لپ‌تاپ‌های ممتاز جدید MEDION ERAZER دارای سوئیچ لمسی CHERRY MX فوق‌العاده کم

ویژگی سوئیچ لمسی برای حداکثر دقت

دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید MEDION ERAZER از سوئیچ‌های CHERRY MX Ultra Low Profile Tactile (ULP) نیز استفاده می‌کنند. سوئیچ برنده جایزه تنها 3.5 میلی متر ارتفاع دارد که آن را به باریک ترین سوئیچ در محدوده MX تبدیل می کند و امکان اجرای صفحه کلیدهای لپ تاپ کاملاً مکانیکی پیشرفته را فراهم می کند که با احساس تایپ دلپذیر، بازخورد شدید در حین پخش و نوشتن، قابلیت اطمینان بالا مشخص می شود. ، و دوام.

به این ترتیب، خریداران این لپ‌تاپ‌های رده بالا، یک صفحه‌کلید کاملاً مکانیکی کاملاً قابل اعتماد برای تایپ کردن در حین بازی، نوشتن سنگین و تولید محتوا دریافت خواهند کرد.

CHERRY MX، رهبر بازار و متخصص در سوئیچ‌های مکانیکی در صفحه‌کلید، اکنون در لپ‌تاپ‌های پیشرفته جدید MEDION ERAZER Beast X40 و Major X20 با سوئیچ‌های لمسی MX Ultra Low Profile نیز حضور دارد. این به MEDION اجازه می دهد تا آخرین سخت افزار با کارایی بالا را با صفحه کلید مکانیکی بادوام تکمیل کند که دقت قابل اعتماد و تجربه تایپ با کیفیت بالا را در هر شرایطی تضمین می کند.

MEDION ERAZER Major X20: جمع و جور و قدرتمند
MEDION ERAZER Major X20 از نظر تجهیزات تقریباً مشابه Beast X40 است اما به دلیل صفحه نمایش 16 اینچی آن کمی جمع و جورتر است. این لپ‌تاپ همچنین یکی از اولین لپ‌تاپ‌هایی در اروپا است که از NVIDIA GeForce RTX 4070 کاملاً جدید با هشت گیگابایت حافظه ویدیویی استفاده می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن
MEDION ERAZER Beast X40 از اواسط فوریه با NVIDIA GeForce RTX 4090 با قیمت 4,499 یورو و با NVIDIA GeForce RTX 4080 با قیمت 3,799 یورو در فروشگاه MEDION و سایر خرده فروشان شریک در دسترس خواهد بود. کیت خنک کننده MEDION ERAZER به طور جداگانه در ماه مارس با MSRP 249 یورو عرضه خواهد شد. MEDION ERAZER Major X20 در ماه مارس در فروشگاه MEDION عرضه می شود. قیمت در ماه مارس اعلام خواهد شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

صفحه کلید مکانیکی با قابلیت لمسی CHERRY MX Ultra Low Profile

MEDION ERAZER با Beast X40 سطح بالا استانداردهای جدیدی را تعیین می کند. ترکیبی از پردازنده قدرتمند Core i9-13900HX اینتل، 32 گیگابایت حافظه DDR5-4800 و پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 4090 با 16 گیگابایت VRAM چشمگیر، صفحه نمایش 17 اینچی QHD+ را با ابعاد 16:10 تضمین می کند. نسبت ها به لطف فناوری همگام سازی NVIDIA G-Sync و نرخ تازه سازی سریع 240 هرتز، پخش مداوم، سریع و بدون لکنت محتوا تضمین شده است. با ادغام یک SSD دو ترابایتی PCIe-4.0 فضای کافی برای برنامه ها و بازی ها نیز وجود دارد.

خنک کننده خارجی اختیاری به شکل کیت خنک کننده MEDION ERAZER عملکرد بیشتری را از Beast X40 استخراج می کند: به لطف خنک کننده بهبود یافته، عملکرد را می توان تا ده درصد افزایش داد. از طرف دیگر، این لپ تاپ با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4080 و ظرفیت ذخیره سازی کمی کاهش یافته نیز موجود است.

طراحی سوئیچ انحصاری و ثبت شده، مجموعه ویژگی های اثبات شده سوئیچ های CHERRY MX را در خود جای داده و حداکثر دقت و عملکرد بی عیب و نقص را حتی در طراحی باریک تضمین می کند. این امر از طریق سیستم تماس بسیار دقیق Gold Crosspoint و مواد ویژه ای مانند فولاد ضد زنگ و پلاستیک پلیمری مقاوم در برابر حرارت به دست می آید. تمامی سوئیچ های CHERRY MX منحصراً ساخت آلمان هستند.

CHERRY MX Ultra Low Profile Touch به فروشندگان لپ تاپ مانند فناوری انحصاری MEDION ERAZER برای تجربه تایپ منحصر به فرد ارائه می دهد که مزایای صفحه کلید مکانیکی را با طراحی باریک لپ تاپ ترکیب می کند. ویژگی سوئیچ لمسی حداکثر دقت و عملکرد عالی را تضمین می کند. MEDION ERAZER Beast X40 و Major X20 از نسخه لمسی سوئیچ با بازخورد لمسی استفاده می کنند، که نیازی به نویز معمولی تحریک مشتق کلیک ندارد. MX Ultra Low Profile Tactile با نیروی محرک 65 سانتی نیوتن و فاصله قبل از سفر فقط 0.8 میلی متر، با دقت و سرعت فعال می شود – برای بازی سریع و کار سریع و پربار. به لطف سفر بیش از حد ارگونومیک یک میلی متری، احساس تایپ معمولی کیبوردهای مکانیکی کلاسیک نیز تضمین می شود.