نتفلیکس توسعه دهنده بازی های موبایل Boss Fight Entertainment را خریداری کرد

نتفلیکس توسعه دهنده بازی های موبایل Boss Fight Entertainment را خریداری کرد

بنیانگذاران Boss Fight Entertainment می‌گویند: «مأموریت Boss Fight این است که برای بازیکنان ما تجربه‌های ساده، زیبا و سرگرم‌کننده بازی را در هر کجا که می‌خواهند بازی کنند، ارائه دهد. “تعهد نتفلیکس به بازی های بدون تبلیغات به عنوان بخشی از اشتراک های اعضا به توسعه دهندگان بازی مانند ما اجازه می دهد تا بدون نگرانی در مورد کسب درآمد، روی ایجاد بازی های لذت بخش تمرکز کنند. ما نمی توانیم در این مرحله اولیه هیجان زده باشیم که به نتفلیکس بپیوندیم، زیرا همچنان به انجام کارهای خود ادامه می دهیم. دوست دارم این کار را انجام دهم و به شکل گیری آینده بازی ها در نتفلیکس با هم کمک کنیم.”

تیم Boss Fight Entertainment مستقر در آلن، تگزاس، از استودیوهای فعلی خود در آلن (دالاس)، آستین و سیاتل به فعالیت خود ادامه خواهد داد، که همچنین به ما امکان می دهد تا از استعدادهای خلاق بزرگی فراتر از کالیفرنیا بهره ببریم.

از زمانی که فقط چهار ماه پیش بازی‌های موبایل را برای اعضای خود در سراسر جهان راه‌اندازی کردیم، به تدریج فهرست بازی‌های خود را با رشد تیم توسعه خلاق داخلی خود گسترش دادیم. بنابراین امروز ما با هیجان اعلام می کنیم که Boss Fight Entertainment به نتفلیکس می پیوندد. Boss Fight Entertainment در سال 2013 توسط دیوید ریپی (مدیرعامل)، بیل جکسون (CCO) و اسکات وینست (COO) تأسیس شد، که من مدتها کار آنها را تحسین می کردم. تجربه گسترده این استودیو در ایجاد بازی‌های پرطرفدار در همه ژانرها به ما کمک می‌کند تا توانایی خود را برای ارائه بازی‌های عالی به اعضای نتفلیکس در هر کجا که می‌خواهند بازی کنند، تسریع کنیم.

ما هنوز در روزهای اولیه ایجاد تجربه‌های بازی عالی به عنوان بخشی از اشتراک Netflix شما هستیم. ما امیدواریم از طریق مشارکت با توسعه دهندگان در سراسر جهان، استخدام استعدادهای برتر و خریدهایی از این دست، یک استودیوی بازی سازی در سطح جهانی ایجاد کنیم که قادر به ارائه طیف گسترده ای از بازی های اصلی خوشمزه و عمیقاً جذاب باشد. – بدون تبلیغات یا خریدهای درون برنامه ای. – به صدها میلیون عضو ما در سراسر جهان.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران