مایکروسافت نسخه آزمایشی طرح خانوادگی Xbox Game Pass را در ایرلند و کلمبیا راه اندازی کرد

بازی بهترین بازی‌های Game Pass را با دوستان و خانواده خود در کنسول، رایانه شخصی و فضای ابری آسان‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا چهار نفر را به اشتراک خود اضافه کنید، همه با دسترسی منحصر به فرد خود به بازی‌های Xbox Game Pass. محتوای نهایی و نهایی. ، و مزایا. برای شرکت در پیش نمایش، باید طرح Game Pass “Xbox Game Pass – Insider Preview” را در فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید.

آنچه باید در مورد این پیش نمایش بدانید:

  • افرادی که عضویت خود را با آنها به اشتراک می گذارید لازم نیست خودی باشند، بلکه باید در همان کشوری که شما زندگی می کنید زندگی کنند. ثبت نام محدود است و تا زمانی که پیشنهاد موجود باشد باز خواهد بود.
  • Joining Game Pass – Insider Preview زمان باقی مانده در اشتراک شما را بر اساس ارزش پولی اشتراک قدیمی به زمان در طرح جدید تبدیل می کند. به عنوان مثال، یک ماه کامل از Ultimate به 18 روز اشتراک برای آن طرح تبدیل می شود. به این ترتیب، پس از تبدیل، هیچ یک از ارزش باقیمانده اشتراک موجود خود را از دست نخواهید داد. تبدیل نهایی است و کاربران باید منتظر بمانند تا اشتراک جدیدشان منقضی شود تا به اشتراک قبلی برگردند.
  • تبدیل برای اعضای گروه دعوت شده در دسترس نیست. قبل از پیوستن به یک گروه، یک عضو گروه می‌تواند اشتراک موجود خود را لغو کند یا صبر کند تا منقضی شود. اگر آنها یک حساب مایکروسافت ندارند، دوستان و خانواده دعوت شده باید یک حساب مایکروسافت جدید ایجاد کنند و برای شرکت در آن وارد شوند.
  • اعضای دارای Xbox All Access نمی توانند در این پیش نمایش شرکت کنند.
  • در کلمبیا، برخی از قسمت‌های نسخه پیش‌نمایش بومی‌سازی نشده‌اند و ممکن است به زبان انگلیسی نمایش داده شوند.

مشکلات شناخته شده:

  • اعضای دعوت شده با اشتراک موجود ممکن است هنگام پذیرش دعوت با خطا مواجه شوند. ما در تلاشیم تا به این اعضا اجازه دهیم فوراً دعوت را لغو کنند.
  • تلاش برای ارتقاء دو بار در عرض 24 ساعت مسدود خواهد شد. به عنوان مثال، ارتقا از Xbox Live Gold به Xbox Game Pass Ultimate کار خواهد کرد، اما تلاش برای ارتقا از Ultimate به Xbox Game Pass – Insider Preview به مدت 24 ساعت مسدود خواهد شد. در حال حاضر یک کد خطای عمومی هنگام انجام این کار نمایش داده می شود.
  • اعضای خانواده حساب مایکروسافت وقتی به طور خودکار به یک گروه اضافه می شوند، ایمیلی دریافت نمی کنند. دارندگان حساب های اصلی می توانند به طور خودکار مزایا را با اعضای خانواده حساب های مایکروسافت به اشتراک بگذارند. ما در حال کار روی ارسال یک ایمیل تأیید هستیم و اعضای خانواده برای دسترسی به آن نیازی به پذیرش صریح دعوتنامه ندارند.
  • یک دارنده حساب اصلی ممکن است هنگام تلاش برای اشتراک‌گذاری مستقیم با دو یا چند عضو خانواده حساب مایکروسافت پس از خرید، خطای «چیزی اشتباه شد» را ببیند. لطفا چند لحظه صبر کنید و دوباره امتحان کنید. همچنین می توانید اشتراک گذاری را از طریق ایمیل یا پیوند امتحان کنید.
  • خطا هنگام خرید بسته Xbox Game Pass – Insider Preview. اگر در خرید با این کد خطا گیر کرده اید: PEX-CatalogAvailabilityDataNotFound، لطفاً با دنبال کردن مراحل زیرمجموعه Insider در اینجا، مشکل را گزارش کنید. ممکن است بتوانید با راه اندازی مجدد فروشگاه مایکروسافت و تلاش برای خرید مجدد، این مشکل را حل کنید.
  • پیوند اشتراک اشتراک «دریافت راهنمایی» در account.microsoft.com به جای مقاله پشتیبانی خاص با اشتراک راهنما، به صفحه اصلی support.xbox.com پیوند می‌دهد.
  • ایمیل های دعوت و مدیریت گروه در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی هستند. ما در حال کار بر روی زبان های اضافی برای این ایمیل ها هستیم.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای ارائه تجربیاتی هستیم که به بازیکنان حق انتخاب و ارزش بیشتری در نحوه کشف و تجربه بازی‌ها با جامعه خود می‌دهد. از امروز در کلمبیا و ایرلند، Xbox Insiders می‌تواند پیش‌نمایش طرحی را آغاز کند که به چندین نفر امکان می‌دهد مزایای Game Pass Ultimate را به اشتراک بگذارند.