در بریتانیا، آن را در آب‌وهوای گرم‌تر و رطوبت بالاتر به‌سرعت می‌گذارند. آزمایشات کاربر در ایالات متحده، بریتانیا، چین و سنگاپور انجام شد.

کشف، اتصال و توسعه برنامه
NO2 یکی از شایع ترین آلاینده های گازی در شهرها، محصول جانبی احتراق، همراه با منابعی مانند ترافیک و ساخت و ساز است. در کنار سایر گازهای اسیدی مانند SO2، فیلترهای کربن غنی شده با پتاسیم Dyson Zone این گازهای اسیدی را به طور خاص برای مقابله با چالش های هوای شهری هدف قرار می دهند. یک سنسور داخلی هوا را برای سطوح NO2 کنترل می‌کند، آن‌ها را از طریق اپلیکیشن MyDyson و همچنین سطوح نویز محیطی در زمان واقعی را ردیابی می‌کند. مانند تصفیه‌کننده‌های خانگی Dyson، The Dyson Zone اطلاعات کاربردی و قابل درک در مورد محیط اطراف کاربر را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا عادات سالم‌تری را به آنها اطلاع دهد. یک شتاب‌سنج داخلی فعالیت کاربر را کنترل می‌کند و جریان هوای تصفیه‌شده را در حالت خودکار و با ویزور متصل به طور مناسب تنظیم می‌کند. تشخیص سر محصول را در حالت عدم استفاده در حالت خواب قرار می دهد و فرو بردن گیره جداشدنی حالت مکالمه را فعال می کند، تصفیه را متوقف می کند و موسیقی را متوقف می کند و به طور هوشمند طول عمر درام ها را بهینه می کند.

Dyson Zone از ماه مارس برای پیش‌سفارش فقط با تعیین وقت قبلی در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. مدت کوتاهی پس از آن، برای خرید آنلاین در Dyson.com و در فروشگاه در فروشگاه‌های Dyson Demo با قیمت 949 دلار در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برنامه MyDyson همچنین می تواند برای کنترل منطقه Dyson، تنظیم سرعت جریان هوا و حالت حذف نویز، و همچنین تطبیق یکسان سازی صدا با تنظیمات ترجیحی شما، انتخاب از سه حالت Dyson EQ (بهبود)، Bass Boost (باسی) و خنثی (منحنی پاسخ صاف تر). در برنامه MyDyson، می توانید محدودیت صدا را با توجه به توصیه های بهداشتی فعال کنید.

بیش از نیمی از جمعیت جهان در شهرها زندگی می کنند. انتظار می رود این رقم تا سال 20503 به 7 در 10 نفر برسد. با افزایش جمعیت شهری، زیرساخت های مرتبط – حمل و نقل، ساخت و ساز، ترافیک – که همگی بر محیط زیستی که در آن زندگی می کنیم تأثیر می گذارد، هوا را آلوده می کند و صدا تولید می کند.

  • تخمین زده می شود که 90٪ از سواران حمل و نقل شهر نیویورک در معرض سطوح بالاتر از حد توصیه شده دسی بل قرار دارند. در اتحادیه اروپا، آلودگی صوتی از هر 5 شهروند 1 نفر را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • آلودگی هوا نیز یک مشکل جهانی است. 99 درصد از جمعیت جهان در مناطقی زندگی می کنند که از سطح آلودگی ایمن سازمان بهداشت جهانی (WHO) فراتر رفته است.
  • در بسیاری از مناطق جغرافیایی، آلودگی محلی ناشی از انسان بزرگترین تهدید نیست – در اروپا، غرب آسیا و آفریقا، منبع اصلی آلودگی هوا بر اساس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد، محیط زیست گرد و غبار توسط باد حمل می شود.

راه حل Dyson Zone

هدفون Dyson Zone برای مقابله با چالش‌های دوگانه صدا و آلودگی هوا طراحی شده است. این هدفون با باتری‌های لیتیوم یون پیشرفته و شارژ USB-C، 50 ساعت زمان پخش فقط صوتی یا 4 ساعت تمیز کردن و پخش صدا را در کنار هم ارائه می‌کند و در 3 ساعت به 100 درصد شارژ می‌شود.

رویکرد Dyson به مهندسی صدا
هدفون Dyson Zone تجربه گوش دادن فوق العاده ای را ارائه می دهد. بسیاری از توسعه دهندگان صوتی به یک شنونده طلایی تکیه می کنند. این به یک روش معمول در صنعت صوتی تبدیل شده است، جایی که یک فرد آموزش دیده تعیین می کند که “خوب” چه صدایی دارد. مهندسان دایسون رویکردی علمی‌تر را انتخاب کردند که بر اساس تحقیقات صوتی و تأیید اهداف مشخصات حاصل با آزمایش‌های کاربر گسترده انجام می‌شد.

