لنوو مجموعه راه حل های همکاری هوشمند را با ThinkSmart View Plus جدید و مستقل گسترش می دهد.

ThinkSmart One، اولین نوار همکاری مبتنی بر ویندوز در جهان، که در سال 2022 رونمایی شد، در فوریه 2023 در بازارهای منتخب در سراسر جهان در دسترس است. ThinkSmart One که برای اتاق‌های جلسات کوچک تا متوسط ​​یا فضاهای اداری اختصاصی خانگی طراحی شده است، از یک پردازنده یکپارچه Core نسل یازدهم اینتل با فناوری vPro پشتیبانی می‌کند. ThinkSmart One با پشتیبانی از برنامه‌های کنفرانس ویدیویی آشنا مانند Microsoft Teams Rooms یا Zoom Rooms و دارای هشت آرایه میکروفون با حذف اکو و نویز، بلندگوهای استریو 15 وات و دوربین یکپارچه با وضوح بالا با میدان دید وسیع، ارائه می‌دهد. یک تجربه صوتی-بصری استثنایی

نمایشگر Teams که ThinkSmart View Plus را اجرا می کند همچنین قابلیت هات دسکینگ را ارائه می دهد، یک راه حل کاری ترکیبی که به کارمندان اجازه می دهد به سرعت مکان های کاری انعطاف پذیر را پیدا کنند و تماس بگیرند، جلسات موقت برگزار کنند، یا به تجربه شخصی خود در Teams متصل شوند. پس از اتصال، کارمندان می توانند از انتقال یکپارچه از دفتر خانه به دفتر کار خود بدون تنظیمات پیچیده لذت ببرند، در حالی که از تجربه شخصی سازی شده Teams لذت می برند. هنگام خروج از سیستم، اطلاعات شخصی کاربر از دستگاه حذف می شود و خطرات امنیتی به حداقل می رسد.

ThinkSmart View Plus به اعضای تیم قدرت می دهد تا با تأثیرگذاری تعامل داشته باشند. با استفاده از یک قلم غیرفعال و یک برنامه تخته سفید مایکروسافت، کاربران می توانند ایده های بزرگ را با دستگاه کشف کنند. کاربران همچنین می‌توانند با نوار صوتی ممتاز با دو بلندگوی 5 واتی و آرایه میکروفون چهارگانه بشنوند و شنیده شوند، در حالی که دوربین 4K IRGB با قاب‌بندی خودکار و امنیت هوش مصنوعی تصاویر واضح و شفافی را ارائه می‌دهد.

مانند تمام محصولات اتاق جلسه Lenovo ThinkSmart، ThinkSmart View Plus به صورت استاندارد با سه سال پشتیبانی برتر Lenovo ارائه می شود و دسترسی به تکنسین های پیشرفته را در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال فراهم می کند. همچنین شامل یک سال نرم افزار و خدمات ارزش افزوده Lenovo است:

  • خدمات حرفه‌ای ThinkSmart: استقرار به بخش‌های فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا هر راه‌حل را در پلتفرم‌های ارتباطی یکپارچه موجود نصب، پیکربندی و ادغام کنند.
  • خدمات حرفه ای ThinkSmart: سرویس عیب یابی از راه دور و پشتیبانی فنی دستگاه های ThinkSmart را توسط تکنسین های خدمات حرفه ای Lenovo ارائه می دهد.
  • ThinkSmart Manager مجموعه نرم افزار مدیریت همکاری Lenovo است. برای حفظ همکاری مؤثر، فناوری باید همیشه روشن، همیشه متصل و آسان برای استفاده باشد. ThinkSmart Manager به بخش‌های فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا مجموعه کاملی از راه‌حل‌های همکاری هوشمند را از یک رابط بصری پیکربندی، کنترل و مدیریت کنند.

راه حل های همکاری هوشمند بیشتر

لنوو امروز در نمایشگاه سیستم‌های اطلاعات اروپا (ISE 2023) در بارسلونا، ThinkSmart View Plus را با نمایشگر تیم‌های مایکروسافت معرفی کرد، یک نمایشگر مستقل با قابلیت‌های صوتی، تصویری و تخته سفید. راه حل همکاری هوشمند به طور هدفمند برای دفاتر اداری، دفاتر تلفن، دفاتر اجرایی و موارد استفاده در دفتر خانه ساخته شده است. کنترلر IP جدید Lenovo برای فضاهای همکاری و ThinkSmart One جدید نیز به مجموعه راه حل های همکاری هوشمند می پیوندند.

