معرفی Logitech Zone Learn، هدست های سیمی طراحی شده برای بازار آموزش

مربیان می توانند به راحتی هدست را با پدهای گوش و کابل های قابل تعویض اختیاری تعمیر کنند. مسئولان مدرسه و منطقه همچنین می‌توانند از پدهای روی گوش به روگوشی و برعکس، و همچنین بین کابل‌های 3.5 میلی‌متری، USB-A و USB-C برای انعطاف‌پذیری نهایی برای ماندگاری طولانی‌تر، ضایعات کمتر و صرفه‌جویی بیشتر سوئیچ کنند. . .

Zone Learn برای صدای عالی طراحی شده است تا دانش آموزان بتوانند به وضوح بشنوند و شنیده شوند. به جای موسیقی، درایورهای صوتی برای وضوح صدا تنظیم شده اند و برای سناریوهای یادگیری دیجیتالی مانند درس هایی که شامل صحبت کردن هستند بهینه شده اند و برای دانش آموزانی که زبان ها را با برنامه های ESL و ELL یاد می گیرند ایده آل هستند. دو تجربه شنیداری در دسترس است، روی گوش برای عایق‌سازی نویز پیشرفته و روی گوش برای انزوای متعادل و آگاهی خارجی. میکروفون بوم سفت و سخت این هدست دارای یک چرخش 120 درجه برای انتقال نرم به درس های مبتنی بر صدا است.

بر اساس نظرسنجی هفته لاجیتک و آموزش از بیش از 1000 مربی، 74 درصد از پاسخ دهندگان می گویند سطح راحتی جسمانی دانش آموزان در حین استفاده از فناوری آموزشی «تا حدودی» بر مشارکت آنها تأثیر دارد. با Zone Learn، دانش‌آموزان می‌توانند با تجربیات صوتی و تصویری شگفت‌انگیزی که آموزش را زنده می‌کند غوطه‌ور شوند. هر منطقه یادگیری شامل یک هدبند سبک وزن با یک لایه راحتی نرم با توزیع یکنواخت وزن است که برای سرهای کوچک طراحی شده است. علاوه بر این، دانش‌آموزان می‌توانند از بازوهای کشویی قابل تنظیم برای تناسب کامل استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که هدست در موقعیت بهینه قرار می‌گیرد.

Zone Learn بسیار بادوام است و به طور گسترده برای مطابقت با استاندارد نظامی 810G (4 فوت) آزمایش شده است. قابلیت‌های Plug-and-play شامل انواعی با کانکتورهای 3.5 میلی‌متری AUX، USB-A و USB-C است، بنابراین در اکثر دستگاه‌ها، سیستم‌عامل‌ها و پلتفرم‌های کنفرانس کار می‌کند.

لاجیتک دست در دست مربیان و دانش‌آموزان، از مفهوم تا نمونه اولیه، برای ایجاد محصولی برای آموزش کار کرده است که در نتیجه هدستی طراحی، مهندسی و آزمایش شده است تا از یادگیری پشتیبانی کند، مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، در هر زمان و هر مکان. ، در هر سبکی و دارای گواهینامه کار با Chromebook (WWCB) است. Zone Learn عمداً با هر اندازه و شکلی از یادگیری سازگار می شود تا آن را در دسترس تر، معنادارتر و تاثیرگذارتر کند.

میشل هرمان گفت: “ما Zone Learn را با تمرکز بر صدا برای کاربردهای آموزشی و موارد استفاده طراحی کردیم، بنابراین زبان آموزان در همه سطوح می توانند در منطقه یادگیری خود بمانند و در دنیای تخیل خود بمانند. رشد و امکان بدون حواس پرتی زیاد.” مدیر کل و رئیس راه حل های آموزشی در لاجیتک. ما چندین دهه سابقه صوتی در لاجیتک داریم و توانستیم تخصص و تجربه خود را در دستگاه‌های صوتی قابل حمل به هدستی که بر زبان‌آموزان K-12 متمرکز شده است، بیاوریم.»

همه محصولات لاجیتک دارای گواهی کربن خنثی هستند و تا حد امکان از انرژی های تجدید پذیر استفاده می کنند. هنگامی که یک محصول لاجیتک را خریداری می کنید، ردپای کربن آن محصول با حمایت از جنگلداری، انرژی های تجدیدپذیر و جوامع متاثر از آب و هوا که کربن را کاهش می دهند، به صفر می رسد.

قیمت و در دسترس بودن
Zone Learn در بهار امسال با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 34.99 دلار برای سفارش از فروشندگان آموزشی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. نسخه ای برای خرید انفرادی در طراحی بالشتک روی گوش با کابل Aux و USB-C موجود در همان بسته در اوایل تابستان با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 39.99 دلار در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

امروز، لاجیتک اینترنشنال از راه اندازی Zone Learn، هدست های سیمی که برای زبان آموزان K-12 طراحی شده است، خبر داد. Zone Learn با سرهای کوچکتر، معماری بادوام و پدها و کابل های قابل تعویض، راحتی بهینه ای را برای زبان آموزان جوان ارائه می دهد. این هدفون جدید که با یک تناسب تکاملی طراحی شده است، برای تمرکز عمیق تر، پایدارتر و استفاده طولانی مدت برای حفظ دانش آموزان در مناطق یادگیری خود طراحی شده است.

رویکرد به پایداری
در لاجیتک، محصولات برای ارائه یک تجربه کاربری استثنایی و به حداقل رساندن ردپای محیطی طراحی شده اند و Zone Learn با در نظر گرفتن آینده شما طراحی شده است. مطابق با مقررات محصول، Zone Learn 100٪ بدون PVC، VOC و رنگ است. علاوه بر این، 22 درصد از قطعات پلاستیکی کلاه ایمنی از پلاستیک بازیافتی پس از مصرف (PCR) ساخته شده است.