لیان لی کیس متمرکز LANCOOL 216 Airflow را راه اندازی کرد

برای اطمینان از عبور مقدار زیادی هوا، LANCOOL 216 دارای یک صفحه مشبک پیوسته از جلو به بالا و یک صفحه مشبک جانبی برای پوشش PSU است. همراه با 2 فن 160 میلی متری و 1 فن PWM 140 میلی متری از پیش نصب شده، LANCOOL 216 عملکرد عالی را در خارج از جعبه تضمین می کند. برای راه‌حل‌های خنک‌کننده هوا، ورودی/خروجی عقب LANCOOL 216 را می‌توان معکوس کرد و اسپیسرهای مادربرد را بالاتر در محفظه اصلی قرار داد تا حداکثر 2 فن 140 میلی‌متری در بالای منبع تغذیه بلوک شارد و در بالای کیس قرار گیرد. در حالت خنک کننده با آب، با یک مادربرد در موقعیت پایین، قسمت بالایی کیس را می توان با رادیاتور تا 360 میلی متر برای طراحی سفارشی AIO یا حلقه خنک کننده آب نصب کرد.

جریان هوای اضافی

علاوه بر فن 140 میلی متری از پیش نصب شده در پشت کیس، LANCOOL 216 از یک فن اضافی 120 میلی متری در پشت شکاف های توسعه نیز پشتیبانی می کند. لوازم جانبی براکت فن PCIe را می‌توان در حالت خنک‌کننده با هوا همراه با پردازنده‌های گرافیکی افقی در شکاف توسعه اول یا با یک GPU عمودی نزدیک‌تر به مادربرد بدون ایجاد مانع در ورودی/خروجی GPU در حالی که خنک‌سازی بهتر برای GPU و بیشتر به کار برد. تعادل ورودی / خروجی سیستم

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ساخت آسان و دسترسی آسان تر
تکیه گاه قابل جابجایی رادیاتور بالایی کیس را باز می کند تا نصب تجهیزات در محفظه اصلی را آسان کند. در محفظه دوم، 5 بند Velcro، گیره ها و نقاط اتصال، گزینه های مسیریابی واضحی را برای مدیریت کابل فراهم می کنند. در نهایت، قفس درایو در محفظه پوششی PSU، که می‌تواند برای قرار دادن ترکیب‌های رادیاتور/فن در جلو جابجا شود، از نصب همزمان هارد دیسک‌ها و درایوهای 3.5 اینچی پشتیبانی می‌کند. SSD 2.5 اینچی در دو سینی خود. ماژول ورودی/خروجی پنل جلویی را می‌توان به سمت چپ پایین پانل جلویی برای دسترسی آسان‌تر هنگامی که محفظه روی میز قرار می‌گیرد، منتقل کرد.

LANCOOL 216 Black، Black RGB و White RGB برای پیش‌سفارش از 11 نوامبر 2022 از Newegg و از 21 نوامبر 2022 از Caseking.de و Overclockers.co.uk در دسترس هستند.

LIAN LI Industrial Co. Ltd.، تولید کننده پیشرو شاسی و لوازم جانبی رایانه شخصی، LANCOOL 216 را معرفی می کند که یک کیس متمرکز بر جریان هوا است. LANCOOL 216 که با دو فن 160 میلی‌متری و یک فن PWM 140 میلی‌متری از قبل نصب شده است، عملکرد عالی را ارائه می‌کند و می‌توان آن را از حالت خنک‌کننده هوا به حالت خنک‌کننده AIO با پایین‌بردن/بالا بردن موقعیت مادربرد پیکربندی کرد. برای کمک به تعادل جریان هوا و ارائه خنک‌کننده بهتر GPU، Lancool 216 دارای یک براکت خارجی فن PCIe است که از یک فن 120 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند تا روی پنل پشتی، جلوی کانکتورهای برق نصب شود. LANCOOL 216 در رنگ مشکی با فن های جلویی غیر RGB و سیاه یا سفید با فن های جلویی RGB آدرس پذیر موجود است.

لوازم جانبی ورودی/خروجی جلوی ARGB اختیاری
برای کنترل بهتر جلوه‌های روشنایی روی فن‌های جلویی LANCOOL 216 RGB، یک لوازم جانبی ورودی/خروجی جلوی ARGB اضافی، ماژول کنترل ARGB و USB را می‌توان در سمت پایین پنل جلویی نصب کرد. ورودی/خروجی اضافی به کاربران این امکان را می دهد که به صورت جداگانه دو کانال LED آدرس پذیر (لبه دیافراگم و شفت تیغه فن) را برای ایجاد سبک های سفارشی کنترل کنند. کنترل اضافی ARGB و لوازم جانبی ماژول USB در سیاه و سفید با قیمت MSRP 13.99 دلار موجود است.