نصاب دزدگیر اماکن – شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن

همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و … آموزش نصب دوربین مداربسته بارها و به تعداد دفعات بسیار در سایت ها و وبلاگ های مختلف آورده شده است. وجود یک دوربین مداربسته می تواند در محیط های مختلف میزان امنیت را به میزان چشمگیری افزایش دهد. گاوصندوق خود را در محلی قرار دهید که بتوان آن را به وضوح کنترل کرد یا یک دوربین امنیتی مخصوصا برای این کار اختصاص داد. آنها معمولاً با سایر دستگاههای هوشمند خانگی ادغام میشوند و این امکان را فراهم میکنند که بتوان نور چراغها را به صورت خودکار کم کرد یا در زمان ورود افراد به خانه، موسیقی پخش شود. خرید بهترین دزدگیر اماکن که یک سیستم امنیتی بسیار عالی جهت ایمنی به عنوان دزدگیر تلفن کننده سیمکارتی منزل و دزدگیر درب آپارتمان و همچنین به عنوان دزدگیر ضد سرقت خوب جهت جلوگیری از ورود دزدان در ساختمان های اداری ، تجاری که شامل دزدگیر مغازه و فروشگاه آژیر دار می شود. دزدها اغلب از درب جلو یا پشت وارد خانه میشوند. بهترین دوربین های مدار بسته شیراز یا شهر محل سکونت خودتان را می توانید با کمی جستجو و توجه به نکات بالا، پیدا کرده و از آن در طولانی مدت استفاده نمایید.

حتی سادهترین تلفن های همراه دارای عملکرد ضبط ویدئو HD هستند. برای شناخت بیشتر دوربین های مدار بسته و درک نحوۀ عملکرد آنها، با ما همراه باشید. با توجه به نکاتی که ذکر شد، اکنون می توانید بهترین انتخاب ها در زمینه خرید و نصب دزدگیر اماکن را داشته باشید. حالا که با نحوه کارکرد دوربین تحت شبکه و نحوه انتقال تصویر دوربین تحت شبکه آشنا شدید، در ادامه به آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه خواهیم پرداخت، اگر قصد دارید خودتان نصب دوربین شبکه IP را انجام دهید، در ادامه این مقاله از مجله «خدمت از ما» با ما همراه باشید.

برای افزایش سطح امنیت و حفاظت اماکن می توان اقدامات مختلفی انجام داد که یکی از آن ها استفاده از دزدگیر است. از جمله مشاغلی که با شغل نصب دزدگیر اماکن می توانند در ارتباط باشند می توان به فروشندگان تجهیزات امنیتی، نصاب دوربین مدار بسته و پیمانکاران ساخت و ساز و مهندسان اشاره نمود. در واقع یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین روش های ارائه امنیت در منزل و محل کار، نصب دوربین مدار بسته و تجهیزات آن است که به عنوان عاملی باز دارنده برای جنایت کاران، بزهکاران و سارقان عمل میکند. در صورتی که برای تامین امنیت محیط مورد نظرتان نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید الرت ایران متخصصین خود را به رایگان در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با دیدی باز پروژه دوربین مدار بسته سیستم دزدگیر و یا سیستم اعلام حریق مناسب فضای خود را انتخاب نمایید.ما از مشاوره جهت نصب تا اجرای کامل پروژه در کنارتان خواهیم بود. در اینجا به چند سئوال مهم اشاره میکنیم که باید از نصاب مورد نظرتان بپرسید و اگر توانست با جوابهایش شما را قانع کند. شما باید روی دوربینهای دید در شب یا حداقل آنهایی که قابلیت ضبط در شرایط کم نور را دارند سرمایه گذاری کنید.

Honeywell یک شرکت امنیتی آمریکایی است که در سال 1906 تاسیس شد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مدار بسته در ایالات متحده آمریکا است. شما میتوانید از یک سیستم دوربین مدار بسته برای افزایش امنیت محل زندگی و کار خود استفاده کنید. لازم است بدانیم درصوتی که در پروژه ای از دوربینهای دیجیتال استفاده شود تجهیزات دیگری مثل سوئیچ و کابل های شبکه هم استفاده خواهد شد. در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط هم تایید کتبی یکی از اعضای هیئت مدیره ساختمان الزامی است. نصب و تعمیر دزدگیرفایروال، نصب و تعمیر دزدگیر سایلکس (SILEX) ، نصب و تعمیر دزدگیر کلاسیک ونصب و تعمیر دزدگیر (GMK) و غیره توسط متخصصین و نصابدزدگیر حرفه ای، دارای سوابق تایید شده و تضمین شده انجام میشود. دوربینهای امنیتی مدرن دارای ویژگیها و گزینههای زیادی هستند که باعث میشوند دست خریدار برای انتخاب محصول مناسب باز باشد. تقریباً هر سیستم امنیتی مدرن شهری دارای نوعی اپلیکیشن همراه است که درجات مختلفی از کنترل را به کاربر میدهد. تصاویری که از طریق دوربینهای مدار بسته قابل مشاهده هستند، میتوانند توسط افسر در هر زمانی نظارت شوند. دوربین پرستار بچه برای کسانی که در بیرون از منزل کار می کنند و می خواهند نسبت به فعالیت های فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند، انتخابی عالی است.

