مجموعه ASUS ExpertBook با اولین ایستگاه کاری همراه و سبک ترین لپ تاپ تجاری 16 اینچی رشد می کند

مدل‌های ExpertBook B5 شامل فن‌آوری‌های پیشرفته برای بهبود کارایی کار با موبایل است، از جمله:

  • تا Intel vPro با پردازنده نسل دوازدهم Intel Core i7-1270P.
  • گرافیک گسسته Intel Arc A350M و 40 گیگابایت رم.
  • پشتیبانی فوق‌العاده سریع RAID و WiFi 6E که آن را به یک شریک قدرتمند برای دنیای تجارت تبدیل می‌کند.

ASUS ExpertBook B6 Flip یک ایستگاه کاری سیار پیشرفته است که قدرت عملکردی را برای کاربران و متخصصانی مانند معماران، مهندسان و طراحان محصول ارائه می دهد. برای مقاومت در برابر نیازهای نرم افزارهای حرفه ای، ایسوس ExpertBook B6 Flip را از طریق مجموعه گسترده ای از تست ها و گواهینامه های داخلی قرار داد تا اطمینان حاصل کند که با فروشندگان نرم افزار مستقل (ISV) برای ارائه مدل سازی و رندر کار می کند. انیمیشن های سه بعدی و ساخت زیرساخت کارآمدتر. امکان تجزیه و تحلیل داده های ساده تر و جان بخشیدن به طرح های مهندسی یا معماری. ExpertBook B6 Flip همچنین دارای گواهینامه کار با برنامه های کاربردی حرفه ای از فروشندگان پیشرو نرم افزار در جهان، از جمله 3ds Max، MicroStation و Vectorworks است.

بنجامین یه، رئیس ASUS Computer International گفت: “محل کار تغییر کرده است و آینده آن به صاحبان مشاغل، مدیران اجرایی، خرده فروشان و سایر کارگران بستگی دارد. این کاربران در حال شکل دادن به آینده جدید کار هستند و به ابزارهایی نیاز دارند که به طور نامرئی کار کنند. ، قابل اعتماد و شفاف هر روز. ایسوس به دلیل نوآوری دستگاه های بسیار قابل اعتماد و بادوام برای بازارهای مصرف کننده و بازی شناخته شده است. اکنون، با مجموعه Expert Series، استاندارد جدیدی را برای بازار تجاری رایانه های شخصی تعیین می کنیم تا به کسب و کارها اجازه دهیم سبک جدید خود را تعریف کنند. شغل، هر چه که باشد. با عملکرد عالی، مهارت برتر، دوام و ابزارهای حرفه ای.”

ASUS ExpertBook B5 و ExpertBook B5 Flip مدل‌های کاملاً جدید لپ‌تاپ‌هایی هستند که با صفحه‌نمایش بزرگ ۱۶ اینچی ۱۶:۱۰ و ساختار مقاوم و سبک وزن برای انعطاف‌پذیری فوق‌العاده و بهره‌وری حرفه‌ای در حال حرکت طراحی شده‌اند. شاسی مینیمالیستی و مهندسی دقیق، مرزهای سبک وزن را تنها با 1.4 کیلوگرم فراتر می‌برد و سبک‌ترین لپ‌تاپ 16 اینچی ExpertBook B5 ASUS را می‌سازد. مدل‌های ExpertBook B5 با انتخاب OLED، تصاویری فوق‌العاده واضح، با سیاه‌های عمیق و رنگ‌های پر جنب و جوش، ارائه طیف رنگی با کیفیت سینمایی 100% DCI-P3، ارائه تصاویری زنده و واقعی برای همکاری فوری، اشتراک‌گذاری محتوا یا ارائه ارائه می‌کنند.

