لوله خرطومی برق نسوز قیمت و خرید لوله فلکسیبل الکتروکارینا

لوله خرطومی برق نسوز قیمت و خرید لوله فلکسیبل الکتروکارینا

از دیگر کاربرد های لوله فلکسی برق، می توان به محافظت سیم ها و کابل های تجهیزاتی اشاره کرده که دائما در حال لرزش لوله فلکسی و حرکت هستند. به طور کلی زمانی که دستگاهی در حال حرکت و یا ارتعاش باشد، تمامی تجهیزات ثابت موجود در سیستم به خصوص لوله های برقی را تحت بارهای نوسانی و ارتعاش قرار می دهد. در صورتی که در این تجهیزات ار لوله ای معمولی به عنوان محافظی برای کابل ها و سیم های برقی استفاده شود، پس از مدتی این لوله ها آسیب دیده و باید تعویض گردند. این لوله به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد به خوبی ارتعاشات سیستم را جذب کرده و دیرتر دچار شکستگی می شود. لوله خرطومی ساده آلومینیومی STI در سایزهای 3 الی 24 جهت کانال داخلی هوای ساختمان تولیده شده و جهت انجام این نیز می‌توانید از لوله فلکسیبل برزنتی یا لوله فلکسی کومبی با روکش PVC استفاده کنید.

  • اگر بخواهیم به صورت ساده لوله ی فلکسیبل را تعریف کنیم، آن ها را به عنوان یک روکش محافظتی برای سیم ها و کابل ها می شناسند.
  • این محصول با قیمت و کیفیت مناسب در فروشگاه سینی کابل نوین موجود بوده و فروش دارد.
  • هدف از استفاده این قطعات اتصال دهنده در واقع محافظت از محل اتصال سیم برق به تجهیزات الکترونیکی می باشد.

برای همین هم تحمل دمای بالایی دارند و هم در برابر مواد شیمیایی و روغنی، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. بازه‌ی تحمل دمای این محصولات، بین منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۱۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد است. و لوله فلکسی بدون روکش ساخته می‌شوند که در این جا موضوع مورد بحث لوله فلکسی روکشدار است. این نوع کانال ها را بعلت ساختار پلاستیکی میتوان به راحتی جابجا کرد و در فضاهای کم عرض و پر پیچ و خم استفاده کرد و در سقف های کاذب که بسورت بازسازی ساخته شده کانال کولر یا کانال تهویه هوا را از این مدل لوله های منعطف استفاده کرد. همچنین بر حسب نیاز مشتری توانایی تولید لوله در حلقه‌‌های به متراژ 5، 10، 15، 25 را دارد.

لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 100

۱-کاربرد در سیستم های تهویه مطبوعِ ساختمانهای مسکونی،تجاری،اداری، درمانی ،بهداشتی و بیمارستانی. البته این ورق‌های گالوانیزه دارای یک روکش از جنس PVC هستند که خاصیت ضد آتش به آن اضافه می‌کند. ضمنا رنگ‌های مختلفی از آن نیز موجود است که با درخواست و سفارش شما عزیزان قابل پیاده‌سازی، اجرا و تولید می‌باشد. می‌توان از این لوله برای محافظت از سیم‌ها ان هم در محیط‌های مرطوب و یا محیط‌های باز استفاده نمود. طبق اطلاعات ارائه شده در بخش‌‌های بالا، لوله‌‌های فلکسی دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از آن‌‌ها توانایی رفع نیاز خاصی را بر عهده دارند. بنا بر محل استفاده و سیمی که باید پوشش داده شود؛ اندازه لوله-های فلکسی متفاوت است.

لوله خرطومی گالوانیزه با روکش (فلکسی بل) سایز 9

به طور کلی سایز و اندازه های لوله برق متناسب با تعداد و مقطع سیم ها و کابل هایی که در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود. به همین منظور عمدتا برای اینکه محدودیتی برای استفاده از این نوع از لوله ها در تاسیسات برقی وجود نداشته باشد، لوله های فلکسی برق در سایز های ۴، ۶، ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲ و غیره تولید می شوند. اما روکش آلومینیومی لوله فلکسی PL موجب به‌کارگیری بیشتر آن به نسبت لوله IFD در محیط باز خواهد شد. از دیگر کاربردهای لوله شلاقی فلزی ، مشخص کردن مسیر برای سیم و کابل‌ها است.

لوله خرطومی فلزی بدون روکش (Indoor)

تعیین نوع سیم کشی مناسب، کار را برای آنها آسان‌تر می‌کند و همچنین نظم بهتری برای سیم کشی بوجود خواهد آمد؛ مجرای عبور سیم‌های برق از جنبه‌های ضروری است که هر برقکار باید به آن دست پیدا کند. درواقع این مجرا لوله‌های بادوام و انواع دیگر محفظه‌های سیم کشی را شامل می‌شود، که برای محافظت از هادی‌های سیم کشی الکتریکی، استفاده می‌گردد. که درواقع با استفاده از این دسته محافظ‌ها، کابل‌های الکتریکی آسیب نخواهند دید. لوله‌های فلکسی، با توجه به ساختار و کاربردی که دارند، دارای انواع مختلفی هستند. لوله فلکسیبل‌های موجود در فروشگاه الکتروکارن، در سایزهای مختلف در جدول زیر به صورت خلاصه آورده شده است. شما می‌توانید با توجه به ابعاد کارتان، تعداد رشته‌ها و همچنین ضخامت سیم‌ها و کابل‌های خود، سایز مورد نظرتان را سفارش دهید.