لنوو 100 میلیون دلار در برند سبک زندگی بازی Angry Miao سرمایه گذاری می کند

شعار برند Angry Miao Future Art Community است. Angry Miao که در سال 2019 تأسیس شد، محصولات فناوری متعددی را راه‌اندازی کرد که برای بیان گرایش‌های خرده‌فرهنگی طراحی شده‌اند و از طریق تعامل نزدیک با جامعه ایجاد شده‌اند. رسانه های برتر (مانند TechCrunch) و رسانه های مد جهانی (مانند HYPEBEAST) بارها در مورد محصولات Angry Miao گزارش داده اند. توسط طرفداران، Angry Miao به طور کلی کیت صنعت فناوری در نظر گرفته می شود. تا کنون، Angry Miao تعدادی محصول فناوری متمایز را روانه بازار کرده است، از جمله CYBERBOARD – یک صفحه کلید مکانیکی سفارشی و AM HATSU – یک صفحه کلید ارگونومیک تقسیم شده کاملا بی سیم و الهام گرفته از Westworld با بدنه فلزی منحنی سه بعدی. تصاویر هدفون های بی سیم CYBERBLADE که هنوز منتشر نشده اند نیز به چیزهای بزرگی اشاره می کنند.

Angry Miao یک مدل فروش جهانی D2C را اتخاذ کرده است که در آن محصولات مستقیماً از طریق Discord و Shopify به مصرف کنندگان نهایی در سراسر جهان فروخته می شوند. اغلب از یک سیستم “پیش فروش” محدود استفاده می شود که در آن کاربران سفارشات خود را از ماه ها قبل ثبت می کنند. اکثر این محصولات به فروش رفته یا در انبار موجود نیستند. پیش فروش فقط چندین بار در سال انجام می شود و حجم فروش 1 میلیون دلار در سال 2020، بیش از 3 میلیون دلار در سال 2021 و احتمالاً رشد بیشتر در سال 2022 افزایش می یابد.

محصولات Angry Miao به دلیل قیمت بالای خود مشهور هستند. در سال 2022، یک نسخه سفارشی نقاشی شده با دست از صفحه کلید AM HATSU توسط هنرمند گرافیتی Shek، که قبلا با Balenciaga کار می کرد، به عنوان بخشی از بسته نرم افزاری CYBERVERSE معرفی شد. این لات به صورت متوالی به قیمت 14038 دلار به یک خریدار مرموز در پلت فرم حراج Tmall به حراج گذاشته شد.

دنیس سانگ، نایب رئیس گروه Lenovo و شریک ارشد Lenovo Capital and Incubator Group، افزود: «پس از ایجاد Angry Miao، تأیید محصول به سرعت از طریق مدل ایجاد مشترک جامعه تکمیل شد، که آگاهی برند را در دسته صفحه کلید باز کرد. . ما به توانایی و تجربه تیم خود اطمینان داریم و انتظار داریم که Angry Miao تجربه نهایی مصرف کننده هوشمند را برای طیف گسترده تری از مصرف کنندگان در بازار گوشی TWS به ارمغان بیاورد. گروه لنوو برای مدت طولانی عمیقاً درگیر تولید هوشمند است. محصولات سخت افزاری آن شامل لپ‌تاپ، لپ‌تاپ بازی، پروژکتور، تبلت و سایر محصولات پرفروش در زیر مجموعه‌های مختلف می‌شود. لنوو با پایگاه صنعتی خود در هسته خود، با Angry Miao برای توسعه بیشتر خوشه صنعتی خود همکاری خواهد کرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

“ما برای سهم بازار در سطح بالای بازار TWS رقابت خواهیم کرد.” لی نان، مدیر عامل Angry Miao گفت. “برند ما و محصول ما پس از سال ها تلاش سخت آماده است. ما واقعاً از همه حمایت هایی که دریافت کرده ایم و فرصتی برای پیوستن به این صنعت عظیم هستیم. رقیب جدیدی برای مارک های برتر اینجاست.” لی نان نتیجه گرفت.

لازم به ذکر است که لی نان، بنیانگذار Angry Miao بارها اشاره کرده است که صفحه کلیدهای سفارشی فقط ابزاری برای بررسی امکان آفرینی مشترک در جامعه فناوری هستند. از زمان آغاز به کار، این شرکت سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه هدفون های TWS انجام داده است. در حال حاضر، اولین هدفون بی سیم Angry Miao، با نام CYBERBLADE، نزدیک به عرضه است.

جورج هی، معاون ارشد گروه Lenovo و رئیس گروه Lenovo Capital and Incubator، گفت: “در حالی که Lenovo Capital and Incubator Group در فناوری های پیشرفته سرمایه گذاری می کند، ما همچنین به دنبال “گونه های جدیدی” هستیم که عمیقاً فناوری را با صنعت ادغام کند. . Angry Miao یک بازیکن جدید در رقابت فناوری مصرف کننده هوشمند است. از طریق نوآوری در جامعه، نه تنها محصولات فن آوری مد روز را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد، بلکه هدف آن برقراری ارتباط عاطفی عمیق با کاربران خود است. به عنوان گام بعدی، Angry Miao بازار مصرف انبوه را بر اساس جامعه گسترش خواهد داد. گروه سرمایه و انکوباتور لنوو از منابع فنی غنی، سیستم زنجیره تامین قوی و کانال‌های فروش گسترده گروه لنوو استفاده خواهد کرد تا Angry Miao را قادر سازد تا به توسعه سریع بازار داخلی کمک کند.

Angry Miao رسماً تکمیل دور جدیدی از بودجه را با جمع آوری میلیون ها دلار وجوه اعلام کرده است. این سرمایه گذاری توسط Lenovo Capital and Incubator Group (LCIG) به ارزش بیش از 100 میلیون دلار آمریکا انجام شده است. قبل از این دور تأمین مالی، Angry Miao چندین دور تأمین مالی از سرمایه‌گذارانی مانند ZhenFund و DragonBall Capita دریافت کرده بود.