نت گیر روترهای موبایل Nighthawk M6 و M6 Pro را راه اندازی کرد

نت گیر روترهای موبایل Nighthawk M6 و M6 Pro را راه اندازی کرد

M6 Pro Wi-Fi تلفن همراه ایمن را به اولین روتر تلفن همراه جهان که از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند ارتقا می دهد. از 22 آوریل، مشتریان AT&T می توانند با استفاده از هات اسپات های موبایل کاملا جدید NETGEAR Nighthawk M6 و Nighthawk M6 Pro به شبکه 5G AT&T دسترسی پیدا کنند. با بهره گیری از قدرت انقلابی 5G، بار دیگر با AT&T همکاری می کنیم تا با مهندسی عالی و سرعت اینترنت چند گیگابیتی، زندگی متصل افراد در حال حرکت و در خانه را تغییر دهیم. همانطور که جهان به کشف زندگی ترکیبی و سیار، همراه با محیط های کار و یادگیری از راه دور ادامه می دهد، نیاز به دسترسی کارآمد و ایمن به اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده است. در واقع، 10.9 میلیون آمریکایی در سال 2020 خود را به عنوان عشایر دیجیتال معرفی کردند که افزایشی نزدیک به 50 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است و 19 میلیون نفر دیگر قصد دارند در دو تا سه سال آینده تبدیل به عشایر دیجیتال شوند. در پاسخ به این تقاضای حیاتی، ما دوباره با AT&T همکاری کردیم تا محصولات دو سطحی سری M6 را ارائه کنیم، که هر دو برای دسترسی بی‌سیم تلفن همراه یا ثابت در خانه یا محل کار ایده‌آل هستند، حتی زمانی که 5G در دسترس نیست، پشتیبانی از 4G LTE را ارائه می‌دهند.

آماده برای FirstNet. اکسس پوینت های جدید NETGEAR Nighthawk M6 و Nighthawk M6 Pro FirstNet Ready خواهند بود، به این معنی که اولین پاسخ دهندگان می توانند از آنها برای استفاده از قابلیت های تخصصی طراحی شده برای رفع نیازهای آنها در FirstNet استفاده کنند – تنها پلتفرم ارتباطی سراسری توان عملیاتی پرسرعت و برای هدف – ساخته شده برای اولین پاسخ دهندگان آمریکا و جامعه گسترده تر ایمنی عمومی. اولین پاسخگوها ارتباطات صوتی را با اولویت همیشه روشن و پیش دستی نسبت به LTE حفظ می کنند، در حالی که شبکه بصری FirstNet بهترین مسیر را برای ترافیک داده، اعم از 5G یا LTE، تعیین می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

بهترین در کلاس M6 Pro ویژگی های پیشرفته ای مانند اتصال دوگانه 5G mmWave-Sub-6، پورت اترنت 2.5G، قابلیت سوئیچ پذیری WiFi 6 و 6E و 8 برابر ظرفیت و سرعت 4G را ارائه می دهد تا کاربران همیشه سریع ترین اتصال را داشته باشند. . مهم نیست کجا هستند M6 Pro اولین هات اسپات موبایل با WiFi 6E، باند 6 گیگاهرتز را برای جدیدترین و سریع ترین دستگاه های متصل در دسترس قرار می دهد. با افزایش استفاده از داده و پیچیده‌تر شدن 5G mmWave، سال‌های متمادی به کاربران خدمت خواهد کرد. افراد و دستگاه های بیشتری می توانند به طور همزمان به یکدیگر متصل شوند تا از دانلودهای سریع، بازی های بدون تاخیر، پخش جریانی 8K و موارد دیگر در خانه یا محل کار لذت ببرند.

Nightjar M6
M6 دارای اتصال 5G Sub-6 و WiFi 6 با ظرفیت و سرعت 4 برابر 4G است. با اتصال همزمان به حداکثر 32 دستگاه، کل خانواده می‌توانند از مرور روان و واضح 4K، بازی بدون وقفه و تماس ویدیویی لذت ببرند. با هر دو دستگاه، مشتریان AT&T می‌توانند به اینترنت 5G در همه دستگاه‌های متصل خود، حتی دستگاه‌هایی که از 5G پشتیبانی نمی‌کنند، دسترسی داشته باشند. درگاه‌های اترنت گیگابیتی و USB-C اتصال را آسان می‌کنند و باتری قوی ساعت‌ها استفاده در حال حرکت را فراهم می‌کند.مزایای تجاری اضافی
همراه با مزایای مصرف کننده جدید، دو روتر موبایل NETGEAR راه حل های تجاری پیشرو در صنعت را برای محیط اداری هیبریدی مدرن ارائه می دهند. با استفاده از NETGEAR Insight Pro Cloud Management، شرکت‌ها می‌توانند به راحتی مسیریاب‌های نیروی کار سیار را با دید کامل و کنترل آسان، به‌کارگیری مرکزی خط‌مشی‌ها، پروفایل‌ها، نظارت بر شرکت و غیره برای یک یا گروهی از دستگاه‌ها، مدیریت، استقرار و پیکربندی کنند. صاحبان مشاغل همچنین می توانند دستگاه های مستقر شده را پیدا کنند، گزارش های استفاده از تلفن همراه و سایر موارد را دریافت کنند و موارد دیگر.