مانیتور جدید SMART ال‌جی الهام‌بخش سبک زندگی جدید پر از راحتی و انعطاف‌پذیری است


LG Electronics (LG) از مانیتور 32 اینچی LG SMART 4K UHD (مدل 32SQ780S) رونمایی کرد. مانیتور SMART با امکانات کامل با فعال کردن ایستگاه کاری از راه دور، تمرینات خانگی، بازی های سطح بعدی و برنامه های سرگرمی مختلف، از جمله سرویس های پخش محبوب، بدون اتصال به رایانه، زندگی خانه را بهبود می بخشد. با ویژگی‌های داخلی و پایه ارگونومیک ال‌جی با حداکثر قابلیت تنظیم، 32SQ780S منحصربه‌فرد به کاربران این امکان را می‌دهد تا از محتوا به شکلی که می‌خواهند و زمانی که می‌خواهند، روی میز یا روی کاناپه لذت ببرند.

تحت شعار برند «هوشمندتر کار کنید، بهتر بازی کنید»، مانیتور ال‌جی SMART چندوظیفگی را در اولویت قرار می‌دهد تا به مشتریانی که به دنبال صفحه‌نمایش واحدی هستند که به دسکتاپ، لپ‌تاپ یا دستگاه بازی‌شان متصل می‌شوند، راهی عالی برای انجام همه این کارها در یک مکان ارائه دهد. این مدل با پشتیبانی از webOS 22 تحسین‌شده تلویزیون ال‌جی، راحتی سطح بعدی را برای مصرف محتوا با سرویس‌های پخش بدون درز برای YouTube و Netflix، حتی بدون راه‌اندازی اتصال جداگانه با رایانه‌های شخصی، ارائه می‌کند.

به عنوان یک مانیتور چند منظوره که برای خانه طراحی شده است، مانیتور SMART ال جی دارای یک صفحه نمایش 4K UHD (3840 x 2160) است که کیفیت تصویر بالایی را برای هر کاری که کاربر روی آن کار می کند ارائه می دهد و 90٪ طیف رنگی DCI -P3 را با پشتیبانی از HDR 10 پوشش می دهد. صفحه نمایش تصاویر واضح و واضحی را برای افزایش غوطه ور شدن مخاطب هنگام تماشای همه چیز از کمدی ها و فیلم های پرفروش گرفته تا ورزش ها و بازی های زنده ایجاد می کند. همراه با کیفیت تصویر عالی، صدای کافی آن توسط یک بلندگوی استریوی دو کاناله داخلی 5 واتی پشتیبانی می‌شود تا به تجربه تماشای ابعاد بیشتری ببخشد.

برای داشتن یک ایستگاه کاری سریع و انعطاف‌پذیر، مانیتور SMART ال‌جی می‌تواند برنامه‌های مختلف اداری خانگی را از LG Content Studio دانلود کند، در حالی که مادربرد LG ThinQ آن از خدمات اینترنت اشیا مبتنی بر webOS بصری پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا لوازم خانگی خود را به راحتی کنترل کنند. علاوه بر این، اتصال بی سیم هوشمند پشتیبانی شده توسط MiraCast تضمین می کند که کاربران می توانند صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را به مانیتور جدید خود منعکس کنند.

علاوه بر این، مانیتور ال‌جی SMART به پایه LG Ergo مجهز شده است که به راحتی می‌توان صفحه را باز کرد، جمع کرد، چرخاند، چرخاند، بالا برد یا کج کرد تا به زاویه دید مطلوب برای کار یا تماشای محتوا دست یابد. ال‌جی Ergo که توجه قابل توجهی را در بازار به دلیل ویژگی‌های افزایش‌دهنده راحتی خود به خود جلب می‌کند، حالت‌های عمودی و افقی را ارائه می‌کند که امکان سناریوهای مختلف استفاده و ترجیحات کاربر را فراهم می‌کند، در حالی که گیره C و گرومت آن امکان نصب آسان و نه دست و پا گیر را می‌دهد.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد کسب و کار فناوری اطلاعات، شرکت راه حل های تجاری ال جی الکترونیکس، گفت: مانیتورهای هوشمند برای پاسخگویی به سبک زندگی متنوع مشتریان امروزی طراحی شده اند. با مانیتور هوشمند جدید ال‌جی، کاربران اکنون می‌توانند تقریباً همه کارها را با یک صفحه نمایش انجام دهند، از کار و یادگیری در خانه گرفته تا پخش محتوا و فیلم به روشی ساده و راحت».

LG SMART Monitor در اوایل نوامبر در دسترس خواهد بود و در ایالات متحده و سایر بازارها در آینده شروع می شود.

[Editor’s note: The LG 32SQ780S has an MSRP of US$499.99]



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران