لیان لی A4-H2O را راه‌اندازی می‌کند، یک همکاری DAN Cases

لیان لی A4-H2O را راه‌اندازی می‌کند، یک همکاری DAN Cases

A4-H2O BLACK/SILVER MSRP کلی

  • PCIe 3.0 119.99 دلار
  • PCIe 4.0 154.99 دلار

برای کسب اطلاعات بیشتر، به این صفحه مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

جمع و جور و قدرتمند
A4-H2O با چیدمان چیدمان سخت افزاری در یک طرح ساندویچی به ردپای کوچک خود دست می یابد. سینی Mini-ITX مادربرد و براکت قابل جابجایی SFX یا PSU SFX-L در سمت چپ کیس قرار دارند، سمت راست فضای کافی برای نصب عمودی تا یک اسلات سه گانه و یک GPU به طول 322 میلی متر را فراهم می کند. در بالا، یک تکیه گاه قابل جابجایی می تواند تا 55 میلی متر ضخامت رادیاتور و فن های 240 AIO با بلوک CPU تا ارتفاع 55 میلی متر را در خود جای دهد. یک قسمت نصب SSD 1×2.5 اینچی با گرومت های لاستیکی در پایین کیس قرار دارد.

بر اساس طراحی A4-SFX، A4-H2O همان مفهوم زیبایی شناختی و مینیمالیستی را حفظ می کند، اما سازگاری با اندازه GPU و پشتیبانی از خنک کننده آب AIO را افزایش می دهد. A4-H2O با تنها 11 لیتر، با طراحی جدید و هوشمندانه دانیل هاسن از DAN Cases، در حالی که توسط دستان تولید کننده باتجربه LIAN LI تولید می شود، واقعا روح فرم کوچک را به تصویر می کشد.

پانل های آلومینیومی قابل جابجایی در اطراف

قاب فولادی A4-H20 توسط پانل های آلومینیومی آنودایز شده و سندبلاست شده احاطه شده است که در بالا و کناره ها سوراخ شده است تا جریان هوای مستقیم را برای تمام سخت افزارها فراهم کند. تمام پانل های جانبی آلومینیومی با پین به محفظه متصل می شوند و باعث می شود که برداشتن سریع و بدون دردسر انجام شود. هنگامی که پانل جلویی برداشته می‌شود، فضایی برای باز شدن باز می‌شود تا نصب پردازنده‌های گرافیکی بزرگ را ساده‌تر کند. در قسمت پایین، یک پانل آلومینیومی سوراخ‌دار را می‌توان برداشت تا SSD را خارج از کیس قرار دهد و برای مدیریت آسان‌تر کابل، به PSU دسترسی پیدا کند.

A4-H20 از 9 فوریه 2022 برای پیش خرید در دسترس است.

LIAN LI Industrial Co. Ltd.، تولید کننده پیشرو شاسی و لوازم جانبی رایانه شخصی، یک قاب جمع و جور جدید را معرفی می کند که با همکاری DAN Cases، A4-H2O ساخته شده است. کیس جمع و جور 11 لیتری می تواند از 240 AIO و یک GPU سه شیار تا طول 322 میلی متر پشتیبانی کند. A4-H20 با طراحی مینیمالیستی با پانل های آلومینیومی آنودایز شده و سندبلاست شده، در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود و با کابل رایزر PCIe 3.0 یا 4.0 در دسترس است.