مارول اولین پلتفرم الکترواپتیکال چند حالته 800G صنعت را برای مراکز داده ابری معرفی کرد

مارول اولین پلتفرم الکترواپتیکال چند حالته 800G صنعت را برای مراکز داده ابری معرفی کرد

Lian Qin، Associate گفت: «مارول به عنوان پیشگام فناوری PAM4 DSP برای مراکز داده، اولین شرکتی در صنعت است که راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه، پلاگین و بازی را ارائه می‌کند که از سرعت 800G با استفاده از فناوری VCSEL و فیبر چند حالته پشتیبانی می‌کند.» نایب رئیس، گروه اتصال نوری و مس، مارول. “با این راه حل پلت فرم چند حالته 800G در صنعت، ما مراکز داده امروزی را تغییر می دهیم تا پهنای باند مورد نیاز برای پشتیبانی از مراکز داده فردا را ارائه دهیم.”

مارول راه‌حل جدید پلت‌فرم چند حالته 800G خود را در کنار مجموعه جامع خود از DSP‌های PAM الکترواپتیکال بهینه‌سازی ابری، DSPهای منسجم، ماژول‌های DCI، سوئیچ‌ها و راه‌حل‌های PHY در OFC در سن دیگو، کالیفرنیا (غرفه شماره 2301) از 8 تا 10 مارس به نمایش می‌گذارد. ، 2022.

ولاد کوزلوف، بنیانگذار و مدیر عامل تحقیقات بازار LightCounting، گفت: «تقاضا برای اتصالات نوری پرسرعت در مراکز داده فراتر از انتظارات است و در دهه گذشته 80 برابر افزایش یافته و به 800G رسیده است. “ما پیش‌بینی می‌کنیم که تقاضای قوی برای فناوری چند حالته کم‌هزینه و کوتاه برد ادامه یابد و پلت‌فرم چند حالته 800G Marvell اولین راه‌حل برای رفع این نیاز بازار است. این پلتفرم یکپارچه‌سازی بسیار یکپارچه، مقرون به صرفه و آسان برای استقرار را ارائه می‌کند که برای رانندگی بهینه شده است. رشد عظیم مرکز داده در سال های آینده.”

درایور چند حالته
Marvell IN5614DV یک درایور خطی VCSEL 56 گیگابایتی کم مصرف برای ماژول های نوری PAM4 یا کابل های نوری فعال است. TIA برای مسیریابی با سطح کانال تراز شده با نوری VCSEL که روی فیبر چند حالته حرکت می کند، بهینه شده است.

Marvell (NASDAQ: MRVL) امروز اولین راه حل پلت فرم چند حالته 800 گیگابیت بر ثانیه یا 8 در 100 گیگابیت بر ثانیه صنعت را معرفی کرد که زیرساخت مرکز داده را قادر می سازد به سرعت های بسیار سریعتری دست یابد. ماژول های نوری پرتاب کوتاه و برنامه های کاربردی کابل نوری فعال (AOC) . از آنجایی که کاربردهای هوش مصنوعی (AI)، یادگیری ماشین (ML) و محاسبات با کارایی بالا (HPC) همچنان به افزایش نیازهای پهنای باند ادامه می‌دهند، راه‌حل‌های بهینه‌سازی ابری برای کاهش توان، تأخیر و هزینه‌های اتصالات مرکز داده کوتاه برد مورد نیاز است. . پلت فرم جدید 800G، که شامل DSP PAM4 Marvell با تقویت کننده ترانسیمپدانس چند حالته (TIA) و درایور است، با استفاده از فناوری لیزر به توان معمولی مقرون به صرفه، سرعت مرکز داده را سریعتر تا 800 گیگابیت در ثانیه را امکان پذیر می کند. انتشار سطح حفره عمودی ( VCSEL) ضمن تسریع زمان ورود به بازار با استقرار plug-and-play.

DSP PAM4
Marvell Spica PAM4 DSP اولین 800 گیگابیت بر ثانیه یا 8 در 100 گیگابیت بر ثانیه PAM4 DSP است که از ماژول های نوری 800G در فرم فاکتورهای QSFP-DD800 و OSFP پشتیبانی می کند. Spica یک PAM4 DSP با کارایی بالا، کم مصرف و اثبات شده میدانی است که برای کاربردهای ماژول فرستنده گیرنده نوری بهینه شده است، با گزینه های بسته بندی مختلف برای همه عوامل شکل ماژول اصلی. Spica DSP ها برای برنامه های چند حالته و تک حالته بهینه شده اند.

در دسترس بودن
چیپست Marvell اکنون در دسترس است و برای مشتریان اصلی نمونه برداری شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

مارول به گزینه‌های مختلفی در مرکز داده می‌پردازد، زیرا هر ابری منحصربه‌فرد است و برای پشتیبانی از زیرساخت‌هایش به فواصل متفاوتی برای اتصالات و فناوری‌های بهینه نیاز دارد، که اغلب ترکیبی از انواع مختلف اتصال است. مارول با ایجاد یک اکوسیستم باز از راه‌حل‌های قابل تعامل، ارائه راه‌حل‌های بهینه‌سازی ابری را به بزرگترین شرکت مخابراتی و شبکه‌های مرکز داده در جهان می‌دهد.

مراکز داده امروزی مملو از تجهیزاتی هستند که از ماژول های نوری یا AOC های متصل به فیبر نوری چند حالته برای ارتباط در فواصل کوتاه در مراکز داده استفاده می کنند. این فیبر چند حالته 100G در هر خط، اتصالی مقرون به صرفه، کم مصرف و برد کوتاه را فراهم می کند. برای پشتیبانی از انتقال چند گیگابیتی، معماری‌های چند حالته اغلب از فرستنده‌های VCSEL استفاده می‌کنند که مزایای اقتصادی مانند قابلیت اطمینان، بهره‌وری توان و سهولت استقرار را ارائه می‌دهند.

برای افزایش سرعت اتصال مورد نیاز اپراتورهای مرکز داده امروزی، آنها باید تجهیزات خود را ارتقا دهند و در عین حال هزینه و پیچیدگی جایگزینی فیبر چند حالته را به حداقل برسانند. با معرفی اولین راه حل پلت فرم چند حالته 800G در صنعت، مراکز داده می توانند با استفاده از همان فیبر چند حالته، سرعت انتقال داده را به 800G دو برابر کنند. پلتفرم جدید Marvell یک گزینه آسان برای پلاگین و بازی برای ماژول های نوری و AOC است که در روترها و سوئیچ ها استفاده می شود و امکان ارتقاء سریعتر و مقرون به صرفه تر را بدون طراحی مجدد شبکه های فیبر فراهم می کند.

TIA چند حالته
Marvell IN5669TA یک 56 گیگابایت TIA VCSEL کم مصرف برای ماژول های نوری PAM4 است. دارای محدوده دینامیکی گسترده برای برآوردن نیازهای مختلف عملکرد و پیوند برای کاربردهای نوری و یکپارچگی سیگنال عالی مورد نیاز برای طرح‌های مدولاسیون PAM4.