لوله فلکسی کابل لوله خرطومی فلزی فانوس

این محصول، در رنگ های متنوعی نظیر مشکی،قرمز،سفید و طوسی تولید خرید لوله فلکسی می شود. اگر کانالی با طول عمر بالا و روکشی درجه یک می‌خواهید، در انتخاب خود شک نکنید. انعطاف بالا موجب استفاده از آن در سیستم‌‌های مکنده و دمنده شده است.

  • این لوله‌ها در هر دو فضای خشک و مرطوب به کار می‌روند چرا که جنس روکش آنها، این لوله‌ها را برای محیط های مرطوب قابل استفاده کرده و محیط های خشک باعث افزایش طول عمر این لوله‌ها می‌باشد.
  • این شرکت تولیدی،کانال های فلکسیبل خرطومی داکت اسپیلت (لوله خرطومی انعطاف پذیر هوا یا لوله فلکسیبل قابل انعطاف) خود را برندهای تجاری خود در بازار عرضه می نماید.
  • بعد از ساخت و تولید نهایی غالباً لوله فلکسی برق به صورت رول شده یا همان کلاف لوله ای در خواهند آمد.
  • دو لایه کناری از جنس آلومینیوم و لایه وسطی از عایق پلی استر بوده و از خاصیت انعطاف‌‌پذیری، کشسانی و مقاومت در برابر رطوبت، بخار و حرارت بالای مناسبی برخوردار است.
  • این لوله به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد به خوبی ارتعاشات سیستم را جذب کرده و دیرتر دچار شکستگی می شود.
قیمت کانال فلکسیبلیا کانال های فلکسیبل در مقایسه با دیگر کانال های گالوانیزه مناسب تر می باشد. بهای کانال فلکسیبل یا لوله های فلکسی بل به عواملی همچون نوع مواد مصرفی، مفتول، عایق به کار رفته، نحوه تولید و … بستگی دارد که این موارد می تواند تولید کانال های خرطومی فلکسیبل با لوله فلکسی یا لوله فلکسیبل را تحت شعاع قرار دهد. پی وی سی ماده‌ای است که در برابر نورخوشید و رطوبت می‌تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد، بنابراین این لوله عمدتا برای محافظت سیم و کابل شبکه در محیط‌های مرطوب یا محیط‌های باز است. تولید در سه لایه متفاوت بر اساس استاندارد جهانی EN موجب افزایش اعتماد مشتریان جهت استفاده از لوله خرطومی آلومینیومی ساده برای سیستم تهویه هوا، هود و فن شده است.

مهم تر از آن عوامل محیطی از قبیل گرد و غبار و باران نیز نمیتواند منجر به صدمه به سیم های برق شود. مقاومت بالای لوله خرطومی برزنتی در برابر اسید و مواد شیمیایی موجب به‌کارگیری از آن در سطح کارگاه، شرکت، سیلو و آزمایشگاه‌های پتروشیمی شده است. تنها یک لایه برزنت مسلح نخ‌دار همراه با فنر نگهدارنده موجود در فلکسیبل برزنتی موجب کاهش وزن، افزایش طول عمر و تحمل دمای منفی 20 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد شده است. همچنین از این فلکسی به صورت روکار و برای تخلیه هوای گرم و آلوده محیط بسیار مناسب خواهد بود.

لوله خرطومی فلکسی سایز 16 (حلقه 25 متری)

شرکت sti بزرگترین تولیدکننده عایق های صوتی، کانال فلکسیبل، عایق الاستومری و لوله فلکسی است. این شرکت در سال 1387 در راستای اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی تاسیس شد. که این امر خود کاربرد یک سیستم ارتینگ را در تاسیسات برق ساختمان دارا می باشد. و برای دوربین های مدار بسته بسیار مناسب بوده تا یک تصویر با کیفیت را به نمایش برساند. انواع مختلفی لوله فلکسی وجود دارد که هر کدام برای شرایط مختلف بهینه شده‌اند. مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید لوله فلکسی باید در نظر بگیرید این است که آیا این لوله می‌تواند نیازمندی‌های من را برآورده کند؟ در ادامه به توضیح انواع لوله فلکسی می‌پردازیم.

لوله فلکسی سایز ۱۶حلقه ۲۵ متری

زیرا برق و الکتریسیته یک نیاز مشترک و اجتناب ناپذیر برای زندگی راحت و همراه با آسایش است. حال برای استفاده کردن از برق و الکتریسیته نیازمند کابل کشی درون ساختمان ها برای انتقال برق به نقاط مختلف هستیم. به همین منظور بسیار حیاتی است که بتوانیم از صحت و سلامت کابل ها و سیم های ساختمانی اطمینان کافی را حاصل کنیم.

لوله فلکسی کابل لوله خرطومی فلزی فانوس