لیست قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال DVD RW پورومیکس | techpowerup

بنابراین می توانید CD های موسیقی مورد علاقه خود را بسازید و یا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم ایجاد کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از تعمیرکاران، تعمیر دی وی دی رام را تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی دانند و اقدام به تعویض آن می کنند. در نمایندگی تعمیر کامپیوتر لنوو جهت کاهش هزینه های مشتریان در ابتدا تلاش می شود با تعمیر دستگاه، مشکل را برطرف کرد تا نیازی به تعویض کامل DVD رام نباشد. بافر ، حافظه ای موقت است که وظیفه نگهداری اطلاعات پردازش شده را بر عهده دارد .

دی وی دی درایو های اکسترنال چیست؟

درایو نوری از قسمت پشتی خود و تا انتها وارد مکان تعبیه شده روی کیس می‌شود. همانطور که گفته شد، درایو نوری داده‌های دیسک‌های نوری را از طریق فناوری پرتوی لیزر می‌خواند و رایت می‌کند. سلام خیر ، فقط می تونید به پورت USB لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کنید. DVD رایترها اکثرا به دو گروه اکسترنال و اینترنال تقسیم بندی می شوند. کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت شهر قطعات کامپیوتر محفوظ می باشد. نرم افزارهای لازم به صورت خودکار نصب می گردند و سپس کافیست از درایو خود بهره گیرید.

  • اما به هرحال قدرت اصلی این نوع درایو در باز خوانی اطلاعات از دی وی دی هاست .
  • در طول پیشرفت کامپیوترها و تکنولوژی تغییر و تحولات بسیاری در قسمت سخت افزار و نرم‌ افزارهای کامپیوتری به وجود آمده است.
  • انواع اینترنال یا درونی این درایوها ، به وسیله اتصالات پیچی درون کیس قرار می گیرند .
  • به خاطر دارم در گذشته سخت افزار کامپیوتری مثل تعمیر دی وی دی رایتر کامپیوتر تا اندازه زیادی مورد نیاز مصرف‌کننده قرار می‌گرفت.

علاوه بر این همان طور که می دانید در دنیای مجله خبری سخت افزار کامپیوتر هم درایو نوری وجود ندارد. البته اولترابوک‌ ها فعلاً درصد کمی از بازار نوت ‌بوک را در بر گرفته اند؛ هنوز هم اغلب نوت ‌بوک‌ هایی که فروخته شده اند درایو نوری دارند. دی وی دی رایترها یکی از قطعات مهم کامپیوتری محسوب می‌شوند که وجود آن برای بسیاری از مشاغل و افراد می‌تواند مهم باشد‌. از این جهت انتخاب تعمیرکاری که بتواند به خوبی از پس تعمیرات این بخش بربیاید، اهمیت دارد.

http://asanbehbar.ir

در این صورت ، Windows Update را بررسی کرده و درایور خود را به روز کنید. اگر مشکوک هستید که درایو CD خود کثیف است ، باید یک پاک کننده CD / DVD-ROM بخرید. سینی را که در آن CD قرار داده شده است می توان با یک پارچه مرطوب پاک کرد. SATA؛ این نوع درایور ها پرفروش ترین و پرکاربردترین پورت را در حال حاضر دارند. ممکن است که قطع شده باشد و یا این که کابل آن دچار خرابی شده و نیاز باشد که از یک کابل جدیدتر استفاده کنید. اگر تسمه را تعویض کنید به احتمال زیاد مشکلتان حل می شود ولی اگر نشد خود موتور ایراد پیدا کرده است که آن را هم ابتدا با اسپری تمیز کنید اگر نشد باید تعویض گردد.

مورد بیشتر به لنز یا سرعت گردش دیسک مربوط است و برای چک کردن آن ابتدا کافیست یک گوش پاک کن تهیه کرده و با نفس خود روی لنز را کمی مرطوب کنید سپس با گوش پاک کن به آرامی روی لنز را تمیز کنید. برخی از کاربران از وجود یک سوراخ به اندازه پین ​​در درایو DVD بی اطلاع هستند. بر روی درایو نوری کلیک راست کرده و Update Driver را انتخاب کنید. به روز نگه داشتن سیستم به عملکرد سخت افزار آنگونه که باید کمک می کند. گزارش هایی منتشر شده است که ارتقا به ویندوز 10 باعث می شود درایوهای CD به درستی کار نکنند.

دی وی دی رایتر اکسترنال ایسوس مدل SDRW-08U5S-U