این دوربینها به نیروهای انتظامی اجازه میدهد تا رانندگانی که از چراغ قرمز عبور میکنند، با سرعت حرکت کرده یا با بیاحتیاطی رانندگی میکنند را شناسایی کنند. فنآوری دیگری که در دوربین مدار بسته وجود دارد، سنسورهای حرکتی و سیستمهای دوربین امنیتی فعال شده با حرکت هستند. سنسورهای حرکتی همچنین میتوانند برای ایجاد زنگ هشدار استفاده شوند و به شما در مورد مزاحمان هشدار نصب دوربین مداربسته در خانه دهند. بعد از این مرحله می توانید دوربین های امنیتی، سنسورهای حرکتی، کنترلرها، سنسورهای محیطی و… پاناسونیک (Panasonic): پاناسونیک سکیوریتی یکی از زیر مجموعه های شرکت پاناسونیک است که در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و مداربسته فعالیت می کند. NVR با دوربینهای مداربسته IP استفاده میشود. برای محافظت از پول، صاحبان مشاغل به طور استراتژیک دوربینهای امنیتی را نزدیک به گاوصندوقها، درب ورودی و مناطق مختلف فروشگاه قرار میدهند.

یک سیستم دوربین مدار بسته به تمام جنبهها و اجزای تشکیل دهنده سیستم مانند دوربین، سیم کشی، ذخیره فیلم (از طریق فضای ابری یا دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال)، مانیتورها، کنترل دسترسی و مدیریت کلی سیستم اشاره دارد. بسته به اندازه فضایی که نیاز است تا دوربین تصاویر آن را نشان دهد، میتوان حداقل از یک دوربین، لنز، مانیتور و دستگاه ضبط کننده (DVR یا NVR) استفاده کرد. پاور یا اداپتور : در مواقعی که کابل کشی کم بوده و امکان استفاده از کابل های ترکیبی فراهم است شما می توانید از پاور های مرکزی استفاده نمایید تا به یکباره برق را برای همه ی دوربین های مدار بسته خود تامین نمایید . لیست کشورهای عضو سازمان جهانی کار را در این لینک ILO مشاهده نمایید. با استفاده از کابل ها و فیش های ارتباطی به این کابل ها می توان برق مورد نیاز دوربین ها را از منبع تغذیه تامین نمود و با استفاده از کابل هایی که برای تصویر هستند تصاویر را از دوربین ها به دستگاه DVR منتقل نمود. انواع کوچکتر این دوربینها را می توان در اتومبیلها نصب کرد و یک لایه امنیتی اضافی برای خودرو ایجاد کرد.

داهوا دارای سبد گسترده ای از انواع دوربین های مداربسته با کارایی های متفاوت و قیمت های بسیار جذاب می باشد. حتی اگر برای نصب یک سیستم دوربین مداربسته برای خانه و به خصوص برای کسب و کارتان، از متخصصین استفاده نکنید، حتما با گرفتن مشاوره نصب دوربین مداربسته از متخصصین، اقدام به نصب به صورت شخصی کنید. در صورت استفاده از این مدل دزدگیر خیالتان از بابت امنیت اماکن راحت خواهد بود. اجزای دزدگیر اماکن یکی از ویژگی ها در بعضی از مدل ها این است که از دارای هشدار صوتی می باشند ، یکی از این مدل ها ، مدل UNIVIEW می باشد . اگرچه دوربینهای امنیتی هیچ کاری برای جلوگیری از وقوع جرم انجام نمیدهند اما امروزه صاحبان خانه ها از دوربین های مدار بسته برای جلوگیری از جنایت و افزایش امنیت خانه و خانواده استفاده میکنند. بانکها، دفاتر، موزهها، رستورانها، فروشگاههای خرده فروشی و سایر مشاغل، محل جرم و جنایت هستند زیرا اکثر آنها همیشه پول نقد در دست دارند! ما در اینجا به مشکلات نصب دوربین های مدار بسته در مکان های خصوصی اشاره می کنیم و از دیدگاه قانونی آنها را بررسی میکنیم.

برای این کار از سیم با ضخامت مناسب استفاده نمایید. دوربین مدار بسته برای اولین بار توسط آلمانها برای مشاهده پرتاب موشکهای V2 استفاده شد. اولین استفاده مستند از دوربین مداربسته در سال 1942 در آلمان بود، جایی که «مهندس والتر بروخ» سیستمی را برای مشاهده پرتاب موشکهای V-2 طراحی و نصب کرد. چرا خدمات دوربین مداربسته را انتخاب می کنیم؟ بهجای استفاده از برقکار متفرقه بهعنوان نصاب دوربین مداربسته توصیه اکید میکنیم امنیت، اعتبار و خدمات پس از فروش را جدی گرفته و با شرکتهای معتبر و مجاز دوربین مداربسته تهران تماس بگیرید. در سال 1949، نشریه آمریکایی Popular Science اولین برنامه تجاری دوربین مداربسته به نام Vericon را نشان داد.