ExpertBook B6 Flip شامل اجزای درجه یک سازمانی است، از جمله:

  • صفحه نمایش لمسی تاشو 16 اینچی که می تواند هر کاری را انجام دهد.
  • با صفحه نمایش لمسی miniLED اختیاری، حداکثر روشنایی 1000 نیت را دریافت می کنید تا جزئیات را با وضوح بیشتر و در طیف رنگی گسترده تر ببینید.
  • تا آخرین معماری هیبریدی پردازنده Intel Core i9-12950HX و کارت گرافیک های حرفه ای 8 گیگابایتی NVIDIA RTX A2000
  • طراحی حرارتی پیشرفته همه چیز را خنک، بی‌صدا و در اوج عملکرد با پردازنده اینتل با TDP مجموع 135 وات (CPU 55 وات و پردازنده گرافیکی 80 وات) در حالت عملکرد، بدون فشار، کار می‌کند. به‌علاوه، با پشتیبانی از NVIDIA Dynamic Boost 2.0، کاربران قدرتمند می‌توانند عملکرد را حتی بیشتر کنند.
  • تا کارت گرافیک یکپارچه NVIDIA RTX A2000 8 گیگابایتی، ExpertBook B6 Flip گردش کار را با ردیابی پرتو بی‌درنگ و هوش مصنوعی شتاب‌دهنده تغییر می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد رندرهای واقعی واقعی بسازند، برنامه‌هایی را که نیاز به هوش مصنوعی دارند هدایت کنند یا محیط‌های VR همهجانبه ایجاد کنند.

لپ‌تاپ‌های ExpertBook B5 و ایستگاه کاری سیار ExpertBook B6 از آینده کار با طراحی‌های قابل اعتماد و بادوام پشتیبانی می‌کنند که محاسباتی با کارایی بالا ارائه می‌کنند. با گسترش مجموعه ASUS Experts Series، این سه لپ‌تاپ انتخاب بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهند تا نیازهای کاری سخت‌گیرانه را برآورده کنند و ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9، پشتیبانی اینتل از vPro Enterprise و Essentials، یک تراشه اختیاری TPM 2.0 برای سازمانی را ارائه می‌دهند. امنیت. ; دارای گواهینامه طلایی و انرژی ستاره EPEAT. گواهینامه استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD 810H. ویژگی‌های اضافی موجود عبارتند از حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه برای ارتباطات صوتی واضح، محافظ حریم خصوصی وب‌کم فیزیکی، و پشتیبانی از آخرین اتصال WiFi 6E اینتل برای بهبود ویدئو کنفرانس.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ایسوس، یک رهبر فناوری جهانی که به خاطر اختراع مداوم فناوری‌های امروزی برای فردا مشهور است، امروز سه لپ‌تاپ جدید از سری Expert را معرفی کرد که شامل ExpertBook B5 (B5602C)، ExpertBook B5 Flip (B5602F) و اولین ایستگاه کاری Expert Series، ExpertBook B6 Flip (B6602F) می‌شود. ). لپ‌تاپ‌ها و ایستگاه‌های کاری سیار جدید که در IFA 2022 (سالن 11.2، غرفه 101) به نمایش گذاشته شده‌اند، عملکرد و تحرک بی‌نظیری را ارائه می‌کنند که برای کاربران تجاری در دنیای پرشتاب امروزی طراحی شده‌اند، جایی که Work دیگر محدود به دفتر نیست.طراحی چرخشی 360 درجه ExpertBook B5 Flip به آن انعطاف پذیری بی نظیری با تبلت، چادر، پایه و حالت های سنتی می دهد. همچنین این اولین لپ‌تاپ 16 اینچی است که دارای قلم درون گاراژی است که در گاراژ به سرعت و خودکار شارژ می‌شود، با شارژ مجدد 15 ثانیه‌ای انرژی کافی برای حداکثر 45 دقیقه زمان بازی را فراهم می‌کند. بنابراین آماده است تا به کاربران کمک کند تا خلاقیت خود را آزاد کنند. و بهره وری برای یادداشت برداری، امضای اسناد، و ثبت لحظات الهام بخش.