  • طراحی شده برای اعوجاج بسیار کم: بلندگو و الکترونیک، سیستم مکانیکی، مواد و آکوستیک به دقت طراحی شده اند تا اعوجاج را به حداقل برسانند. خروجی درایور با پردازش سیگنال هوشمند 48000 بار در ثانیه که با حذف نویز ترکیب می شود تا اعوجاج هارمونیک را تا سطوح نامفهوم در کل محدوده فرکانس خنثی کند (0.08٪ در 94 دسی بل در 1 کیلوهرتز) برابر می شود.
  • حذف نویز پیشرفته: 11 میکروفون در محصول تعبیه شده است. سیستم Dyson Zone ANC از هشت میکروفون استفاده می کند که صدای اطراف را 384000 بار در ثانیه نظارت می کند. Dyson Zone تا 38 دسی بل حذف نویز از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را ارائه می دهد.
  • صدا با طیف کامل واقعی: Dyson Zone فراتر از قابلیت شنیداری است و فرکانس‌های 6 هرتز تا 21 کیلوهرتز را تولید می‌کند و اطمینان می‌دهد که هر نت یا کلمه شنیده می‌شود. دقیق بودن بازتولید صدا در فرکانس‌های فرکانس بلندگو دشوارتر است، بنابراین با فراتر رفتن از شنوایی انسان، Dyson Zone به وضوح بیشتری در بخش شنیداری طیف دست می‌یابد. چنین محدوده فرکانس گسترده ای به دلیل مهندسی سیستم مهندسی الکتروآکوستیک و اجزای اصلی است: بلندگوهای نئودیمیوم 40 میلی متری و 16 اهم در قلب سیستم صوتی قرار دارند.
  • از نظر علمی برای شنیدن جزئیات بیشتر تنظیم شده است: مهندسین Dyson با اندازه‌گیری علمی و تأیید شده توسط آزمایش‌های گسترده کاربر، مشخصاتی را شناسایی کرده‌اند که بیشترین وضوح و جزئیات را در کل طیف صوتی ارائه می‌دهد. Dyson یک تنظیم EQ منحصر به فرد ایجاد کرده است که منحنی فرکانس را برای صدای واضح و خالص در کل محدوده فرکانس قابل شنیدن بهینه می کند تا تجربه صوتی با وفاداری بالا را ارائه دهد.
  • گوش دادن همه جانبه در راحتی مطلق: هیچ دو سر یکسان نیستند و این تنوع بر بسیاری از عناصر راحتی و همچنین عملکرد صوتی تأثیر می گذارد، از جمله نیروی بستن هدبند، هندسه و مواد گیره قابل جابجایی، سازگاری محصول و موارد دیگر. بعد از. بالشتک‌های گوش عمداً برای تضعیف و راحتی غیرفعال، صاف‌تر از بالشتک‌های گوش معمولی هستند، و برای راحتی بهینه، بالشتک‌ها زاویه‌دار هستند تا با گوش هماهنگ شوند.

فیلتراسیون سطح بالا در شرایط واقعی
در سراسر جهان به طور متوسط ​​190 میلیون نفر با مترو تردد می کنند و مسافران را در معرض ترکیبی از آلاینده ها مانند ذرات معلق (PM2.5 و PM10) قرار می دهند که در برخی شهرها می تواند به سطوح بالاتری نسبت به سطح خیابان برسد.

هدفون های تصفیه کننده هوای Dyson Zone نتیجه 30 سال تخصص Dyson در فن آوری های جریان هوا، فیلتراسیون و موتور و درک عمیق کیفیت هوای داخل و خارج از منزل است. کمپرسورهای موجود در هر گوشواره هوا را از طریق فیلترهای دولایه می‌کشند و دو جریان هوای تصفیه‌شده را به بینی و دهان کاربر هدایت می‌کنند که از طریق گیره غیر تماسی جداشدنی هدایت می‌شود. فیلترهای الکترواستاتیک 99 درصد آلودگی را از ذرات کوچک 0.1 میکرون می گیرند، در حالی که فیلترهای کربن K غنی شده با پتاسیم، گازهای اسیدی معمولی را که بیشتر با آلودگی شهری مرتبط هستند، از جمله NO2 و SO2 هدف قرار می دهند.