شانون مک کی، مدیر کل کسب و کار همکاری هوشمند جهانی، لنوو، گفت: «مشتریان لنوو به دنبال راه‌حل‌های هوشمند و منعطف هستند تا اعضای تیم را قادر به همکاری بهتر در طیف وسیعی از سناریوهای کاری کنند. ThinkSmart View Plus با ویژگی هایی برای افزایش بهره وری، نوآوری و رضایت کارکنان طراحی شده است.

ThinkSmart View Plus که برای افزایش بهره‌وری شخصی طراحی شده است، با دسترسی به چت، تقویم و فایل‌های Teams، تجربه مشاهده شخصی، ایمن و انعطاف‌پذیری را در تیم‌های مایکروسافت فراهم می‌کند و در عین حال به کارمندان اجازه می‌دهد از طریق دستگاه به جلسات بپیوندند. هنگامی که به رایانه شخصی کاربر متصل می شود، ThinkSmart View Plus اشتراک گذاری صفحه بین دو دستگاه را برای نمایش همزمان محتوا و ارائه دهندگان فعال می کند. علاوه بر این، ThinkSmart View Plus به راحتی هنگام اتصال به رایانه از طریق USB-C به حالت مانیتور تغییر می کند.

ThinkSmart View Plus از Qualcomm QCS8250 system-on-chip (SoC) استفاده می کند، تراشه ای که به طور خاص برای برنامه های کاربردی اینترنت اشیاء سازمانی و تجاری از شرکت Qualcomm Technologies طراحی شده است. پردازنده سطح بعدی برای ارائه حداکثر کارایی برای دوربین های پرقدرت در داخل طراحی شده است. منابع محاسباتی و برنامه های هوش مصنوعی Edge، و همچنین از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند.

در حالت مانیتور، ThinkSmart View Plus با پایه ارگونومیک و نگهدارنده تلفن همراه راحت روی پایه، بهره وری راحت را امکان پذیر می کند. این دستگاه همچنین قابلیت نصب VESA روی دیوار را دارد.

به Smart View Plus فکر کنید
از آنجایی که روش کار افراد به تکامل خود ادامه می‌دهد، مهم نیست که چگونه و کجا کار می‌کنند، در ارتباط و تعامل باقی بمانند. نمایشگر نوآورانه ThinkSmart View Plus راه‌حلی است که کار ترکیبی را با افزایش بهره‌وری، انعطاف‌پذیری و همکاری از طریق تجربیات شخصی و hotdesking خود امکان‌پذیر می‌سازد.

ThinkSmart View Plus یک دستگاه یکپارچه با صفحه نمایش 27 اینچی چند لمسی، ویدیو و صدای ممتاز، و محاسبات داخلی برای بهره وری و همکاری قدرتمند است.

مجموعه راه‌حل‌های همکاری هوشمند لنوو با گزینه‌های بیشتری برای بهبود ارتباط بین اعضای تیم در سراسر شرکت در حال گسترش است.
لنوو یک گزینه کنترل‌کننده جدید برای ThinkSmart Core و ThinkSmart One ارائه می‌کند تا فضاهای همکاری را تقویت کند. براق و پیچیده با طراحی ممتاز و کم حاشیه، کنترلر IP جدید Lenovo یک نمایشگر HDMI عبوری AV روی IP است که اتصال اترنت (CAT5e) با استفاده آسان را با PoE ارائه می دهد. نصب و استفاده آسان تر، کنترلر جدید امکان نصب تا فاصله 100 متری از رایانه شخصی را بدون دردسر سیم های داخلی، نصب پیچیده و نیاز به برق روی میز فراهم می کند. کنترلر IP جدید Lenovo به تقاضای فزاینده برای HDMI رومیزی و همچنین اتصال IP با سازگاری PoE پاسخ می دهد.

آلبرت کویمان، مدیر ارشد مهندسی و صدور گواهینامه همکاران دستگاه های Microsoft Teams در مایکروسافت، گفت: «در این زمان که کار هیبریدی وجود دارد، مشتریان به راه حلی نیاز دارند که برای آوردن تیم های مایکروسافت به هات دسک ها و باجه های تلفن طراحی شده باشد. صفحه نمایش Microsoft Teams به طور خاص برای این فضاها طراحی شده است و مکمل راه حل های Microsoft Teams Rooms Lenovo است که برای فضاهای بزرگ جلسات طراحی شده است. »

قیمت و در دسترس بودن

  • ThinkSmart View Plus از اواسط سال 2023 در بازارهای منتخب در سراسر جهان با قیمت 2345 دلار در دسترس خواهد بود.
  • Lenovo ThinkSmart One و کنترلر در فوریه 2023 در بازارهای منتخب در سراسر جهان با قیمت 2899 دلار در دسترس هستند.
  • Lenovo ThinkSmart One با IP Controller در سه ماهه اول سال 2023 در بازارهای منتخب در سراسر جهان با قیمت 3100 دلار در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران