لپ تاپ بازی و جریان CORSAIR VOYAGER a1600 AMD Advantage Edition اکنون در دسترس است

CORSAIR VOYAGER a1600 مجهز به پیشرفته‌ترین قطعات AMD است تا عملکرد فوق‌العاده‌ای را در فرم 19.8 میلی‌متری نازک ارائه دهد. پردازنده 8 هسته‌ای و 16 رشته‌ای AMD Ryzen 9 6900HS و کارت گرافیک موبایل AMD Radeon RX 6800M به گیمرها اجازه می‌دهد تا با حداکثر تنظیمات بازی کنند و در عین حال گیم‌پلی را با نرخ فریم بالا ضبط کنند، که با فناوری‌های هوشمند AMD مانند حافظه AMD Smart Access تقویت می‌شود. عملکرد بیشتر از اجزای پیشرفته شما. حافظه CORSAIR VENGEANCE DDR5 SODIMM مکمل سخت افزار قدرتمند CORSAIR VOYAGER a1600 است و فرکانس های فوق العاده بالای پلت فرم DDR5 را ارائه می دهد.

CORSAIR VOYAGER a1600 گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای با جزئیات با دقت رنگ خیره‌کننده را روی یک صفحه نمایش 16 اینچی 2560 x 1600 IPS QHD+ با نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده بالای 240 هرتز نمایش می‌دهد. بازیکنان می‌توانند گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای را به شکلی که در فریم فوق‌العاده دیده می‌شود تجربه کنند. نرخ بدون پاره شدن صفحه نمایشلپ‌تاپ CORSAIR VOYAGER a1600 در طرح‌بندی صفحه‌کلید آمریکای شمالی، انگلستان، آلمانی، فرانسوی و نوردیک در هنگام عرضه در دسترس است.

CORSAIR VOYAGER a1600 با ترکیب فناوری تولید محتوای اختصاصی Elgato، رویای یک استریمر است که به حقیقت پیوست. ده دکمه میانبر کلید S با دسترسی آسان، کنترل جریان را در اختیار شما قرار می دهد که توسط نرم افزار Elgato Stream Deck پشتیبانی می شود. وب‌کم 1080p30 FHD لپ‌تاپ، چهره شما را با جزئیات واضح به تصویر می‌کشد، در حالی که یک آرایه 4 میکروفون جهت‌دار با حذف نویز محیط، صدای شما را به وضوح ضبط می‌کند، حتی در هنگام رقابت با نویز پس‌زمینه.

برای کسانی که مایلند بیشتر مشخصات یا ظاهر لپ تاپ CORSAIR VOYAGER خود را سفارشی کنند، ORIGIN PC گزینه های سفارشی چاپ UV یا حکاکی لیزری را نیز ارائه می دهد. همه سیستم‌های ORIGIN PC شامل پشتیبانی فنی رایگان 24 ساعته در ایالات متحده آمریکا و کار رایگان مادام‌العمر هستند.

CORSAIR، یک رهبر جهانی در تجهیزات و سیستم‌های با کارایی بالا برای گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان به رایانه‌های شخصی، امروز در دسترس بودن لپ‌تاپ CORSAIR VOYAGER a1600 AMD Advantage Edition در فروشگاه آنلاین CORSAIR و توزیع‌کنندگان در سراسر جهان را اعلام کرد. CORSAIR VOYAGER a1600 از MSRP از 2699.99 دلار شروع می‌شود، CORSAIR VOYAGER a1600 دارای پردازنده و گرافیک پیشرفته AMD برای سیستم‌های تلفن همراه است که با استفاده از فناوری‌های هوشمند اختصاصی AMD، در کنار نرم‌افزار و فناوری‌های CORSAIR و Elgato، برای ایجاد یک تجربه بازی و استریم کار می‌کنند. مثل هیچ کدام.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برای اطلاع از قیمت‌های فعلی CORSAIR VOYAGER a1600، لطفاً به وب‌سایت CORSAIR مراجعه کنید یا با نماینده فروش یا روابط عمومی CORSAIR محلی خود تماس بگیرید.

CORSAIR VOYAGER a1600 دارای یک سال گارانتی و همچنین خدمات مشتری و شبکه پشتیبانی فنی جهانی CORSAIR است.

موجودی، گارانتی و قیمت
لپ تاپ بازی CORSAIR VOYAGER a1600 بلافاصله از شبکه جهانی خرده فروشان و توزیع کنندگان مجاز CORSAIR در دسترس است.