لنوو از نسل بعدی راه حل های زیرساخت هوشمند مبتنی بر اینتل برای تسریع نوسازی فناوری اطلاعات رونمایی کرد

تا سال 2027، گارتنر پیش بینی می کند که بیش از 90 درصد از سازمان های جهانی برنامه های کاربردی کانتینری را اجرا خواهند کرد. اگرچه این برنامه‌ها نمونه‌سازی، آزمایش و استقرار سریع در فضای ابری را ممکن می‌سازند، استقرار در محیط‌های مقیاس بزرگ اغلب چالش برانگیز است. ارکستراتورها، مانند Kubernetes منبع باز، اتوماسیون استقرار در مقیاس بزرگ را فعال می کنند و به سرعت در بسیاری از سازمان ها به یک نیاز برای پشتیبانی از ماهیت پویا برنامه های کاربردی مدرن ابری تبدیل می شوند. رویکرد ابری باز Lenovo امکان استفاده از بهترین پلتفرم‌ها و سرویس‌های کاربردی Kubernetes در کلاس را برای هماهنگ‌سازی کانتینر و تحویل برنامه‌های بومی ابری فراهم می‌کند و امکان استفاده بهتر از زیرساخت‌های سخت‌افزاری و در عین حال بهبود کارایی عملیاتی را فراهم می‌کند.

عملکرد دو برابر برای بارهای کاری حیاتی
راه‌حل‌های نسل بعدی لنوو با پردازنده‌های نسل چهارم اینتل زئون مقیاس‌پذیر، شبکه‌سازی داده، استنتاج هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل را تسریع می‌کنند و عملکرد بهبود یافته‌ای را برای کمک به کسب‌وکارها در مدیریت، پردازش و تحلیل رشد انفجاری داده‌ها ارائه می‌کنند. از آنجایی که تقاضای داده‌های کسب‌وکارهای امروزی به‌طور تصاعدی افزایش می‌یابد، سرورهای پریمیوم ThinkSystem و ThinkAgile V3 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کارآمدترین حجم کاری امروز را در تمام صنایع، از جمله پایگاه‌های اطلاعاتی درون حافظه، پایگاه‌های داده‌های بزرگ تراکنش، پردازش دسته‌ای، تجزیه و تحلیل بلادرنگ تامین کنند. ، ERP، CRM، جایگزینی سیستم قدیمی و بارهای کاری مجازی و کانتینری شده. این کیف پول همچنین با نرم افزار بهبودیافته XClarity Controller (XCC2) راه اندازی سریعتر سیستم را نسبت به نسل قبلی امکان پذیر می کند.

بارهای کاری HPC از منابع سیستم در سطوح بسیار بالاتر و در دوره های زمانی طولانی تری نسبت به بارهای کاری دیگر استفاده می کنند. کاهش مصرف برق یک ابر رایانه بدون به خطر انداختن عملکرد مزایای بسیاری دارد. هر وات برق مصرفی به گرما تبدیل می شود که باید از سیستم حذف شود. در سیستم‌های خنک‌کننده با هوا، گرما توسط فن‌های سیستم حذف می‌شود و به قدرت بیشتری نیاز دارد. با نپتون، مایع گرما را از بین می برد و نیاز به فن های تشنه انرژی را از بین می برد. این به کاربران HPC اجازه می دهد تا عملکرد بهتری داشته باشند و در عین حال مصرف انرژی و اثرات زیست محیطی مرکز داده را کاهش دهند.

از Exascale تا Everyscale، Lenovo متعهد است که سازمان‌ها را در هر اندازه‌ای قادر می‌سازد تا به عصر بعدی فناوری‌های ابررایانه دسترسی پیدا کنند تا به آنها کمک کند تا بزرگترین چالش‌های بشریت را حل کنند.

