لنوو از ThinkCentre neo 50a All-in-One با کمک هوش مصنوعی رونمایی کرد

امنیت یکپارچه برای محافظت از کسب و کارها و کاربران بسیار مهم است. ThinkCentre neo 50a 24 شامل Firmware Trusted Platform Module 2.0 (fTPM 2.0) برای رمزگذاری داده ها و افزودن یک لایه حفاظتی اضافی است. حفاظت در سطح BIOS از دسترسی غیرمجاز به صورت دستی یا از طریق دستگاه‌های USB جلوگیری می‌کند و تشخیص حضور انسان، کاربران را از طریق الگوریتم‌های بیومتریک به کمک هوش مصنوعی شناسایی می‌کند. دوربین پاپ آپ تنها زمانی باز می شود که شما به آن نیاز داشته باشید و از نقض ناخواسته حریم خصوصی جلوگیری می کند.

همکاری هوشمند و همهجانبه برای محیط های کاری مدرن حیاتی است. نئو 50a 24 با تمرکز بر ارائه AIO بسیار پربازده و کنفرانس‌های ویدیویی هوشمندتر، شامل صدای هارمن و یک وب‌کم جمع‌شونده است و دارای یک مدیر جلسه هوش مصنوعی است که مترجم بی‌درنگ، صدا به متن، شرح بسته، ویرایشگر یادداشت جلسه و تعامل صوتی آمازون الکسا برای یک تجربه مشترک آینده نگرانه. Lenovo Smart Appearance ویژگی‌های چهره را بهبود می‌بخشد و پس‌زمینه را برای کنفرانس ویدیویی در سطح حرفه‌ای محو می‌کند.

امروز، لنوو از رایانه رومیزی جدید ThinkCentre neo 50a 24 All-in-One (AIO) با ویژگی های خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی برای پاسخگویی به نیازهای نسل بعدی مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) رونمایی کرد. لنوو مجموعه کاملاً جدید ThinkCentre neo دسکتاپ خود را که در اوایل سال جاری معرفی شد، گسترش می‌دهد، که برای ارائه راه‌حل‌های محاسباتی رومیزی با کارایی بالا و آماده آینده برای کسب‌وکارهای در حال رشد طراحی شده است تا تجربیات کاری همه جانبه را تجربه کنند. دسکتاپ جدید AIO با استفاده از جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core سری H با گرافیک مجزای Intel Arc A370M و اجرای ویندوز 11، از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی شامل تشخیص حضور انسان، کاهش نور تطبیقی ​​صفحه نمایش، حذف نویز و AI Meeting Manager استفاده می‌کند. تعداد کمی.

قدرت پردازش زیاد و گرافیک حرفه‌ای حتی سخت‌ترین کارها را با حداکثر ظرفیت حافظه 16 گیگابایت و گزینه‌های ذخیره‌سازی بزرگ که فضای زیادی را برای داده‌های محلی تضمین می‌کند، آسان می‌کند. Wi-Fi 6 پهنای باند را در شبکه‌های پرتراکم برای کارهای یکپارچه همکاری ابری به حداکثر می‌رساند.

در دسترس بودن

ThinkCentre neo 50a 24 یک صفحه نمایش 23.8 اینچی Full HD دارای تاییدیه TÜV Rheinland Low Blue Light با زاویه دید گسترده، با گزینه لمسی، با طراحی براق و مینیمالیستی برای ظاهری معاصر با رنگ های ترازو و پایانی ارائه می دهد. مواد علامت انطباق ThinkShield با امنیت مبتنی بر fTPM، حفاظت در سطح BIOS، و امنیت پورت، حفاظت را افزایش می‌دهد و تعهدات پایداری با استفاده از پلاستیک اقیانوس در بسته‌بندی و طراحی سازگارتر با محیط زیست تقویت می‌شود. محیط با استفاده از محتوای بازیافتی پس از مصرف و رنگ مواد اولیه رایگان مواد.

بهره وری هوشمند برای تجربیات کاری مولد

تشخیص حضور انسان مبتنی بر هوش مصنوعی، اتصال بدون لمس را برای سهولت استفاده و انعطاف‌پذیری چند کاربره امکان‌پذیر می‌سازد و می‌تواند به‌طور هوشمندانه صفحه نمایش را هنگامی که کاربر به دور نگاه می‌کند کم کند و مصرف انرژی را کاهش دهد. صفحه نمایش تطبیقی ​​نور محیط را حس می کند و در صورت لزوم صفحه نمایش را کم نور یا روشن می کند.

ایمنی بیشتر و دوام قابل توجه

ThinkCentre neo 50a 24 از آگوست 2022 در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Neo 50a 24 نه تنها برای بهبود تجربه کاربر و کاهش اثرات زیست محیطی آن از طریق استفاده از مواد از منابع مسئول طراحی شده است، بلکه برای کاهش مصرف انرژی نیز طراحی شده است. گواهینامه ENERGY STAR 8.0 حداکثر بهره وری را برای کاهش مصرف انرژی تضمین می کند و استانداردهای سختگیرانه ای را در طول چرخه عمر محصول خود برای مطابقت با گواهینامه نقره ای EPEAT رعایت می کند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند خدمات Offset CO2 Lenovo را انتخاب کنند، یک سرویس اختیاری که به شرکت‌ها کمک می‌کند در پروژه‌های سبز خاص مشارکت کنند.