مادربردها و کارت های گرافیک گیگابایت در نمایشگاه بین المللی CES 2023

در سمت AMD، بهترین مادربرد Socket AM5 گیگابایت، X670E AORUS Xtreme است که یک مادربرد غنی از ویژگی‌ها با احتمالاً قوی‌ترین راه‌حل‌های CPU VRM در بازار برای پردازنده‌های Ryzen 7000 و با بهترین VRM خنک‌کننده است. همراه با اسلات PCIe Gen 5 M.2 متصل به AM5 SoC، اسلات های نسل 5 اضافی دریافت می کنید که از اسلات x16 PEG کم می شود. AORUS Xtreme همچنین دارای غنی ترین بایوس موجود در میان سری AM5 گیگابایت است. B650I AORUS Ultra یک مادربرد Premium Mini-ITX Socket AM5 بر پایه چیپست AMD B650 است. علیرغم اندازه جمع و جور آن، یک اسلات PCI-Express 4.0 x16 PEG، یک اسلات Gen 5 M.2 و دو اسلات Gen 4 M.2 اضافی، علاوه بر آخرین اتصالات سیمی و بی سیم به شما می دهد. ما همچنین مادربرد B650 AERO G را که سازندگان را هدف قرار داده بود و B650 AORUS Elite AX اصلی را شکستیم.

در میان کارت‌های گرافیکی که مشاهده کردیم می‌توان به GeForce RTX 4070 Ti Gaming OC که اخیراً بررسی کردیم و GeForce RTX 4070 Ti AORUS Master که دارای بالاترین OC کارخانه‌ای گیگابایت برای این پردازنده گرافیکی با فرکانس 2670 مگاهرتز (در مقابل تقویت گرافیک 26610) می‌بالد، اشاره کرد. معیار مگاهرتز)، و یک صفحه نمایش LCD کوچک روی برد که یا نظارت در زمان واقعی را نمایش می دهد یا می تواند برای نمایش هر چیزی (مثلاً آرم قبیله) ساخته شود. راه‌حل خنک‌کننده AORUS Master فن‌های جدید «Bionic Shark» گیگابایت را نیز راه‌اندازی می‌کند که دارای برجستگی‌هایی با «دندان» هستند که می‌تواند جریان هوای محوری را بهبود بخشد. GeForce RTX 4080 AERO OC نیز وجود دارد، یک SKU که سازندگانی را که عاشق بازی هستند هدف قرار می دهد. در نهایت، یک کارت گرافیک سری Radeon RX 7900 AMD با طراحی سفارشی، Radeon RX 7900 XTX AORUS Elite وجود دارد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

گیگابایت جدیدترین مادربردها و کارت‌های گرافیک خود را در نمایشگاه بین‌المللی CES 2023 به نمایش گذاشت که چیپست سوکت LGA1700 سری 700 اینتل را پوشش می‌دهد. و چیپست سوکت AM5 سری AMD 600. Z790 AORUS Tachyon مادربرد پیشرفته LGA1700 این شرکت است که متخصصان اورکلاک را هدف قرار می دهد. این کارت برای تعقیب رکوردهای جهانی اورکلاک CPU و حافظه، با قدرتمندترین راه حل CPU VRM شرکت و 1 DIMM در هر کانال پیکربندی حافظه DDR5 طراحی شده است که توسط اورکلاکرها ترجیح داده می شود تا از بالاترین اورکلاک حافظه با سخت ترین زمان ها پشتیبانی کند. علاوه بر دکمه‌های داخلی، چندین ویژگی سازگار با اورکلاک وجود دارد: رام‌های دوگانه بایوس، کانکتورهای زاویه‌دار برای جعبه‌های نیمکت، نقاط اندازه‌گیری ولتاژ یکپارچه، و برنامه راه‌اندازی بایوس غنی از ویژگی‌ها.