چابکی ابری مقیاس پذیر و ایمن را برای عصر محاسبات مدرن فعال کنید
Lenovo استقرار از لبه به ابر را با راه‌حل‌های کلید در دست تسریع می‌کند تا تحول دیجیتال هوشمندتر را فعال کند و به مشتریان کمک کند تا تجارت خود را تسریع کنند. راه‌حل‌های ابری سرتاسر لنوو که با در نظر گرفتن امنیت، مقیاس‌پذیری و چابکی ساخته شده‌اند، باز، اثبات‌شده و آماده به کار هستند. راه‌حل‌های جدید سیستم‌های از پیش پیکربندی‌شده، از پیش تأیید شده و آماده برای فضای ابری را با مدیریت چرخه عمر داخلی برای برآورده کردن نیازهای مبرم مشتریان ارائه می‌کنند. با پورتفولیوی جدید Lenovo Infrastructure Solutions V3، شرکت ها می توانند از یک راه حل چابک برای توسعه و مدیریت پلتفرم های ابری در مقیاس بزرگ و در عین حال ارائه خدمات ابری سازگار استفاده کنند.

راه‌حل‌های زیرساختی جدید Lenovo ThinkAgile V3 HX، MX و VX با یک اکوسیستم شریک باز، از جمله قابلیت‌های نرم‌افزار Microsoft، Nutanix، و VMware از پیش ادغام شده‌اند و از طریق TruScale Infrastructure به عنوان یک سرویس برای انعطاف‌پذیری نهایی در دسترس هستند. مشتریان می توانند راحتی یک تجربه ابری را با امنیت و کنترل راه حل های سنتی در محل ترکیب کنند. با نرم‌افزار ادغام‌شده Lenovo Open Cloud-Automation (LOC-A)، استقرار، تهیه و مدیریت زیرساخت‌های کانتینر بدون دردسر می‌شود و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا استقرار را تا 81 درصد سریع‌تر از محاسبات استاندارد تسریع کنند و زمان کسب درآمد را به طور متوسط ​​25 افزایش دهند. درصد به عنوان مثال، راه‌حل Lenovo Cloud Native برای VMware Tanzu در ThinkAgile VX به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا زیرساخت‌های مدرن را با پایداری در مقیاس اجرا و اجرا کنند، در حالی که کانتینرها و ماشین‌های مجازی را از همان صفحه کنترل مدیریت می‌کنند، در نتیجه استفاده از منابع را بهبود می‌بخشد و چرخه‌های توسعه کانتینر را کوتاه می‌کند.

عملکرد بهتر، مصرف انرژی کمتر با سیستم‌های جدید نپتون
سرورهای جدید ThinkSystem SD650 V3 و SD650-I V3 Lenovo که توسط نسل پنجم فناوری خنک‌کننده مستقیم آبی Lenovo Neptune خنک می‌شوند، کارایی نپتون را به نسل جدیدی از سیستم‌ها گسترش می‌دهند که مشتریان را قادر می‌سازد تا مصرف انرژی را تا 40 درصد کاهش دهند و در عین حال به حداکثر کارایی دست پیدا کنند.

امروز، لنوو از 25 سرور ThinkSystem و ThinkAgile جدید و راه حل های فوق همگرا با پردازنده های نسل چهارم Xeon Scalable اینتل به عنوان بخشی از مجموعه راه حل های زیرساخت V3 خود که اخیراً اعلام شده است، رونمایی کرد. راه‌حل‌های یکپارچه که برای کمک به تسریع مدرن‌سازی کلی فناوری اطلاعات برای سازمان‌ها در هر اندازه طراحی شده‌اند، عملکرد، کارایی و قابلیت‌های مدیریتی پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند که به‌طور خاص برای حجم‌های کاری پیچیده، از جمله برنامه‌های کاربردی حیاتی، هوش مصنوعی، HPC و کانتینری بهینه شده‌اند.

bp هیجان زده است که یک سایت تجربه اولیه برای پردازنده نسل چهارم Xeon Scalable اینتل با Lenovo باشد. با پشتیبانی از حافظه نسل بعدی سریعتر DDR5، PCIe 5.0 و Compute Express Link (CXL) 1.1، خوشه جدید ما به دانشمندان این امکان را می دهد که کارهای خود را کوتاه کنند. زمان کشف است. این فناوری از تلاش های تحقیقاتی ما برای حمایت از آینده صفر خالص bp پشتیبانی می کند.

