لاجیتک راه حل رزرو دسکتاپ را برای مکان های کاری ترکیبی معرفی می کند و Logi Dock Flex را راه اندازی می کند، یک ایستگاه داک مدیریت شده

تیم‌های فناوری اطلاعات می‌توانند به‌سرعت Logi Dock Flex را در مقیاس با مدیریت کابل امن برای مناطق میز بدون درهم‌کاری نصب و استقرار دهند. با Logitech Sync، IT می‌تواند Logi Dock Flex را از راه دور برای تنظیم تنظیمات رزرو، مدیریت تجهیزات و سفارشی‌سازی بر اساس سیاست‌های ترکیبی شرکت، نظارت و مدیریت کند.

Logi Dock Flex با صفحه نمایش 8 اینچی، سه پورت USB در جلو و سه درگاه دیگر در پشت، از نمایشگرهای دوگانه، اتصال به شبکه و حداکثر توان 100 وات پشتیبانی می‌کند و اتصالات دستگاه‌های ایمن و استاندارد و همچنین برای کارمندان را امکان‌پذیر می‌کند. تا دستگاه خود را بیاورند. به لطف ادغام تقویم با برنامه Logi Tune، کارمندان می توانند دسکتاپ خود را با عکس پس زمینه و پیام دور خود شخصی سازی کنند و با یک لمس به جلسات بپیوندند. و برای رزرو یکباره، پنل تعاملی نشان می دهد که آیا دفتر در دسترس است یا خیر.

امروز، لاجیتک بین‌المللی یک سرویس رزرو دسکتاپ راه‌اندازی کرد که تجربه بهتری از هات دسکینگ را برای کارمندان و توانایی بیشتری برای مدیریت دسک‌تاپ‌های مشترک در مکان‌های مختلف فراهم می‌کند. این سرویس بر روی Logi Dock Flex اجرا می‌شود، یک ایستگاه اتصال مدیریت شده با امکانات کامل که برای دسکتاپ‌های مشترک در محیط‌های کاری انعطاف‌پذیر طراحی شده است. تغییر به یک مدل کاری ترکیبی به شرکت ها این فرصت را داده است تا فضای اداری خود را مجددا ارزیابی و بهینه کنند. اما تکامل ترکیبی چالش‌های ایجاد انگیزه در کارکنان برای بازگشت به دفتر و نیاز به داده‌ها و بینش برای درک پیکربندی فضا و سرمایه‌گذاری مداوم را نیز معرفی کرده است.

برای مدیران تسهیلات، بینش و تجزیه و تحلیل استفاده از فضا در زمان واقعی به آنها کمک می کند تا عملکرد دفتر انعطاف پذیر و سیاست های پشت به دفتر را درک کنند. داده های مدیریت محل کار مانند استفاده از میز، اوج اشغال و رفتارهای کاربر، حدس و گمان را از استفاده و برنامه ریزی فضا خارج می کند.

قیمت و در دسترس بودن
Logi Dock Flex که در رنگ مایل به سفید ارائه می شود، در پاییز 2023 در سراسر جهان از نمایندگی های فروش مجاز و در logitech.com با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 699 دلار در دسترس خواهد بود. خدمات رزرو دسکتاپ لاجیتک به صورت رایگان در دسترس است و می توانید از امروز از طریق پورتال مدیریت همگام سازی درخواست کنید. ویژگی‌های ممتاز مانند اطلاعات استفاده، هشدارها و نقشه‌های طبقه در طول نسخه بتا عمومی تا ۱ ژوئیه ۲۰۲۴ رایگان هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اسکات وارتون، ژنرال، گفت: “شرکت ها می دانند که باید در زمان رفت و آمد صرفه جویی کنند تا کارمندان هیبریدی را به دفتر بیاورند. پاسخ این است که میزهای فوتبال بیشتری اضافه نمی کنند، بلکه به کارمندان راهی برای برنامه ریزی روزهای خود در دفتر ارائه می دهند.” مدیر لاجیتک B2B. ما یک رویکرد چند جانبه برای ایجاد Logi Dock Flex در نظر گرفتیم که نه تنها چالش‌های رزرو و مدیریت میزها را حل می‌کند، بلکه همکاری اجتماعی را ارتقا می‌دهد و به مدیران فناوری اطلاعات و مدیران محل کار داده‌هایی درباره نحوه استفاده از فناوری و فضا ارائه می‌دهد.»

نظرسنجی McKinsey Social Capital نشان می دهد که کارمندان به طور کلی گزارش می دهند که کمتر با افراد در شبکه های شرکتی خود ارتباط برقرار می کنند. با خدمات رزرو دفتر لاجیتک، کارمندان می توانند روزهای اداری را با تیم خود برنامه ریزی کنند، از طریق Logi Tune یک میز رزرو کنند و به هم تیمی های خود در برنامه اطلاع دهند. پس از رسیدن به آنجا، آنها به سادگی با یک کابل USB به Logi Dock Flex متصل می شوند و به سرعت به کار خود می پردازند.

رویکرد به پایداری
لاجیتک متعهد به ایجاد جهانی عادلانه تر و سازگار با آب و هوا با تلاش فعالانه برای کاهش تأثیر کربن ما است. به همین دلیل است که Logi Dock Flex تا حدی از مواد کم‌ضرر مانند پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرف و آلومینیوم کم کربن در صورت امکان ساخته می‌شود و در بسته‌بندی‌های مسئولانه ارسال می‌شود.

قابلیت چند سرویس Logi Dock Flex به تیم‌های فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا تیم‌های مایکروسافت، Zoom Workspace Reservation یا خدمات رزرو دسک‌تاپ خود لاجیتک را انتخاب کنند و به زودی گزینه‌های بیشتری از پلتفرم‌های رزرو ارائه می‌شود. خدمات رزرو دسکتاپ لاجیتک از طریق Logitech Sync مدیریت می‌شود و می‌تواند با Logi Dock Flex یا با استفاده از کدهای QR برای عملکرد مستقل، بدون نیاز به خرید سخت‌افزار لاجیتک، مستقر شود.