مواد تبلیغاتی NVIDIA برای سری GeForce RTX 40 آینده و پیشنهاد بسته Redfall ظاهر می شود

این تبلیغات با زمان محدود یک نسخه همراه از Redfall Bite Back Edition را ارائه می‌کند که توسط Arkane Austin توسعه یافته است، که نشان‌دهنده گران‌ترین نسخه راه‌اندازی کامل (99.99 دلار یا 83.99 پوند) و محتوای عنوان منتشر شده توسط Bethesda است. Redfall قرار است در تاریخ ۲ می سال جاری برای PC و Xbox Series S | منتشر شود X با قابلیت متقاطع آنلاین بین پلتفرم‌ها

طبق اطلاعات ارائه شده توسط Bethesda، نسخه Biteback شامل بسیاری از ابزارهای اضافی است: “به نسخه Bite Back ارتقا دهید و پاس قهرمان Redfall، بسته Outfit Throwback، پوسته چند سلاح پرتو لیزری و لوازم جانبی سلاح را دریافت کنید. سلاح تاکتیکی Knife Stake برای مبارزه نزدیک Redfall Hero Pass به شما امکان دسترسی به دو قهرمان آینده با قدرت ها و گیم پلی منحصر به فرد را می دهد. Throwback Outfit Pack شامل یک لباس و کوله پشتی منحصر به فرد برای هر یک از چهار قهرمان پایه است که از زندگی آنها قبل از Redfall الهام گرفته شده است.

Redfall در تاریخ 2 می 2023 برای Xbox Series X|S و PC عرضه می‌شود. همچنین با Game Pass در Xbox Series X|S، PC و cloud در دسترس خواهد بود. برای دریافت Vampire Hunter Bundle، Redfall را پیش‌سفارش کنید یا با Xbox Game Pass بازی کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

به نظر می رسد انویدیا در آینده ای نزدیک Redfall را با پردازنده های گرافیکی سری RTX 40 خود همراه می کند. به نظر می‌رسد که خرده‌فروش سخت‌افزار در بریتانیا Punch Technology با آپلود مطالب تبلیغاتی در مورد پیشنهاد آینده زودهنگام بوده است و VideoCardz سریعاً نشت را گزارش کرد. تاریخ دقیق شروع تبلیغات مشخص نشده است، اما مدل‌های کارت گرافیک واجد شرایط شامل نسخه‌های دسکتاپ RTX 4090، 4080 و 4070 Ti هستند. لپ‌تاپ‌های دارای پردازنده‌های گرافیکی موبایل RTX 4090 یا RTX 4080 نیز واجد شرایط تبلیغ Redfall خواهند بود.

جزئیات در صفحه تبلیغات نشان می دهد که Redfall شامل پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3، DLSS 2، Ray Tracing و Reflex می شود. هنوز مشخص نیست که درمان پرتو ردیابی چه اثراتی خواهد داشت. برای مثال، Deathloop، بازی قبلی Arkane، فقط از سایه‌های خورشیدی با ردیابی پرتو و انسداد محیط پشتیبانی می‌کرد. Redfall یک FPS جهان باز co-op از Arkane Austin، تیم برنده جایزه Prey و Dishonored 1 & 2 است. تاریخ.