لیان لی کیس V3000 PLUS را با امکانات بی پایان عرضه می کند

حالت 3 – حالت سیستم دوگانه
با سینی مادربرد برجسته، دو سیستم را می توان در محفظه اصلی V3000 PLUS نصب کرد. پایین به مادربردهای EEB در سینی سیستم 1 و یک مادربرد Mini-ITX بالای سرپوش PSU. در این پیکربندی، حداکثر فن 11*120 میلی‌متری، 2 رادیاتور 480 میلی‌متری (بالا و جلو) و حداکثر یک رادیاتور 280 میلی‌متری (بالای پوشش PSU) قابل نصب است. براکت نصب PSU پنل پشتی را می توان با یک PSU دوگانه برای سازگاری با نصب ATX و SFX جایگزین کرد. همین براکت می تواند از یک GPU عمودی نصب شده در محفظه پوشش PSU با ورودی هوای مستقیم از پانل جانبی مش پشتیبانی کند.

ذخیره سازی فوق العاده
V3000 PLUS یک راه حل ایده آل برای ذخیره سازی اطلاعات با پشتیبانی از حداکثر 16 SSD/HDD است. در داخل محفظه PSU، 2 قفس درایو قابل تنظیم، هر کدام 4 هارد/SSD را در خود جای می دهند. در محفظه اصلی، حداکثر 4 SSD قابل نصب است. همچنین می توان براکت های نصب را جدا کرد و قفس های درایو پوشاننده PSU را در کنار مادربرد جابجا کرد. و در پشت سینی مادربرد، 4 سینی نصب SSD بدون ابزار نیز برای ذخیره سازی اضافی موجود است.

لوازم جانبی اضافی
قفس‌های درایو را می‌توان با ماژول‌های درایو با قابلیت تعویض داغ ارتقا داد. هر صفحه پشتی از 2 درایو پشتیبانی می کند که حداکثر از 4 ماژول درایو قابل تعویض گرم پشتیبانی می شود. برای یک راه حل GPU عمودی در حالت استاندارد، یک کابل رایزر 200 میلی متری جانبی اضافی (اتصال 90 درجه به 180 درجه) در دسترس است. در سیستم دوگانه، پردازنده گرافیکی سیستم دوم در حالت سیستم دوگانه، کاربران می توانند GPU خود را در محفظه پوششی PSU با یک لوازم جانبی اضافی از کابل رایزر 240 میلی متری (اتصال 90 درجه به 90 درجه) نصب کنند.

LIAN LI Industrial Co. Ltd.، تولید کننده پیشرو شاسی و لوازم جانبی رایانه شخصی، V3000 PLUS را معرفی می کند، یک برج کامل مدولار که می تواند در 3 حالت مختلف پیکربندی شود. حالت استاندارد برای مادربردهای EEB با مجموع 3 رادیاتور 480 میلی متری و 16 درایو ذخیره سازی مناسب است. در حالت چرخش، سینی مادربرد 90 درجه چرخانده می‌شود، همان پشتیبانی از هیت سینک و نصب GPU عمودی را حفظ می‌کند. حالت سیستم دوگانه، سیستم اصلی را با پشتیبانی از مادربردهای تا EEB و ثانویه با Mini-ITX در خود جای می‌دهد. V3000 PLUS در رنگ مشکی و در ماه ژانویه نیز در رنگ سفید با قیمت 499.99 دلار در دسترس است.V3000 PLUS از 18 نوامبر 2022 برای پیش خرید در دسترس است. نسخه سفید رنگ V3000 PLUS در ژانویه 2023 در دسترس خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران V3000 PLUS با مادربردهای EEB، فن‌های حداکثر 16 در 120 میلی‌متری، رادیاتورهای 480 میلی‌متری در بالا، جلو و کناره PSU و یک رادیاتور 360 میلی‌متری در بالا سازگار است. براکت فوقانی رادیاتور قابل جابجایی، براکت رادیاتور PSU جانبی قابل جابجایی و براکت رادیاتور جلوی چند موقعیتی، نصب آسان و ایمن تمامی سخت افزارهای خنک کننده را تضمین می کند. حتی سینی مادربرد را می توان برای نصب اجزای اصلی خارج از کیس جدا کرد.

حالت 2 – حالت چرخشی

در حالت چرخشی، سینی مادربرد با ورودی/خروجی عقبی که روی درپوش PSU قرار دارد، با یک کانال عبوری برای پورت‌ها در پشت کیس نصب می‌شود. با حفظ همان پشتیبانی خنک کننده در حالت استاندارد، نصب GPU عمودی نیز برای ظاهری برج پشتیبانی می شود. این حالت به رایانه شخصی منحصر به فرد و تهویه مستقیم GPU از پانل جلویی اجازه می دهد تا عملکرد حرارتی مطلوب را تضمین کند.