نقص‌های حافظه Nintendo Wii U توسط انجمن Homebrew بررسی شده است، تراشه‌های Hynix در کانون توجه قرار دارند

یک پایگاه داده آنلاین در hackmd.io ایجاد شده است و یک عضو داده های سخت را از صاحبان Wii U در جوامع و منابع آنلاین مختلف جمع آوری می کند. نشانه‌های اولیه نشان می‌دهد که کنسول‌های مجهز به Hynix eMMC از نظر تعداد خرابی‌های سیستم پیشتاز هستند، مدل‌های مجهز به سامسونگ در رتبه دوم قرار دارند، و گزارش شده است که نوع توشیبا هیچ مشکلی ندارد.

طبق تحقیقات بیشتر جامعه، نسخه‌های اولیه (2012 – 2013) نسخه 32 گیگابایتی Deluxe Black احتمالاً با ماژول حافظه مشکل‌ساز Hynix عرضه می‌شوند. اعتقاد بر این است که نسخه اصلی سفید 8 گیگابایتی به هیچ وجه تحت تأثیر مشکلات فساد قرار نگرفته است، زیرا دارای کارت سامسونگ متفاوت است. جامعه هومبر دو روش برای بازگرداندن عملکرد عادی به یک کنسول خراب پیدا کرده است. یکی دور زدن کامل حافظه داخلی با استفاده از یک کارت SD خارجی به عنوان ماژول حافظه اصلی است و راه حل دیگر نیاز به اتصال Raspberry Pi Pico به کنسول از طریق USB دارد. گیمرها عجله دارند تا کتابخانه‌های بازی Wii U و 3DS خود را تقویت کنند تا نینتندو سرویس‌های آنلاین خود را در 27 مارس خاموش کند، که احتمالاً به افزایش اکتشافات سیستمی کمک کرده است. فعالیت ها و ارتباطات زیادی در توییتر در رابطه با قرعه کشی حافظه Wii U صورت گرفته است – شخصیت‌های کلیدی مشتاق مشاوره دادن و همچنین درخواست بازخورد هستند از هر کسی که سیستم آجری دارد:





مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

انجمن هوم‌برو و مودینگ به قسمت اخیر کنسول‌های نینتندو Wii U بریک پرداخته است، صاحبان بدشانس می‌بینند که سیستم‌هایشان کدهای خطا را نشان می‌دهند که نشان دهنده نقص حافظه داخلی است. همانطور که نزدیک به دو هفته پیش در TPU گزارش شد، حدس زده شد که ترک Wii U در حالت عدم استفاده طولانی مدت علت اصلی این مشکل است. اکنون این تئوری مطرح شده است که انتخاب ساده تراشه حافظه مشکل اصلی این خرابی‌ها است، نه اینکه Wii U را که از برق متصل شده‌اید، در جعبه‌ای مخفی کنید.