مجموعه کلیدهای جدید Drop + MiTo GMK لیزری برای پیش‌سفارش در دسترس است

لیزر در این اخبار – با زیبایی شناسی مسحورکننده ای که عناصر موج بخار، سایبرپانک و پیشی جستن را در هم می آمیزد، لیزر GMK یکی از پرفروش ترین کیپ های ما در تمام دوران است. فهمیدن دلیل آن آسان است و به اندازه کافی سخت است. چه دستگاه را داشته باشید چه نداشته باشید، ممکن است کمی لیزر بیشتری برای تنظیم خود بخواهید. کلیدهای Drop + MiTo GMK Laser Novelty Keycap را وارد کنید.

ارسال
تاریخ تخمینی کشتی 6 ژوئن 2023 PT است. پرداخت در هنگام تسویه حساب دریافت می شود. لغو تا 2 ساعت پس از پرداخت برای اقلام موجود در انبار، یا تا زمانی که پیش‌سفارش ارسال شود، پذیرفته می‌شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

این مجموعه کلیدهای متمرکز بر لیزر که در اصل یک کیت الحاقی در دسترس برای مجموعه‌های همنام خود بود، اکنون به صورت مستقل عرضه می‌شود تا طرفداران لیزر جدید و قدیمی را راضی کند. به سرعت افسانه ها را مرور کنید و چیزهای جدید مضمونی مانند خورشید مسابقه ای نمادین، یک ماشین اسپرت، یک کاسه رامن، چندین علامت خطر مختلف و موارد دیگر را از دست نخواهید داد. همچنین کلیدهای جهت‌نما و یک خوشه WASD را می‌بینید، هر دو در رنگ‌های متناوب از کیت اصلی لیزری GMK. اگر به دنبال لیزر کامل هستید، این مجموعه برای شماست.

مشخصات فنی

  • رها کردن
  • توسط MiTo
  • تولید شده توسط GMK
  • جنس: Doubleshot ABS
  • سازگار با سوئیچ ها و کلون های Cherry MX
  • ساخت آلمان

بازگشت – بدون سوال پرسیده شده است

متوجه شدیم. گاهی اوقات چیزی که شما سفارش داده اید کار نمی کند. اگر این مورد شماست، نگران نباشید! همه مشتریان (ایالات متحده و بین المللی) می توانند این کالا را در شرایط نو و استفاده نشده ظرف 30 روز پس از تحویل بازگردانند.