مادربردهای Gigabyte Z790 Aorus دارای تنظیمات XMP DDR5-8000+، پشتیبانی از DDR5-9300 OC هستند.

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، تولید کننده پیشرو در مادربردها، کارت های گرافیک و راه حل های سخت افزاری، امروز اعلام کرد که Z790 AORUS TACHYON مرزهای عملکرد حافظه را با خنک کننده هوا به XMP DDR5-8333 و DDR5-9300 OC می رساند. علاوه بر این، عملکرد خارق‌العاده XMP DDR5-8000 در مادربردهای Z790 AORUS XTREME و Z790 AORUS MASTER، پیشرفت‌های سخت‌افزاری تا سیستم‌افزار شامل قطعات با کیفیت بالا، طراحی مسیریابی حافظه محافظت‌شده نسل بعدی و تنظیم بایوس با پهنای باند بالا را به‌طور قابل‌توجهی بهبود عملکرد حافظه را ثابت می‌کند. و ثبات

گیگابایت Z790 AORUS XTREME و Z790 AORUS MASTER
گیگابایت Z790 AORUS XTREME و Z790 AORUS MASTER به طور انحصاری برای آخرین نسل سیزدهم پردازنده های Intel Core طراحی شده اند. این مادربردها با حداکثر 20 + 1 + 2 فاز طراحی VRM قدرت دیجیتال با هر فاز تا 105 آمپر و طراحی هیت سینک Fins-Array III، با بهترین طراحی قدرت و بهترین مدیریت حرارتی طراحی شده اند تا عملکرد فوق العاده ای داشته باشند. تجربه اورکلاک بهینه در نسل بعدی پردازنده های چند هسته ای اینتل سری K. طراحی سخت‌افزار و سفت‌افزار بهینه‌شده سیگنال‌های پایدارتری به حافظه ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی عملکرد XMP و اورکلاک را بهبود بخشند. Z790 AORUS XTREME و Z790 AORUS MASTER به لطف منبع تغذیه بهینه، اتلاف گرما و گسترش، مادربردهای فوق العاده بادوام با سازگاری ممتاز، عملکرد عالی و دمای پایین را در اختیار کاربران قرار می دهند. این مادربردها با داشتن اجزای پیشرفته و عملکرد تنظیم قابل توجه، عملکرد کلی و اورکلاک CPU و حافظه ها را بهبود می بخشند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران بهبود یافته توسط نسل جدید مسیریابی حافظه محافظ و طراحی برد مدار با اتلاف سیگنال کم، گیگابایت Z790 AORUS TACHYON، Z790 AORUS XTREME و Z790 AORUS MASTER می توانند به طور موثر از دست دادن یا تداخل سیگنال داخلی و خارجی را کاهش دهند که سرعت فوق العاده سریع حافظه DDR5 را تضمین می کند. علاوه بر این، تنظیمات BIOS فراوان ارتقاء حافظه DDR5 و پروفایل کاربری XMP 3.0 منجر به عملکرد انقلابی حافظه می شود.

در همین حال، عملکرد انحصاری پهنای باند بالای گیگابایت می‌تواند کل پهنای باند حافظه‌های XMP را افزایش دهد تا عملکرد حافظه بالاتری را بدون تغییر ساعت حافظه ارائه دهد. Z790 AORUS XTREME و Z790 AORUS MASTER گیگابایت با مواد ممتاز، طراحی سخت‌افزار انحصاری و تنظیمات BIOS، سطح جدیدی از عملکرد را با XMP DDR5-8000 عرضه می‌کنند، در حالی که Z790 AORUS TACHYON به عملکرد برجسته XMP DDR30-DDR30-853-853 دست می‌یابد. با خنک کننده هوا با کیت OC انحصاری آن. این نشان دهنده کیفیت برتر و عملکرد نهایی مادربردهای گیگابایت است.Z790 AORUS TACHYON
گیگابایت Z790 AORUS TACHYON توسط اورکلاکرهای معروف منحصراً برای اورکلاک طراحی شده است. Z790 AORUS TACHYON با سازگاری دوام و پایداری تحسین شده گیگابایت، مدیریت انرژی جامعی را از طریق طراحی پیشرفته منبع تغذیه مستقیم VRM خود و همچنین MOS طراحی حرارتی با پوشش کامل منطقه ارائه می‌کند تا اتلاف گرما را تا حد زیادی بهبود بخشد. در همین حال، طراحی کیت اورکلاک داخلی روی مادربرد کلیدهای میانبر، سوئیچ‌های کلید و عملکردهای سنجش ولتاژ را فراهم می‌کند که بسیاری از اورکلاک‌کننده‌ها برای تنظیم اورکلاک از آن استفاده می‌کنند. این امکان تنظیمات راحت‌تر را برای اورکلاکرها فراهم می‌کند تا به راحتی محدودیت را بشکنند.