ماجراجویی پلتفرم ماوراء طبیعی “آخرین مورد بندیکت فاکس” اکنون در دسترس است

قبل از رفتن، فقط می‌خواهیم از خانواده و دوستان خود برای حمایتشان در طول مسیر توسعه بازی تشکر کنیم. ما از صبر و محبت آنها سپاسگزاریم زیرا به ما اجازه ساخت بازی ای را که همیشه آرزویش را داشتیم بسازیم. و ما دوست داریم از شما، طرفدارانمان، برای حمایت و تشویق شما از زمان معرفی ما در سال گذشته تشکر کنیم. ما با این بازی بسیار سرگرم شدیم و امیدواریم شما هم لذت ببرید.

ما مشتاقانه منتظر تجربه شما از بازی هستیم و منتظر نظرات شما هستیم! لطفا نظر خود را بنویسید، نظر خود را در زیر بنویسید، حساب های رسانه های اجتماعی ما را تگ کنید و با ما تماس بگیرید. ما میمیریم از شنیدن افکار شما خوب، برای ما کافی است. زمان بازی آخرین مورد بندیکت فاکس است. خوش بگذره، تیم Plot Twist شما.

جدیدترین کیس بندیکت فاکس هم اکنون برای PC و XBOX S|X منتشر شده است. در دنیای پیچیده ای از سازمان های مخفی، آیین های ممنوعه و قتل های خونسرد غوطه ور شوید. در این ماجراجویی اکشن فوق‌العاده که از کابوس‌های لاوکرافت و جاز سیاه الهام گرفته شده است، خاطرات متوفی را کاوش کنید و به دنبال سرنخ‌ها و مبارزه با شیاطین باشید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

کارآگاهان، ما رسیدیم! بالاخره آخرین مورد بندیکت فاکس رسید! برو جلو، وارد دنیای لیمبو شو و دلیل مرگ پدرت را دریاب. برای آماده سازی نهایی خود، تریلر راه اندازی ما را تماشا کنید (پایین را ببینید). هیپنوتیزم شده؟ همراه شیطان خود را نزدیک نگه دارید و به سمت عمارت فرار کنید!