اگرچه یک سیستم دوربین مدار بسته میتواند برای نظارت بر فعالیتهای محل مورد استفاده قرار گیرد اما در خارج از ساعت کاری نیز روشن است، به این صورت میتواند برای کمک به شناسایی مجرمان تحت تعقیب استفاده شود و همچنین به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر مزاحمان احتمالی مورد استفاده قرار گیرد. حالت دوم: این حالت برای کنترل بیشتر روی دستگاه می باشید و در صیورت فعال شدن پس از تحریک، دستگاه برای شماره ذخیره شده در حافظه 1 ،متن پیغام هشیدار را ارسال می کند و سپس در صورت ادامه داشتن تحریک یا فعال بودن حالت تحرییک لبه با شماره موجود در حافظه 16 توسط سیم کارت تماس می گیرد و پیغیام صیوتی را پخش می کند. سیستمهای امنیتی همچنین این امکان را میدهند که ویدئو خود را بر روی فضاهای ابری ذخیره کرده و از آنها پشتیبان تهیه کنید. در این سیستم نیازی به DVR نیست بلکه میتوان ویدیو را مستقیماً در رایانه شخصی یا NVR (ضبط کننده ویدئو شبکه) پخش کرد.

دوربین های بی سیم برای انتقال داده ها از دوربین به DVR به کابل BNC نیاز ندارند. انتقال تصاویر به فرد این امکان را فراهم میکند تا تصاویر را مشاهده کند. این سیستم همچنین به شما این امکان را میدهد تا تصاویر را از طریق اینترنت و از راه دور مشاهده کنید. در پیکربندی IP، دوربین مسئولیت DVR را بر عهده میگیرد و کارهای معمول از جمله فشرده سازی، تبدیل و پخش فیلم از طریق اتصال به اینترنت را انجام میدهد. اگرچه نصب دوربین های مداربسته سیمی کمی پیچیده است با این حال توصیه می کنیم به منظور اتصال دوربین ها و دستگاه های ضبط کننده تصاویر از دوربین های مداربسته ای انتخاب کنید که از کابل برای اتصال استفاده می کنند.

انبار: مکانی که کالاها در آن نگهداری میشود و از جمله مهمترین قسمتها برای نصب دوربین مداربسته است. در صورتی که تبلیغات صحیح انجام دهید و به خوبی در تخصص خود شناخته شوید، درآمد خوبی در این زمینه خواهید داشت. سیستمهای IP کمی پیچیدهتر هستند و به همین دلیل گرانتر هستند. سیستمهای نظارت آنالوگ، با اتصال دوربین آنالوگ به دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال (DVR) از طریق کابلهای انتقال کار میکنند. بر اساس نحوه اتصال : دوربین ها با توجه به روش اتصال به دستگاه ضبط تصاویر دوربین به دو دسته تقسیم می شوند که در دسته اول دوربین ها توسط کابل به دستگاه متصل شده و به آن ها دوربین آنالوگ می گویند و در نوع دوم دوربین ها توسط اینترنت و از طریق WIFI به دستگاه متصل می شوند که به آن ها دوربین IP یا دوربین تحت شبکه می گویند. بالای راه پله ها : اگر خانه تان چند طبقه است یک سیستم مداربسته بی سیم یا یک دوربین معمولی بالای راه پله ها و جاییکه به بیشتر فضای خانه اشراف داشته باشد نصب کنید. اکثر دوربینها ویدئوهایی را ضبط میکنند که شبیه فیلمهای معمولی سیاه و سفید هستند. علاوه بر توانایی نظارت بر خانه در زمان دور بودن، این سیستم به شما این امکان را میدهد نحوه و مکان دسترسی به سیستم امنیتی خود را نیز کنترل کنید.

تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند. امکان هک شدن دوربین: از جمله معایب دوربین های ip می توان به مورد حمله قرار گرفتن آن توسط هکر ها اشاره کرد که در موارد محدودی توسط سارقین حرفه ای اتفاق می افتد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توان از طریق اینترنت ارسال کرد . بیسیم: به سیم نیازی نیست زیرا سیستم از طریق اتصال به اینترنت کار میکند. سوئیچ شبکه: این قطعه یک پل ارتباطی است برای اتصال دوربین مداربسته به شبکه. 8. به عنوان نصاب سیار دوربین های مداربسته به نصاب دوربین مداربسته در مغازهها ،منازل، پارکینگها و… یکی دیگر از کاربردهای دوربین مدار بسته در مناطق مسکونی، قابلیت استفاده به عنوان «دوربین پرستار بچه» است. دوربین مداربسته برای چه مواردی استفاده میشود؟