در دهه گذشته، لنوو خنک‌کننده مایع را فراتر از پردازنده‌ها و حافظه‌ها به PCIe، ذخیره‌سازی، پردازنده‌های گرافیکی و موارد دیگر گسترش داده است. سیستم‌های جدید از خنک‌سازی نپتون برای حافظه با پهنای باند بالا (HBM) در مدل‌های منتخب بهره می‌برند و برنامه‌های HPC را تا چهار برابر پهنای باند حافظه بیشتر ارائه می‌دهند و عملکرد نسلی را تا ۲.۸ برابر بهبود می‌بخشند. کاربران HPC اکنون آخرین نسل پردازنده های Intel Xeon Max Series با پردازنده های گرافیکی HBM و Intel Data Center Max Series را خواهند داشت که همگی توسط Lenovo Neptune خنک شده اند تا سخت ترین حجم کاری مدل سازی و شبیه سازی را اجرا کنند.

کامران، معاون رئیس‌جمهور و مدیر کل سرور و ذخیره‌سازی زیرساخت لنوو، گفت: «در فضای رقابتی کسب‌وکار امروز، راه‌حل‌های زیرساختی مدرن که بینش‌ها را سریع‌تر و کارآمدتر می‌کند، حجم‌های کاری پیچیده را از لبه به ابر امکان‌پذیر می‌سازد، در همه صنایع بزرگ حیاتی است. گروه راه حل ها “با بهبود عملکرد و مدیریت پذیری مجموعه ThinkSystem V3 مبتنی بر اینتل، مشتریان می توانند ردپای محاسباتی خود را تا سه برابر کاهش دهند تا بازگشت سرمایه بهتری داشته باشند و زیرساخت های خود را با یک پلتفرم یکپارچه طراحی شده برای هوش مصنوعی، مجازی سازی و چندگانه به راحتی تغییر دهند. نیازهای محاسبات ابری و پایدار.”

همانطور که گسترش جهانی داده ها ادامه دارد، شرکت ها به یک معماری فناوری اطلاعات جدید نیاز دارند که لبه مشتری، شبکه و هوش ابری را در بر می گیرد تا به آنها کمک کند تا برای برآورده کردن نیازهای دائما در حال تغییر نوآوری کنند. نسل بعدی سرورها و فضای ذخیره سازی ThinkSystem Lenovo و ThinkAgile با پردازنده های نسل چهارم Intel Xeon Scalable شامل شتاب دهنده های داخلی است که می تواند به دستیابی به استفاده کارآمدتر و بهره وری انرژی برای بارهای کاری با سریع ترین رشد از جمله مشاغل وابسته به امروز کمک کند. علاوه بر این، این نمونه کارها یک معماری باز منحصربفرد با مدیریت پیشرفته، قابلیت اطمینان برتر و امنیت گسترده ارائه می‌کند تا به کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای کمک کند تا در میان ابرهای متنوع کار کنند و در عین حال از محیط‌های فناوری اطلاعات موجود استفاده کنند.

زیرساخت‌های مدرن فناوری اطلاعات نیز باید در برابر تهدیدات امنیتی پیچیده‌تر سخت‌تر شوند و از بالاترین سطوح تداوم کسب‌وکار پشتیبانی کنند. مجموعه راه‌حل‌های زیرساخت Lenovo V3 امنیت ThinkShield و انعطاف‌پذیری فناوری اطلاعات را با لایه ایزوله افزوده ایمنی در برابر دسترسی‌های غیرمجاز و حملات مخرب ارائه می‌کند. Root of Trust ماژولار Lenovo به محافظت، شناسایی و بازیابی از حملات سایبری و سازش های دیجیتالی با تشخیص و نظارت پیشرفته در طراحی تراشه کمک می کند، در حالی که Lenovo System Guard با نظارت سخت افزاری پیشرفته، امنیت بیشتری را بین تولید، تحویل و استقرار فراهم می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

راه حل هایی مانند ThinkSystem SR850 V3 جدید، عملکرد بالا، قابلیت اطمینان و تطبیق پذیری مورد نیاز برای مقابله با بارهای کاری با شدت بالا را در یک طراحی متراکم 4 سوکتی 2U ارائه می دهند و به کسب و کارها این امکان را می دهند تا به سرعت نیازهای توسعه مانند افزایش مدیریت داده در سراسر تولید را برآورده کنند. ، برنامه های کاربردی خدمات بهداشتی و مالی. این سرور شامل تجزیه و تحلیل خطاهای پیش‌بینی‌کننده، تشخیص نور، و تشخیص دستکاری داخلی برای جلوگیری از خرابی برنامه‌ها و خرابی‌ها برای عملکرد امن‌تر مرکز داده است.