مانیتور گیمینگ INNOCN 27 اینچی 2K QHD 144Hz 27G1R یک صفحه نمایش هوشمند نخبه برای گیمرها

برای کسانی که به کیفیت تصویر واضح اهمیت می دهند، مانیتور گیمینگ 27G1R دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز است. این به این معنی است که تصاویر 144 بار در ثانیه به روز می شوند و در نتیجه تجربه تماشای نرم تری دارند.

مانیتور بازی 27G1R دارای نور حالت LED است که برای بینایی در هنگام تماشای تلویزیون طبیعی تر است تا از چشمان کاربران محافظت کند و تجربه ای واقع گرایانه را ارائه دهد که هرگز قبلاً نبوده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران این مانیتور زمانی که نوبت به دریافت سریع‌ترین زمان پاسخ‌دهی ممکن برای گیم‌پلی روان‌تر می‌رسد، درجه یک است. زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه دارد، یعنی زمانی که برای تغییر رنگ پیکسل‌های روی صفحه نیاز است. هرچه زمان پاسخگویی سریعتر باشد، کیفیت تصویر و رنگ بهتر است.

شرکت فناوری نوآوری مشترک قرن شنژن با مسئولیت محدود. (INNOCN) یک نیروی محرکه در بازار رقابتی نمایشگرهای هوشمند در دهه گذشته بوده است و برخی از معتبرترین مانیتورها و رایانه های هوشمند را تولید کرده است. INNOCN یا Innovation China یک تولید کننده برنده جوایز است که با توسعه نمایشگرهای هوشمند با ویژگی های منحصربفردتر نسبت به رقبای خود نامی برای خود دست و پا کرده است.

یکی از جدیدترین نوآوری های این شرکت، مانیتور گیمینگ INNOCN 27 اینچی 2K QHD 144Hz 27G1R یک صفحه نمایش هوشمند منحصر به فرد با ویژگی هایی است که گیمرها، طراحان گرافیک و دیگر خلاقان آن را دوست خواهند داشت. به لطف طراحی بدون قاب و فوق‌العاده نازک، می‌توان آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار قرار داد. این شامل یک پایه فلزی است و می توان آن را به دیوار VESA نصب کرد.

این مانیتور بازی برای خرید مستقیم از آمازون در دسترس است. تا 12 فوریه 2023، اعضای آمازون پرایم می توانند 50 دلار تخفیف بر روی مانیتور بازی 27G1R دریافت کنند که قیمت آن را از قیمت معمولی آن یعنی 229.99 دلار به تنها 179.99 دلار کاهش می دهد.

افرادی که به طرز ماهرانه ای از نمایشگرهای هوشمند استفاده می کنند، مانند گیمرها، عکاسان و فیلمبرداران مشتاق، ممکن است به دنبال نمایشگرهای هوشمند با بالاترین کیفیت موجود باشند. این مانیتور گیمینگ هوشمند جدید دارای وضوح تصویر 2560×1440 و صفحه نمایش VA برای کیفیت تصویر شگفت انگیز است.