بحث به موتور فیزیک بسیار درگیر بازی میپردازد (احتمالاً برگرفته از Havok) – گفته میشود که پیچیدهتر از نمونههایی است که در عناوین گرانتر AAA روی پلتفرمهای کنسولهای قدرتمندتر اجرا میشوند (برای مثال پلیاستیشن 5 ذکر شده است). آئونوما می گوید که تیمش سخت روی سیستم دستکاری اشیا کار کرده است و او امیدوار است که این سیستم به بازیکنان انگیزه دهد تا در حل مشکلات خارج از محیط نینتندو خلاق تر شوند: “من واقعا خوشحال خواهم شد اگر بازی ما تفکر تخیلی را در مردم تشویق کند و این آنها می توانند آن را به زندگی واقعی خود منتقل کنند.”
Aonuma بیان میکند که پس از مدتی کار روی Kingdom’s Tears خسته شده است، اما خوشحال است که طرفداران از بازی لذت میبرند – به میزان 10 میلیون واحد، سه روز پس از تاریخ عرضه. به نظر می رسد که او برای چالش بعدی آماده است – با وجود سن بالایش (60): “بازی های بزرگتر به ایده های جدید زیادی نیاز دارند تا آنها را پر کنند. هر ایده جدیدی که می توانستم به IP دیگری تبدیل کنم، آن ایده ها را در بازی های Zelda سرمایه گذاری کردم. ” وقتی از او در مورد جدول زمانی سریال پرسیده میشود، او دلسرد میشود – نینتندو فاش نکرده است که Breath of the Wild و Tears of the Kingdom در تایم لاین کجا قرار میگیرند: “حدس میزنم این موضوع را به طرفداران واگذار کنم و امیدوارم آنها به بحث ادامه دهند. بین خودشان، و من نمیتوانم صبر کنم تا ببینم این بحثها به کجا منتهی میشود.”