محصولات Enterprise گیگابایت از پردازنده های سری AMD Ryzen Threadripper PRO 5000WX پشتیبانی می کند

فناوری گیگابایت، پیشرو در صنعت سرورها و ایستگاه‌های کاری با کارایی بالا، امروز پشتیبانی از پردازنده‌های سری AMD Ryzen Threadripper PRO 5000WX در مادربردهای گیگابایت، MC62-G40 و MC62-G41 و W771-Z00 را اعلام کرد. علاوه بر این، یک به روز رسانی بایوس اکنون برای پشتیبانی از سری جدید پردازنده ها در دسترس است. خط پردازنده Threadripper PRO برای بهره وری بهینه در ایستگاه های کاری حرفه ای طراحی شده است. این محصولات ایستگاه کاری گیگابایت دارای قابلیت اطمینان در کلاس سازمانی بوده و با پشتیبانی از نسل قبلی سری Threadripper PRO 3000WX در بازار بوده اند و اکنون این محصولات از سری 5000WX برای رندر، کدگذاری، کامپایل سریع، مدل سازی، شبیه سازی و غیره پشتیبانی خواهند کرد.

نمای کلی Threadripper PRO 5000WX

  • 19 درصد بهبود در CPI (در مقایسه با نسل قبلی)
  • طیف کامل محصولات: 12 هسته (24 رشته) تا 64 هسته (128 رشته)
  • گردش کار تسریع شده با 128 خط PCIe 4.0
  • 8 کانال حافظه، تا DDR4-3200 و حافظه 2 ترابایت پشتیبانی می شود
  • فناوری های AMD PRO: امنیت AMD PRO، محافظ حافظه AMD و قابلیت مدیریت

گیگابایت با ویژگی‌های غنی سازمانی، یک ایستگاه کاری با کارایی بالا ایجاد کرده است و گزینه‌ای از مادربردهایی را ارائه می‌کند که برنامه‌های مختلف، از رسانه و سرگرمی گرفته تا معماری و طراحی را هدف قرار می‌دهند. این محصولات برای پردازنده های سری Threadripper PRO 5000WX و 3000WX در چیپست sWRX8 طراحی شده اند. مادربردهای MC62-G40 و MC62-G41 فقط در پورت های LAN متفاوت هستند. -G41 دارای یک پورت LAN 1GbE است، در حالی که -G40 دارای دو پورت LAN 10GbE اضافی است. تمایز محصول از وجود دو بخش بازار ناشی می‌شود، یکی اترنت سریع داخل خودرو را ترجیح می‌دهد و دیگری هیجان کمتر را با قیمت پایین‌تر ترجیح می‌دهد. همچنین -G40 همان مادربرد W771-Z00 است.به روز رسانی بایوس
دارندگان فعلی این محصولات حرفه ای گیگابایت می توانند یک به روز رسانی ساده بایوس را برای پشتیبانی از سری 5000WX اعمال کنند. در صفحات مربوط به محصولات گیگابایت، اگر تب Support را انتخاب کنید و به قسمت بایوس بروید، مشاهده خواهید کرد که آپدیت بایوس برای دانلود در دسترس است.

مدیریت سرورهای راه دور و چندگانه:
به عنوان بخشی از ارزش پیشنهادی گیگابایت، گیگابایت کنسول مدیریت گیگابایت (GMC) را برای مدیریت سیستم از طریق یک پلت فرم مبتنی بر مرورگر وب ارائه می کند. علاوه بر این، نرم افزار مدیریت سرور (GSM) گیگابایت برای دانلود در صفحات محصول موجود است. این نرم افزار می تواند چندین سرور را بدون نیاز به هزینه مجوز اضافی نظارت و مدیریت کند. GMC و GSM ارزش زیادی را ارائه می دهند و در عین حال هزینه های TCO و نگهداری مشتری را کاهش می دهند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران