مانیتور فوق عریض 44C1G توسط INNOCN راه اندازی شد: صفحه نمایش را دو برابر کنید، Quadra تجربه

ویرایش فیلم و عکس در مانیتور فوق عریض 44C1G بسیار آسان است و آن را به انتخابی عالی برای افراد از هر طبقه ای تبدیل می کند. این ابزار برای هر کسی که دارای هنر، تجارت یا ترکیبی از هر دو است ایده آل است. مانیتور فوق عریض 44C1G INNOCN باعث می شود بهره وری بدون زحمت به نظر برسد. این مانیتور در آمازون موجود است و وب‌سایت INNOCN زندگی را برای بسیاری از افراد آسان‌تر می‌کند و در عین حال افراد را مجبور می‌کند تا برای چیزهایی که مهم هستند وقت بگذارند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

مردم می‌خواهند بدانند چگونه هوشمندانه‌تر کار کنند، زیرا دنیا دائماً در حال تغییر است. برای انطباق با این تغییرات، افراد فعالانه به راه‌هایی فکر می‌کنند که در عین لذت بردن بیشتر از زندگی، بهره‌ورتر باشند. شرکت مشهور INNOCN با ابزارهای نمایشگر انقلابی خود استاد بهبود بهره وری مشتری شده است. INNOCN همچنان مرزهای آنچه را که یک مانیتور نمایشگر خوب باید به افراد سخت کوش در سراسر جهان ارائه دهد پیش می برد. تمامی نمایشگرهای این شرکت به طرز شگفت انگیزی ساخته شده اند و دارای تکنولوژی روز در کنار ویژگی های منحصر به فرد هستند. مانیتور فوق عریض 43.8 اینچی 44C1G WFHD که توسط INNOCN راه اندازی شده است، دستگاه نمایشگر ایده آلی است که زندگی بسیاری از افراد را در خانه و محل کار تغییر می دهد.کار روشی است که اکثر مردم وقت خود را صرف می کنند، و اجازه دهید با آن روبرو شویم، محیط های کاری می توانند به سرعت به هم ریخته و بی نظم شوند. ایجاد آشفتگی آخرین چیزی است که هر کسی به آن فکر می کند، و با مانیتور فوق عریض 44C1G، فرد می تواند روی چیزهای مهم تمرکز کند. این مانیتور می تواند به دیوار نصب شود، بنابراین فضای بیشتری برای کار وجود دارد و می توان موارد ضروری را روی میز گذاشت، اما برای کسانی که گزینه های جایگزین خود را ترجیح می دهند دارای پایه چرخان با ارتفاع و شیب قابل تنظیم است. با استفاده از این تجهیزات، انجام تجارت از خانه آسان است. از صفحه تقسیم شده می توان برای برگزاری یک جلسه Zoom با شرکای تجاری از یک طرف و یادداشت ها، نمودارها و سایر اطلاعات مهم از طرف دیگر استفاده کرد و از اجرای روان جلسات اطمینان حاصل کرد. ناگفته نماند که اتصالات HDMI 2.0، Type-C 65W و DisplayPort مانیتور به آن امکان اتصال به دستگاه های مختلف را می دهد.

هیچ کس نمی خواهد درباره همه کارها و هیچ بازی بشنود، و با مانیتور فوق عریض 44C1G، فرد می تواند دوستان خود را برای شب فیلم دعوت کند یا سیستم ها و دستگاه های بازی سازگار خود را برای تجربه ای منحصر به فرد متصل کند. صفحه نمایش 43.8 اینچی این اطمینان را می دهد که احتمال چشمک زدن تا حد زیادی کاهش می یابد. وقتی دوستان بتوانند کنترل‌کننده‌های خود را پیوند داده و بخشی از صفحه را به اشتراک بگذارند، انجام بازی‌های ویدیویی لذت‌بخش‌تر خواهد بود. این دستگاه برای نوازندگانی مناسب است که دوست دارند خودشان را بسازند و ویرایش کنند، دیگر تجهیزات بزرگ قدیمی که فضا را اشغال می کنند، نیست. همه برنامه‌ها و ابزارهای ویرایش را می‌توان از این دستگاه راه‌اندازی و باز کرد و در فضای کاری فضایی برای بلندگوها، هدفون‌ها، جعبه صوتی، لپ‌تاپ، سینت‌سایزرها و هر چیزی که این آب‌وهوای خلاقانه را به جریان می‌اندازد، باز کرد.