مادربرد BIOSTAR Z790 Valkyrie (DDR5) را در بازار عرضه کرد

علاوه بر این، VALKYRIE جدید دارای طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی داخلی است که برای محافظت از سیستم طراحی شده اند. حفاظت خنک کننده M.2، حفاظت ESD و حفاظت OC/OV/OH به جلوگیری از گرم شدن بیش از حد سیستم و خرابی های الکتریکی ناخواسته کمک می کند و عمر سخت افزار را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

اگر گیمری هستید که به دنبال ساخت سریع‌ترین دکل بازی هستید یا علاقه‌مند به فناوری هستید که فقط به بهترین‌ها رضایت می‌دهد. در این مورد، BIOSTAR Z790 VALKYRIE انتخاب بدون شک شماست. ایستگاه بازی رویایی خود را با مادربرد پرچمدار BIOSTAR، ویژگی‌های طراحی زیبا، عملکرد خیره‌کننده در یک مادربرد شیک که نهایت تجربه بازی/کاربر را ارائه می‌دهد، بسازید.

BIOSTAR، تولیدکننده پیشرو در مادربردها، کارت‌های گرافیک و دستگاه‌های ذخیره‌سازی، امروز مادربرد کاملاً جدید Z790 VALKYRIE را معرفی کرد که برای اجرای پردازنده‌های قدرتمند نسل سیزدهم اینتل Raptor Lake طراحی شده است. Z790 VALKYRIE که بر اساس معماری تک تراشه اینتل Z790 طراحی شده است، جدیدترین محصول اضافه شده به سری مادربردهای رده بالای BIOSTAR است.

گزینه های ورودی/خروجی کاملاً بارگذاری شده، از جمله درگاه DP (DP1.4)، درگاه HDMI (HDMI 2.1) و پورت USB 3.2 (Gen2) Type-C با DP، انتخاب نامحدودی را برای کاربرانی با عملکرد و دوام در سطح پرچمدار فراهم می کند. کدک صوتی ALC1220 و چیپست اینتل I226-V LAN عملکرد سطح بعدی را با یک لایه امنیتی افزوده از طریق قدرت و ویژگی های امنیتی مشهور BIOSTAR ارائه می دهند.

فناوری Dual BIOS BIOSTAR تراشه BIOS پشتیبان را برای کنترل بایوس اصلی خراب و بازیابی سیستم به طور خودکار بدون تعمیر کارخانه ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

طراحی براق VALKYRIE با حمل آخرین فناوری در یک پلت فرم شیک و بسیار پیشرفته، اوج طراحی محصول و مهارت مهندسی BIOSTAR را به نمایش می گذارد. به لطف عملکرد تزلزل ناپذیر و قابلیت اطمینان آخرین مادربرد Z790 VALKYRIE BIOSTAR، با اطمینان وارد هر جنگی شوید. Z790 VALKYRIE که برای پشتیبانی از جدیدترین حافظه DDR5 طراحی شده است، دارای 4 DIMM حافظه پرسرعت DDR 5 تا 128 گیگابایت با سرعت کلاک پیشرفته بیش از 7200+(OC)MHz است.

نسل بعدی فناوری انتقال داده PCIe 5.0 و رابط ذخیره سازی PCIe 5.0 M.2 پایه و اساس بسیار خوبی را برای کاربرانی که به دنبال نصب بهترین سخت افزارهای موجود در بازار هستند، از جمله آخرین کارت های گرافیک سری RTX 40 فراهم می کند. 105 Dr. MOS ارائه توان برتر، بهره وری انرژی سیستم و عملکرد بهبود یافته در فرکانس های سوئیچینگ بالاتر را ارائه می دهد.