مارشال کوچکترین اسپیکر قابل حمل خود را تا کنون عرضه کرده است

مارشال کوچکترین اسپیکر قابل حمل خود را تا کنون عرضه کرده است

رویکردی پایدار به موسیقی
وقتی به پشت صحنه می روید ویلن به همان اندازه تاثیرگذار است. ساختار مستحکم این اسپیکر بدون PVC بوده و 60 درصد پلاستیک آن پس از مصرف از وسایل الکترونیکی استفاده شده بازیافت شده است. ویلن به وعده مارشال مبنی بر رویکردی پایدارتر عمل می‌کند و در عین حال طراحی نمادینی را که میراث برند را تجسم می‌دهد، حفظ می‌کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Willen با بیش از 15 ساعت زمان پخش قابل حمل با یک بار شارژ، آماده است تا هر زمان که هستید. هر زمان که نیاز به شارژ مجدد باتری آن داشته باشید، 3 ساعت شارژ آن را به قدرت کامل باز می گرداند. اگر نمی توانید آنقدر صبر کنید، فقط 20 دقیقه آن را به برق وصل کنید و 3 ساعت زمان بازی خواهید داشت، برای هر چیزی که در روز ممکن است به شما تحمیل شود. Willen با موقعیت انعطاف پذیر خود، بلندگوی همه جانبه نهایی است. آن را بلند کنید، دراز بکشید، آن را به یک جسم متصل کنید، یا بگذارید با بند لاستیکی پشتی خود آویزان شود. Willen را هر جا که فکرش را می کنید وصل کنید و موسیقی خود را با هرکسی که می خواهد آن را بشنود به اشتراک بگذارید. کوتاه ترین فاصله بین شما و موسیقی شما Willen است – فقط جفت کنید و بدون تنظیمات پیچیده پخش کنید. اگر می‌خواهید صدای خود را تنظیم کنید، می‌توانید بین سه پیش‌تنظیم اکولایزر در برنامه بلوتوث مارشال یکی را انتخاب کنید. با بلوتوث 5.1 متصل شوید و موسیقی خود را در برنامه کنترل کنید یا با استفاده از دکمه کنترل 5 جهته در جلو، از تجربه راحت تری لذت ببرید. همه چیزهایی را که نیاز دارید، از جمله دکمه جفت شدن بلوتوث و نشانگر LED باتری، در دستگاه پیدا خواهید کرد تا بتوانید سطح را پیگیری کنید. دکمه جفت کردن نیز حالت Stack را فعال می کند و به شما امکان می دهد بلندگو خود را به دیگران متصل کنید. با ویلن، هیچ فکر سنگینی لازم نیست، فقط گوش دادن شدید.

بلندگوهای بیشتری را با حالت پشته وصل کنید

حالت پشته با صدایی بزرگتر از ویلن، آنت را بالا می برد. صدای خود را با یک جلسه چند بلندگوی همهجانبه تقویت کنید – کافیست به دیگر بلندگوهای Willen متصل شوید تا مهمانی شروع شود. حالت Stack را با دکمه جفت شدن بلوتوث روی بلندگوی خود فعال کنید، به بلندگوهای دیگر متصل شده و پخش را فشار دهید. هر تعداد ویلنس را که می خواهید ترکیب کنید و صدایی به بزرگی تخیل خود ایجاد کنیدمیکروفون داخلی
مطمئن شوید که صدای شما با میکروفون داخلی Willen شنیده می شود. با استفاده از دکمه کنترل به تماس ها پاسخ دهید و رد کنید و از مکالمه هندزفری لذت ببرید. چه در حال تماس سریع در محل کار یا چت ویدیویی با دوستان در سراسر جهان باشید، Willen مطمئن می شود که هیچ کس کلمه ای را از دست نمی دهد.

Willen بلندگوی قابل حمل قدرتمندی است که برای بردن شما به هر جایی طراحی شده است. این بلندگو که با یک درایور 2 اینچی تمام برد و دو رادیاتور غیرفعال ساخته شده است، صدای سنگین مارشالی را برای شما به ارمغان می‌آورد که بدون آن نمی‌توانید زندگی کنید. کوک مارشال با کیفیت بالا و جداسازی سازهای جامد، ویلن را بالاتر از رقبا قرار می‌دهد، موسیقی خود را با صدای مارشال مشخص هر بار، حتی زمانی که جلسه برنامه‌ریزی نشده است، تقویت کنید. Willen دارای رتبه برتر IP67 است، بنابراین اینطور نیست باید نگران کمی آب و گرد و غبار باشید، تنها چیزی که اهمیت دارد موسیقی شماست. اسپیکر برای جاده آماده است و باران یا خاک جلسه را متوقف نمی کند. این بلندگو طرح نمادین مارشال را با سفتی ترکیب می کند که شما را به چالش می کشد محدودیت های آن