معرفی بخش پخش و بازی RØDE: RØDE X

پس از بیش از سه سال توسعه، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بخش پخش و بازی با نام تجاری جدید خود RØDE X را راه‌اندازی کنیم. RØDE X با تکیه بر میراث خود به عنوان برند صوتی پیشرو در جهان برای تولیدکنندگان محتوا، به توسعه صدای با کارایی بالا اختصاص دارد. . راه حل های ویژه برای استریمرها و گیمرها. RØDE X همان اشتیاق به نوآوری، مقرون به صرفه بودن و کیفیت ساخت استرالیایی را که RØDE به خاطر آن شناخته شده است، در طیف جدیدی از راه حل های صوتی پیشرفته که نیازهای منحصر به فرد پخش کننده ها و گیمرها را برآورده می کند، نشان می دهد. بخش جدید از یک بخش تحقیق و توسعه اختصاصی برای استریم و بازی استفاده می کند که وظیفه توسعه یک خط کاملاً جدید از محصولات را دارد که سه مورد اول آن اکنون در سراسر جهان در دسترس هستند: UNIFY، یک راه حل اختلاط مجازی که برای پخش و بازی ساخته شده است، و دو محصول جدید. محصولات حرفه ای میکروفون USB – میکروفون USB پویا XDM-100 و میکروفون خازنی USB XCM-50.

هر دو میکروفون دارای پردازش سیگنال دیجیتال داخلی قدرتمند (DSP) هستند که می توان آن را با استفاده از UNIFY باز کرد. این به شما امکان می دهد پردازش صوتی پیشرفته APHEX را به صدای خود اضافه کنید – از جمله کمپرسور، دروازه نویز، فیلتر بالاگذر و افکت های افسانه ای Aural Exciter و Big Bottom – با کنترل دانه ای کامل بر روی هر پارامتر برای ایجاد صدای امضای خود. UNIFY و میکروفون RØDE X با هم یک راه حل صوتی کامل را برای استریم یا بازی با تمام قابلیت های یک استودیوی پخش حرفه ای ارائه می دهند.

معرفی میکروفون دینامیک USB XDM-100
علاوه بر UNIFY، این مجموعه شامل دو میکروفون جدید است: XDM-100 و XCM-50. XDM-100 یک میکروفون یو‌اس‌بی پویا و حرفه‌ای است که صدایی غنی و پراکنده و ایده‌آل برای پخش جریانی و بازی ارائه می‌دهد. دارای مدارهای ممتاز با پری امپ انقلابی بسیار کم نویز RØDE و تبدیل آنالوگ به دیجیتال با رزولوشن بالا 24 بیت/48 کیلوهرتز است که کیفیت صدای بکر را تضمین می کند.

این محصولات اولین محصولات در محدوده RØDE X هستند که انتظار می رود محصولات بیشتری در سال 2023 و پس از آن عرضه شوند. دیمین ویلسون گفت: «راه اندازی RØDE X یک دوره جدید هیجان انگیز برای RØDE را نشان می دهد. علاوه بر این دو میکروفون باورنکردنی و UNIFY، ما مجموعه‌ای از محصولات پیشگامانه در حال توسعه داریم که آینده صدا را برای استریم و بازی شکل می‌دهند. این تازه شروع کار است.

دیمین ویلسون، مدیر عامل RØDE گفت: “ما به طور باورنکردنی در مورد راه اندازی RØDE X هیجان زده هستیم.” “برای بیش از سه دهه، RØDE یک برند صوتی برای سازندگان در سراسر جهان بوده است. ما وظیفه خود را ارائه راه حل های صوتی حرفه ای برای نوازندگان، فیلمسازان، پادکست ها و پخش کنندگان قرار داده ایم. گوش دادن و یادگیری از سازندگان چیزی است که ما انجام دادیم. و منجر به توسعه محصولات پیشگامانه مانند VideoMic، RØDECaster Pro و Wireless GO شد. اکنون ما همین کار را برای استریمرها و گیمرها انجام می دهیم.”

معرفی UNIFY – نرم افزار صوتی نهایی برای استریم و بازی

قهرمان خط پرتاب RØDE X UNIFY است. UNIFY که به‌عنوان نرم‌افزار صوتی نهایی برای پخش و بازی طراحی شده است، عملکردهایی را که در غیر این صورت به چندین برنامه نیاز دارند را در یک راه‌حل با کاربری آسان ادغام می‌کند. این شامل مسیریابی و ترکیب تا چهار میکروفون USB یا سایر دستگاه‌های صوتی و حداکثر شش منبع صوتی مجازی (از جمله برنامه‌های بازی، چت، موسیقی و مرورگر) در یک رابط بصری است. برای خروجی‌های مختلف، از جمله پخش زنده، هدفون و چت، زیرمیکس‌های مستقل ایجاد کنید. پردازش صوتی با کیفیت استودیو را به کانال های میکروفون خود اضافه کنید. ماشه جلوه های صوتی در پرواز. ضبط چند آهنگی و موارد دیگر.

UNIFY پیشرفته‌ترین نرم‌افزار صوتی موجود برای پخش و بازی است که عملکردهای پیشرفته‌ای را با قابلیت دسترسی افسانه‌ای RØDE و سهولت استفاده ارائه می‌دهد. این نرم افزار با تمام محصولات RØDE X به صورت رایگان ارائه می شود یا به عنوان اشتراک ماهانه یا سالانه برای استفاده با هر محصول صوتی USB دیگر برای خرید در دسترس است.

کپسول دینامیک درجه یک استودیویی و الگوی قطبی محکم کاردیوید وضوح عالی با رد صدای اتاق و کلیک‌های صفحه‌کلید یا ماوس را ارائه می‌دهد، و با صفحه نمایش پاپ با کیفیت بالا و ضد ضربه برای کاهش ضربه‌ها، ضربه‌ها و ضربه‌های ناخواسته ارائه می‌شود. یک خروجی هدفون پرقدرت، نظارت و بازپخش صوتی بدون تأخیر را با کنترل سطح راحت و عملکرد بی‌صدا کردن میکروفون فراهم می‌کند.

میکروفون های XCM-50 و XDM-100 اکنون در دسترس هستند. UNIFY برای دانلود در rodex.com/unify در دسترس است. با هر میکروفون RØDE X به صورت رایگان ارائه می شود یا می توان آن را به صورت اشتراک ماهانه یا سالانه خریداری کرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

معرفی میکروفون خازنی USB XCM-50
XCM-50 یک میکروفون کندانسور USB حرفه ای است که برای پخش جریانی و بازی نیز بهینه شده است. به لطف پاسخ فرکانسی کامل، بازتولید صوتی بسیار دقیق را با گرمی و حضور باورنکردنی ارائه می دهد. همچنین دارای یک خروجی هدفون پرقدرت با دکمه کنترل سطح و قطع صدا و صفحه نمایش داخلی پاپ و پایه شوک کپسولی است که از ضربه، ضربه و ضربه محافظت می کند. برای آسان‌تر کردن شروع کار، XCM-50 دارای یک سه‌پایه رومیزی است و دارای یک پایه چرخشی 360 درجه داخلی برای موقعیت‌یابی میکروفون انعطاف‌پذیر است.