ماده به وجود می‌آید تا اینترنت اشیاء با قابلیت تعامل بیشتر، ساده‌تر و امن‌تر را زنده کند

ادگار فیگوئروا، رئیس و مدیر عامل شرکت، گفت: «موضوع از کارایی پیچیده شبکه وای‌فای، فراگیر شدن جهانی بیش از 18 میلیارد دستگاه در حال استفاده امروزی، و یک پایه مستحکم مبتنی بر استانداردها برای کمک به ایجاد چشم‌انداز «IoT» استفاده می‌کند. اتحاد Wi-Fi. Wi-Fi CERTIFIED و Matter با هم قابلیت همکاری ساده و ایمن را برای تجربه کاربری بهتر با طیف گسترده ای از دستگاه های اینترنت اشیا به ارمغان می آورند.

بیش از 280 شرکت عضو، از جمله آمازون، اپل، کامکست، گوگل، Signify و SmartThings، فناوری‌ها، تجربه و نوآوری‌های خود را گرد هم آورده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که Matter نیازهای همه سهامداران از جمله کاربران، تولیدکنندگان محصول و پلتفرم‌ها را برآورده می‌کند. در مجموع، این شرکت‌ها راه را از طریق توسعه الزامات و مشخصات، طراحی مرجع، رویدادهای آزمایشی متعدد و اعتبارسنجی مشخصات نهایی برای دستیابی به این نقطه عطف صنعت هموار کردند.

اتحاد استانداردهای اتصال، جامعه جهانی بیش از 550 شرکت فناوری متعهد به استانداردهای باز برای اینترنت اشیا، امروز انتشار مشخصات Matter 1.0 و راه اندازی برنامه گواهینامه Matter را اعلام کرد. شرکت‌های عضوی که تمام جنبه‌های اینترنت اشیا را تشکیل می‌دهند، اکنون برنامه‌ای جامع دارند تا نسل بعدی محصولات قابل همکاری را که در برندها و پلتفرم‌ها با حریم خصوصی، امنیت و سادگی بیشتر برای مصرف‌کنندگان کار می‌کنند، به بازار عرضه کنند.Matter همچنین در سیاست‌ها و فرآیندهای امنیتی با استفاده از فناوری دفتر کل توزیع‌شده و زیرساخت کلید عمومی برای اعتبارسنجی گواهینامه و منشأ دستگاه، نوآوری می‌کند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که کاربران دستگاه های اصلی، تایید شده و به روز را به خانه ها و شبکه های خود متصل می کنند.

Vividh Siddha، رئیس گروه Thread گفت: «Matter and Thread مسائل مربوط به قابلیت همکاری و اتصال را در خانه‌های هوشمند حل می‌کند تا تولیدکنندگان بتوانند روی دیگر نوآوری‌های ارزش افزوده تمرکز کنند. “Thread یک شبکه مش خود ترمیم شونده ایجاد می کند که با اضافه شدن هر دستگاه پاسخگوتر و قابل اعتمادتر می شود و معماری بسیار کم مصرف آن عمر باتری را افزایش می دهد. Thread با ماده ترکیبی یک انتخاب قدرتمند برای شرکت های محصول است و ارزش زیادی برای مصرف کنندگان دارد. ”

به عنوان بخشی از Matter نسخه 1.0، آزمایشگاه‌های آزمایش مجاز برای صدور گواهینامه محصول باز هستند، مهارها و ابزارهای آزمایش در دسترس هستند، و کیت توسعه نرم‌افزار طراحی مرجع منبع باز (SDK) کامل است – همه اینها برای ارائه محصولات جدید نوآورانه به بازار است. به‌علاوه، اعضای اتحاد با دستگاه‌هایی که قبلاً مستقر شده‌اند و در حال بررسی به‌روزرسانی محصولات خود برای پشتیبانی از Matter هستند، اکنون می‌توانند پس از تأیید محصولاتشان این کار را انجام دهند.

توبین ریچاردسون، رئیس و مدیر عامل اتحادیه استانداردهای اتصال، می‌گوید: «آنچه به عنوان مأموریت کشف پیچیدگی‌های اتصال آغاز شد، به Matter، یک پروتکل منحصربفرد مبتنی بر IP جهانی که IoT را به طور اساسی تغییر خواهد داد، به اوج خود رسید. “این نسخه اولین گام در سفری است که جامعه و صنعت ما برای ساده‌تر، ایمن‌تر کردن و ارزشمندتر کردن اینترنت اشیاء بدون توجه به اینکه چه کسی هستید یا کجا زندگی می‌کنید. با حمایت جهانی از سوی کسب‌وکارهای پیشرو و کوچک، Matter 1.0 امروزی انجام می‌شود. بیش از یک نقطه عطف برای سازمان و اعضای ما است؛ این جشنی است از آنچه ممکن است.”

استاندارد Matter 1.0 فراتر از یک مشخصات، با موارد تست و ابزارهای آزمایشی جامع برای اعضای اتحاد و یک برنامه صدور گواهینامه جهانی متشکل از هشت آزمایشگاه آزمایش مجاز راه اندازی شده است که آماده آزمایش نه تنها Matter، بلکه فناوری های شبکه زیربنایی Matter، Wi- هستند. فی و فیل. Wi-Fi به دستگاه‌های Matter اجازه می‌دهد تا از طریق یک شبکه محلی با پهنای باند بالا تعامل داشته باشند و دستگاه‌های خانه هوشمند را قادر می‌سازد تا با ابر ارتباط برقرار کنند. Thread یک شبکه توری کارآمد و بسیار قابل اعتماد در خانه را فراهم می کند. Wi-Fi Alliance و Thread Group با اتحاد استانداردهای اتصال برای کمک به زنده کردن چشم انداز جامع Matter همکاری کرده اند.

این نسخه اولیه Matter که بر روی اترنت، Wi-Fi و Thread اجرا می‌شود و از بلوتوث کم انرژی برای راه‌اندازی دستگاه استفاده می‌کند، از انواع محصولات رایج خانه هوشمند، از جمله روشنایی و برق، کنترل‌های HVAC، پوشش‌ها و پرده‌های پنجره، امنیت و سنسورهای ایمنی، قفل درها، دستگاه‌های رسانه‌ای از جمله تلویزیون، کنترل‌کننده‌ها به عنوان دستگاه‌ها و برنامه‌ها، و پل‌ها.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برونو ولکانو می‌گوید: «بدون قدرت و فداکاری اعضای اتحاد که هزاران مهندس، مالکیت معنوی، شتاب‌دهنده‌های نرم‌افزاری، پروتکل‌های امنیتی و منابع منابع را برای دستیابی به آنچه که هیچ شرکتی به تنهایی نمی‌توانست انجام دهد، کمک کرده‌اند، به جایی که امروز هستیم نمی‌رسیدیم». ، رئیس هیئت مدیره اتحاد و رئیس بخش تحقیق و توسعه زیرساخت دیجیتال لگراند. “ماده با اعضایی که به طور مساوی در سراسر جهان توزیع شده اند، تجسم یک تلاش واقعاً جهانی است که به نفع تولید کنندگان، مشتریان و مصرف کنندگان خواهد بود و نه فقط در یک منطقه یا قاره.”