نمایندگان کنسرسیوم آب و هوای نیمه هادی در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در سال 2022 (COP27) حضور خواهند داشت.

ماموریت کنسرسیوم آب و هوای نیمه هادی
SEMI و SCC که توسط شرکت هایی در سراسر زنجیره ارزش نیمه هادی ها برای تسریع کاهش انتشار گازهای گلخانه ای اکوسیستم تشکیل شده اند، هفته گذشته 65 عضو موسس خود را اعلام کردند. اعضای موسس حمایت خود را از توافق نامه پاریس و توافق نامه های مرتبط با هدایت مسیر 1.5 درجه سانتیگراد تأیید کرده اند و با نیاز به پیشبرد پیشرفت آب و هوا در زنجیره ارزش نیمه هادی هماهنگ هستند. SCC توسط شرکت هایی که تحت ابتکار پایداری SEMI گرد هم می آیند، مفهوم سازی شد، که همچنان بر مسائل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) غیراقلیمی تمرکز خواهد کرد.

SEMI، انجمن صنعتی که به زنجیره تامین تولید و طراحی الکترونیک جهانی خدمت می کند، امروز اعلام کرد که اعضای کنسرسیوم جدید نیمه هادی اقلیم (SCC) جنبه های کلیدی چشم انداز، اهداف و عضویت گروه را طی دو جلسه در COP27 در شرم ال بررسی خواهند کرد. -شیخ، مصر.

در تاریخ 10 نوامبر از ساعت 8:30 صبح تا 10:00 صبح در هتل Steigenberger Alcazar، میزگرد همکاری SCC برای راه حل های آب و هوایی، با سخنان افتتاحیه توسط ال گور، معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده، شامل اعضای موسس SCC، از جمله ASM، ASMPT، خواهد بود. Samsung Electronics و Schneider Electric در مورد اهمیت همکاری، شفافیت و گزارش دهی در زنجیره ارزش نیمه هادی بحث می کنند. دکتر موسومی بات، معاون برنامه های پایداری در SEMI و مارک پاتل، شریک ارشد مک کینزی و شرکت نیز در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

نمایندگان ASM، ASMPT، Samsung Electronics و Schneider Electric نیز در میزگرد Semiconductor Climate Consortium Ambition to 1.5 در منطقه آبی COP27 در 9 نوامبر از ساعت 15:00 تا 4:00 بعد از ظهر شرکت خواهند کرد.

SCC اولین همکاری جهانی شرکت ها در اکوسیستم نیمه هادی است که بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در سراسر زنجیره ارزش متمرکز شده است. اعضای کنسرسیوم متعهد به کار در جهت ارکان و اهداف زیر هستند:

  • همکاری – برای کاهش دائمی انتشار گازهای گلخانه‌ای، روی رویکردهای رایج، نوآوری‌های فناوری و کانال‌های ارتباطی همسو شوید.
  • شفافیت – پیشرفت و میزان انتشار 1، 2 و 3 را به صورت عمومی گزارش دهید.
  • Ambition – اهداف کوتاه مدت و بلندمدت کربن زدایی را با هدف دستیابی به انتشار خالص صفر تا سال 2050 تعیین کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران علاوه بر این، دکتر بات در میزگرد جوامع تحت تاثیر، فناوری و نیروی کار قرن بیست و یکم، که توسط Climate Equity Collaborative، در تاریخ 10 نوامبر از ساعت 4:45 تا 5:45 بعد از ظهر در غرفه عدالت اقلیمی در منطقه آبی برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. این پانل همچنین شامل نمایندگانی از Accenture، GM، Microsoft، فدراسیون ملی حیات وحش و شورای عدالت محیطی کاخ سفید خواهد بود. Climate Equity Collaborative یک تلاش مشترک بین GM و فدراسیون ملی حیات وحش برای رسیدگی به اثرات تغییرات آب و هوایی بر جوامع آسیب پذیر و جوانان است.

درخواست برای شرکت در یک جلسه اطلاعات SCC در شرم الشیخ و برای اطلاعات بیشتر در مورد کنسرسیوم می تواند به SCC@semi.org ارسال شود. سوالات مطبوعاتی برای مصاحبه با دکتر بات در طول COP27 را می توان به مایکل هال (mhall@semi.org) و سامر باهو (sbahou@semi.org) در SEMI ارسال کرد.