متخصص تجهیزات بازی Cherry Acquiers XTRFY


CHERRY، سازنده جهانی سوئیچ های صفحه کلید مکانیکی پیشرفته و دستگاه های ورودی کامپیوتر مانند صفحه کلید، ماوس و هدست برای برنامه های کاربردی در بازی ها، ورزش های الکترونیکی، ادارات و محیط های کاری هیبریدی، صنعت و مراقبت های بهداشتی، برای خرید Xtrfy به توافق رسیده است. سازنده سوئدی لوازم جانبی بازی در سراسر جهان در صنعت بازی به خاطر موس ها، کیبوردها، هدست ها و لوازم جانبی نوآورانه با کارایی بالا شناخته شده است.

Xtrfy با طراحی تجهیزات بازی در سطح حرفه ای با همکاری برخی از شایسته ترین گیمرهای جهان، به سرعت رشد کرده و با محصولاتی که در حدود 50 کشور فروخته می شود، به یک نام آشنا در صحنه ورزش های الکترونیکی تبدیل شده است. ادغام در تجارت CHERRY’s GAMING به Xtrfy این امکان را می دهد تا توسعه محصول، تولید و عملیات خود را افزایش دهد و موقعیت CHERRY را در بازار دستگاه های بازی تقویت کند و در عین حال رشد آینده در منطقه را امکان پذیر کند.

Rolf Unterberger، مدیر عامل Cherry SE اظهار داشت: «با این خرید، ما دسترسی خود را به جامعه رو به رشد بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی گسترش می‌دهیم و منابع خود را در حوزه‌های مدیریت محصول و بازاریابی، هم از طریق توزیع‌کنندگان و هم در بخش B2C تقویت می‌کنیم.»

“علاوه بر این، ما قصد داریم از شبکه مستقیم Xtrfy در صحنه ورزش های الکترونیکی بین المللی برای گسترش استراتژیک خط کسب و کار GAMING خود استفاده کنیم. ما از کل تیم Xtrfy به خانواده جهانی CHERRY خود خوش آمد می گوییم و مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر هستیم تا پیشنهادات مشترک خود را نوآورانه ارائه دهیم. دستگاه های بازی با کیفیت بالا جذاب تر از همیشه هستند.”

برای Xtrfy، این اکتساب پایه جدیدی را برای توسعه ادامه می‌دهد. Joakim Jansson که مدیر عامل Xtrfy باقی خواهد ماند، با CHERRY به آینده نگاه می کند:
CHERRY یک برند بازی افسانه ای و پیشگام در صفحه کلیدهای مکانیکی است. از راه اندازی اولین صفحه کلید Xtrfy ما در سال 2013 – مجهز به سوئیچ های CHERRY MX – تا ادغام CHERRY در سال 2023، سفری باورنکردنی بوده است و ما اکنون آماده هستیم. برای رویارویی با آینده. با مالکان CHERRY، ما مشتاقانه منتظریم تا Xtrfy، محصولات و مشارکت های خود را با قدرت بیشتر توسعه دهیم. در حال حاضر با برخی از بهترین تیم ها در ورزش های الکترونیکی به جهان کار می کنیم، ما به دنبال سرمایه گذاری بیشتر در این زمینه هستیم. صحنه ورزش‌های الکترونیکی. افراد پشتیبان Xtrfy در کنار CHERRY کار خواهند کرد تا Xtrfy را به ارتفاعات جدیدی برسانند.”

Erik Jensen CTO Xtrfy درباره توسعه آینده محصول هیجان زده است:
“در Xtrfy، ما در حال کار بر روی ایجاد نسل بعدی تجهیزات esports هستیم، و تعداد باورنکردنی از ایده ها و افکار در مورد محصولات جدید داریم. عضویت در تیم CHERRY امکانات جدیدی در نوآوری و تولید به ارمغان می آورد، و من واقعاً هستم. در مورد سبد محصولات آینده خود هیجان زده هستیم. CHERRY دقیقاً همان چیزی است که ما به دنبال آن بوده ایم و بالعکس – کاملاً مناسب است. ما با هم به ارائه محصولات با کیفیت بالا، کیفیت، فراتر از مرزها و بهبود Xtrfy ادامه خواهیم داد. “



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران