مادربردهای Z690 AERO D و Z690 AERO G گیگابایت برنده جایزه طراحی Red Dot شدند.

مادربردهای Z690 AERO D و Z690 AERO G گیگابایت برنده جایزه طراحی Red Dot شدند.

آخرین سری Z690 AERO عملکرد فوق‌العاده پردازنده‌های نسل بعدی را کاملاً آزاد می‌کند و عملکرد حرارتی قابل‌توجهی را برای اطمینان از عملکرد پایدار سیستم ارائه می‌دهد. با پشتیبانی از آخرین PCIe 5.0، سری Z690 AERO از یک سو نیازهای پهنای باند پرسرعت نسل بعدی کارت‌های گرافیک را برآورده می‌کند و از سوی دیگر کیفیت انتقال سیگنال بهینه‌شده را ارائه می‌دهد. این سری به چهار اسلات PCIe 4.0 M.2 با طراحی محافظ مجهز می‌شود تا ظرفیت ذخیره‌سازی کافی با خنک‌سازی بهینه را برای سازندگان بدون نگرانی در مورد دریچه گاز تحت عملکرد با سرعت بالا فراهم کند.

برای اطلاعات بیشتر، از صفحات محصول Z690 AERO D و Z690 AERO G دیدن کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ما مفتخریم که مادربردهای Z690 AERO D و Z690 AERO G ما برنده جایزه Reddot 2022 شدند که ثابت می کند طراحی گیگابایت در مسیر درستی قرار دارد. جکسون هسو، مدیر بخش توسعه محصول راه حل های کانال گیگابایت گفت. “امروزه، سازندگان خواهان عملکرد بیشتر و بیشتر، اتلاف گرما و زیبایی‌شناسی هستند. Z690 AERO D و AERO G به خوبی به موفقیت رسیده‌اند و همچنین راحتی استفاده را بهبود می‌بخشند. به ویژه، عملکرد VisionLINK می‌تواند تجربه کاربری کاربرپسندتری را برای سازندگان فراهم کند. و به آنها اجازه دهید بیشتر روی ارائه آثار خود تمرکز کنند. در آینده، ما به این کار ادامه خواهیم داد تا بهترین راه حل ها را برای سازندگان ارائه دهیم.

تنها محصولاتی با طراحی پیشرفته و پتانسیل نوآوری می‌توانند برنده این جایزه شوند، Z690 AERO D و Z690 AERO G بر اساس ویژگی‌های نوآورانه، طراحی، عملکرد و عملکردشان تأییدیه کمیته داوران را دریافت کرده‌اند. گیگابایت توانایی قابل توجه خود را ثابت کرده است. برای ترکیب تحقیق و توسعه، تولید و طراحی، و همچنین تعهد آن به توسعه مادربردهای نوآورانه.” کمیته ارزیابی جایزه طراحی Red Dot.

شرکت GIGABYTE TECHNOLOGY با مسئولیت محدود، سازنده مادربرد و کارت گرافیک پیشرو، امروز اعلام کرد که دو مادربرد طراحی شده برای سازندگان – Z690 AERO D و Z690 AERO G، به لطف کیفیت بادوام و طراحی بهینه، برنده جایزه Red Dot Design Awards 2022 شده اند.

Z690 AERO G به فناوری معروف VisionLINK مجهز شده است که انتقال داده و ویدئو را بر اساس رابط USB Type-C امکان‌پذیر می‌کند و قدرتی تا 60 وات را برای نمایشگرهای قلمی با کیفیت بالا فراهم می‌کند. فناوری VisionLINK اجازه می دهد تا عملکرد کارت گرافیک سطح بالا با نمایشگرهای قلم از طریق رابط DP_IN به اشتراک گذاشته شود، که با اجتناب از بهم ریختگی کابل و صرفه جویی در زمان، فضا و تلاش بیشتر در تولید محتوا، محیط کاری نرم تری را به سازندگان نوید می دهد. VisionLINK TB در Z690 AERO D یک نسخه پیشرفته از فناوری VisionLINK است که از تمام ویژگی‌های Thunderbolt 4 و منبع تغذیه 60 وات نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، ویژگی‌های اترنت 2.5 گیگابایتی، WiFi شبکه Intel 6E 802.11ax، رابط USB 3.2 Gen2x2 و Type- رابط جلوی C نیز به سازندگان کمک می کند تا کارایی کار خود را تا حد زیادی بهبود بخشند.