ماژول های تولید NVIDIA Jetson AGX Orin 32GB اکنون در دسترس هستند

توسعه دهندگانی که به دنبال بردهای حامل و سیستم‌های سخت‌افزاری کامل هستند، طیف وسیعی از گزینه‌ها را از AAEON، Auvidea، Connect Tech، MiiVii، Plink-AI، Realtimes و TZTEK برای رفع نیازهای خود پیدا خواهند کرد.

مشتریان با تقلید از هر ماژول تولید مبتنی بر Jetson Orin در کیت توسعه Jetson AGX Orin، برنامه‌های پیشرفته‌تر نسل بعدی هوش مصنوعی و روباتیک خود را بسیار سریع‌تر وارد بازار می‌کنند.

با بیش از 150 عضو، اکوسیستم رو به رشد شرکای Jetson طیف گسترده ای از پشتیبانی را ارائه می دهد، از جمله شرکت های متخصص در نرم افزار هوش مصنوعی، خدمات طراحی سخت افزار و برنامه کاربردی، دوربین ها، حسگرها و لوازم جانبی، ابزارهای توسعه و سیستم های توسعه.

و برای گزینه‌های اتصال، از جمله WiFi 6/6E، LTE و 5G، توسعه‌دهندگان می‌توانند محصولات پیشنهادی Telit، Quectel، Infineon و Silex را بررسی کنند.

NVIDIA Jetson AGX Orin بر همه این چالش ها غلبه می کند.

ارائه برنامه ها و محصولات جدید هوش مصنوعی و روباتیک به بازار، یا پشتیبانی از موارد موجود، می تواند برای توسعه دهندگان و کسب و کارها چالش برانگیز باشد. ماژول تولید NVIDIA Jetson AGX Orin 32GB که اکنون در دسترس است، اینجاست تا به شما کمک کند. نزدیک به سه دوجین فروشنده فناوری NVIDIA Partner Network در سرتاسر جهان، محصولات تجاری در دسترس را با ماژول جدید ارائه می دهند که عملکردی تا 6 برابر عملکرد نسل قبلی را ارائه می دهد.

برای پشتیبانی کامل از نرم افزار مانند مدیریت دستگاه، سیستم عامل (Yocto & Realtime OS)، نرم افزار و جعبه ابزار هوش مصنوعی، توسعه دهندگان می توانند به Allxon، Cogniteam، Concurrent Realtime، Deci AI، DriveU، Novauto، RidgeRun و Sequitur Labs مراجعه کنند.

سیستم‌های تولیدی توسط پشته نرم‌افزاری NVIDIA Jetson پشتیبانی می‌شوند، که هزاران شرکت و میلیون‌ها توسعه‌دهنده را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های هوش مصنوعی کاملاً شتاب‌دار را روی Jetson بسازند و به کار گیرند.

علاوه بر JetPack SDK که شامل پشته تسریع شده NVIDIA CUDA-X است، Jetson Orin از چندین پلتفرم و فریمورک های NVIDIA مانند Isaac برای روباتیک، DeepStream برای بینایی کامپیوتر، Riva برای درک زبان طبیعی، TAO Toolkit برای تسریع توسعه مدل با پیش پشتیبانی می کند. -مدل های آموزش دیده و Metropolis، یک چارچوب کاربردی، مجموعه ابزار توسعه‌دهنده، و اکوسیستم شریکی که داده‌های بصری و هوش مصنوعی را برای بهبود کارایی عملیاتی و ایمنی در سراسر صنایع گرد هم می‌آورد.

کیت توسعه Jetson AGX Orin که می‌تواند تا ۲۷۵ تریلیون عملیات در ثانیه انجام دهد، از چندین خط لوله همزمان AI با یک پردازنده گرافیکی معماری NVIDIA Ampere، شتاب‌دهنده‌های یادگیری عمیق و دید نسل بعدی، I/O با سرعت بالا و حافظه سریع پشتیبانی می‌کند. پهنای باند

ماژول تولیدی جدید NVIDIA Jetson AGX Orin 32GB از فروشگاه Jetson از طریق شرکای خرده فروشی و کانال در سراسر جهان در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

با طیف گسترده‌ای از پیشنهادات شریک Jetson، توسعه‌دهندگان می‌توانند سیستم‌های غنی از ویژگی‌های مجهز به Orin را با دوربین‌های پیشرفته، حسگرها، نرم‌افزار و اتصال، رباتیک، AIoT و برنامه‌های کاربردی تعبیه‌شده بسازند و به کار گیرند. سیستم‌های آماده تولید با گزینه‌هایی برای تجهیزات جانبی، مشتریان را قادر می‌سازد تا با چالش‌های موجود در صنایع از تولید، خرده‌فروشی و ساخت‌وساز گرفته تا کشاورزی، تدارکات، مراقبت‌های بهداشتی، راه‌حل‌های شهری، تحویل آخرین مایل و غیره مواجه شوند.

به ساخت محصولات بهتر با هوش مصنوعی سریعتر کمک کنید

به طور سنتی، توسعه دهندگان و مهندسان در توانایی خود برای مدیریت چندین جریان داده همزمان برای محیط های کاربردی پیچیده محدود بوده اند. آنها با الزامات تأخیر سختگیرانه، محدودیت های بهره وری انرژی و مشکلات اتصال بی سیم با پهنای باند بالا مواجه بودند. و آنها باید بتوانند به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را به راحتی مدیریت کنند.

با Jetson AGX Orin، مشتریان می توانند راه حل هایی را با استفاده از بزرگترین و پیچیده ترین مدل های هوش مصنوعی برای حل مشکلاتی مانند درک زبان طبیعی، ادراک سه بعدی و ادغام چند حسگر توسعه دهند.

حدود 32 شریک، محصولاتی را ارائه می‌کنند که از ماژول جدید Jetson AGX Orin پشتیبانی می‌کنند، که دارای گزینه‌هایی برای کمک به پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی پیشرفته و سرعت بخشیدن به زمان رسیدن به بازار است.

انجمن توسعه دهندگان گسترده و اکوسیستم شریک جتسون
بیش از یک میلیون توسعه‌دهنده و بیش از 6000 شرکت محصولات تجاری را بر روی NVIDIA Jetson AI و پلتفرم محاسباتی رباتیک برای ساخت و استقرار ماشین‌های مستقل و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی پیشرفته می‌سازند.

چهار ماژول تولید مبتنی بر Jetson Orin که در GTC معرفی شدند مجموعه کاملی از عملکرد هوش مصنوعی درجه سرور را به مشتریان ارائه می دهند. ماژول Jetson AGX Orin 32GB اکنون برای خرید در دسترس است، در حالی که نسخه 64 گیگابایتی در ماه نوامبر در دسترس خواهد بود. دو ماژول Orin NX تولیدی اواخر امسال وارد بازار خواهند شد.

آنها همچنین مجبور شدند تراشه های متعددی را در طرح های خود بگنجانند تا از منابع محاسباتی مورد نیاز برای پردازش مقادیر متنوع و روزافزون داده استفاده کنند.

بیش از 350 گزینه دوربین و سنسور از Allied Vision، Appropho، Basler AG، e-Con Systems، Framos، Leopard Imaging، LIPS، Robosense، Shenzhen Sensing، Stereolabs، Thundersoft، Unicorecomm و Velodyne در دسترس هستند. اینها می‌توانند شرایط چالش‌برانگیز نور داخلی/خارجی و همچنین قابلیت‌هایی مانند لیدار برای نقشه‌برداری، محلی‌سازی و ناوبری در روباتیک و ماشین‌های مستقل را پشتیبانی کنند.