منحنی را تعریف کنید و بازی را تغییر دهید CORSAIR از مانیتور گیمینگ OLED تاشو انقلابی 45 اینچی رونمایی کرد

در دسترس بودن
مانیتور گیمینگ XENEON FLEX 45WQHD240 OLED این هفته در Gamescom 2022 به صورت زنده به نمایش گذاشته خواهد شد و جزئیات بیشتر در مورد راه اندازی، در دسترس بودن و مشخصات نهایی در اواخر سال 2022 ارائه خواهد شد.

برای کمک به محافظت از صفحه نمایش، XENEON FLEX OLED دارای یک سیستم پیشرفته پیشگیری از سوختگی است که هم هنگام روشن و هم خاموش کار می کند تا تصویری بکر را حتی پس از استفاده طولانی مدت از رابط کاربری یا سیستم عامل تضمین کند، که همگی توسط صفر سه ساله پشتیبانی می شوند. . ضمانت Burn-in و صفر مرده پیکسل.

CORSAIR، یک رهبر جهانی در قطعات مشتاق برای گیمرها، سازندگان و سازندگان رایانه شخصی، امروز از مانیتور گیمینگ جدید XENEON FLEX 45WQHD240 OLED، یک مانیتور بازی تاشو پرچمدار که با همکاری نزدیک با LG Display ساخته شده است، رونمایی کرد. XENEON FLEX OLED با برخورداری از جدیدترین فناوری W-OLED، کیفیت تصویر فوق‌العاده، سطوح سیاه عالی و زمان پاسخگویی را ارائه می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند انحنای پانل آن را به صورت دستی با فرمت 21:9 در 45 اینچ تنظیم کنند. چه برنامه های کاملاً مسطح برای استراتژی یا بهره وری، یا یک منحنی فراگیر 800R برای شبیه سازی و تیراندازی، و در هر نقطه ای از این بین، کاربران می توانند نمایشگر را بر اساس محتوای خود در چند ثانیه تنظیم کنند.

صفحات وب
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مانیتور بازی XENEON FLEX 45WQHD240 OLED و ثبت نام برای به‌روزرسانی‌های آینده، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: corsair.com/us/en/xeneon-flex-bendable-ultra-wide-gaming-display



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

XENEON FLEX OLED همراه با عملکرد پیشرفته پنل بازی، یک تغییر واقعی بازی برای نمایشگرهای بازی عملکردی است. صفحه نمایش 45 اینچی XENEON FLEX OLED و رزولوشن 3440 x 1440 (نسبت تصویر 21:9) تجربه تماشای سینمایی خیره کننده ای را ارائه می دهد که چه در حال بازی، چه در حال کار یا تماشای فیلم باشید. این ترکیب اندازه و نسبت ابعاد صفحه نمایش 20 درصد بیشتر از صفحه نمایش 49 اینچی 32:9 فوق عریض و 81 درصد بیشتر از صفحه نمایش 34 اینچی فوق عریض 21:9 است. XENEON FLEX OLED که با یک پوشش ضد انعکاس خاص برای کاهش درخشش و انعکاس طراحی شده است، از ابتدا مهندسی شده است تا یک مانیتور بازی همهجانبه باشد، مجهز به فناوری محافظ LG Display Low Blue Light برای کمک به کاهش خستگی چشم حتی در صورت خیره شدن در تمام روز. . .

با جدیدترین فناوری نمایشگر W-OLED ال‌جی، پیکسل‌های OLED خود روشن XENEON FLEX حداکثر روشنایی تا 1000 نیت را با نسبت کنتراست 1350000:1 ارائه می‌کنند که تضمین می‌کند تصاویر تا حد امکان واقعی و دقیق هستند. زمان پاسخ سریع 0.03 میلی‌ثانیه GtG، زمان روشن/خاموش کردن پیکسل 0.01 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی تا 240 هرتز، در عین حال که تاری حرکت را حذف می‌کند، تجربه بازی را ایجاد می‌کند که کاملاً سازگار با استانداردهای همگام‌سازی تطبیقی ​​NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync Premium است.مینا لی، رئیس تیم بازاریابی و استراتژی بازی، LG Display، می‌گوید: «CORSAIR یک شریک فوق‌العاده برای ارائه نمایشگرهای W-OLED انعطاف‌پذیر به گیمرها است. ما نمی توانیم صبر کنیم تا این کلاس جدید از مانیتورهای بازی به دست علاقه مندان رایانه های شخصی برسد.

دنیس جکسون، مدیر ارشد مدیریت محصول و بازاریابی سیستم‌ها و CORSAIR گفت: «ما خودمان را به چالش کشیدیم تا یک نمایشگر موفقیت‌آمیز ایجاد کنیم که تجربه‌ای باورنکردنی و قابل شخصی‌سازی را ارائه می‌دهد، و من معتقدم که به این هدف و بیشتر دست یافته‌ایم.» “با کمک LG Display، XENEON OLED FLEX شروع یک کلاس کاملاً جدید از مانیتورهای بازی است، با عملکرد و انعطاف‌پذیری واقعی برای فراتر از نیازهای گیمرهای سخت‌گیر.”