لاجیتک از مجموعه متنوعی از موش ها و کیبوردهای «ساخته شده برای مک» رونمایی کرد

امروز، لاجیتک مجموعه جدیدی از محصولات «طراحی شده برای مک» را معرفی کرد که به گونه ای طراحی شده است که کاملاً با پیکربندی های مک در موارد استفاده مختلف سازگار و قابل اعتماد باشد. مجموعه جدید شامل صفحه کلید کوچک مکانیکی MX برای مک، ماوس MX Master 3S برای مک، ماوس Lift برای مک و صفحه کلید بلوتوث K380 برای مک در رنگ بلوبری جدید است.

رویکرد پایداری لاجیتک
محصولات لاجیتک، از جمله محصولات «ساخته شده برای مک»، نه تنها برای ارائه تجربیات استثنایی برای کاربر، بلکه با در نظر گرفتن تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی طراحی شده اند. قطعات پلاستیکی محصولات MX برای Mac و Lift for Mac شامل پلاستیک بازیافتی پس از مصرف تایید شده است تا به پلاستیک پایان عمر در وسایل الکترونیکی مصرفی قدیمی زندگی دومی بدهد.

  • 47٪ برای MX Mechanical Mini برای Mac Space Grey
  • 36٪ برای MX Mechanical Mini برای Mac Pale Grey
  • 27٪ برای MX Master 3S برای Mac Space Grey
  • 22٪ برای MX Master 3S برای Mac Pale Grey
  • 54٪ برای Lift برای Mac

تمامی محصولات لاجیتک دارای گواهینامه کربن خنثی هستند. ما تأثیر خالص کربن محصولات لاجیتک را با طراحی برای پایداری و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در هر کجا که ممکن است کاهش می دهیم. ما همچنین اثرات باقیمانده خود را با خرید جبران‌های با کیفیت بالا و تایید شده از جنگل‌داری، انرژی‌های تجدیدپذیر و جوامع متاثر از آب و هوا جبران می‌کنیم.

بالابر موس مک
Lift for Mac که برای راحتی تمام روز طراحی شده است یک ماوس ارگونومیک عمودی است که برای افرادی با دست های کوچک تا متوسط ​​ایده آل است. Lift for Mac که در آزمایشگاه Logitech Ergo Lab طراحی و آزمایش شده است، با زاویه 57 درجه، دست شما را در موقعیت طبیعی دست دادن قرار می دهد. این کار فشار کمتری به مچ دست در طول روز وارد می کند و بازو و بالاتنه شما را در وضعیت طبیعی تری قرار می دهد.

ماوس MX Master 3S برای مک
یک نماد بازسازی‌شده برای کاربران پیشرفته مک، ماوس MX Master 3S برای Mac، موجود در رنگ‌های خاکستری فضایی و خاکستری روشن، آنچه را که قبلاً دوست داشتید با ویژگی‌های جدید ترکیب می‌کند تا نهایت راحتی، عملکرد و گردش کار را داشته باشید. با چرخ الکترومغناطیسی MagSpeed، از 1000 خط در ثانیه عبور کنید و DPI را بین 1000 تا 8000 تنظیم کنید تا روی یک یا چند نمایشگر با وضوح بالا کار کنید. MX Master 3S برای Mac دارای کلیک‌های بی‌صدا، ردیابی روی شیشه، شارژ سریع با کابل USB-C در حین استفاده است و می‌تواند تا سه دستگاه مختلف اپل را در macOS و iPadOS با Easy-Switch متصل کند.

صفحه کلید بلوتوث چند دستگاهی K380 برای مک (Blueberry)
صفحه‌کلید مدرن با تایپ لپ‌تاپ مانند در طرح‌بندی مینیمالیستی، صفحه‌کلید چند دستگاهی K380 به‌طور یکپارچه با تنظیمات اپل شما ادغام می‌شود و به‌طور یکپارچه در همه دستگاه‌های اپل شما کار می‌کند. این صفحه کلید سبک وزن که در رنگ بلوبری جدید موجود است، در هر کجا که هستید، در خانه یا در جاده، راحتی و راحتی تایپ به سبک دسکتاپ را ارائه می دهد. کلیدهای توخالی تایپ روان و فوق‌العاده بی‌صدا را ارائه می‌کنند و از طریق Easy-Switch با فشار دادن یک دکمه به MacBook، iPad یا iPhone شما متصل می‌شوند.

دلفین دان، معاون رئیس جمهور و مدیر کل خلاقیت گفت: «ما می دانیم که کاربران اپل برای زیبایی طراحی منسجم در کل مجموعه خود – در محل کار یا خانه – ارزش قائل هستند و به ماوس و صفحه کلیدهایی نیاز دارند که در تمام اکوسیستم های آنها کار کند. و بهره وری در لاجیتک. ما مجموعه‌ای از ابزارهای شیک ایجاد کرده‌ایم که با افزودن قابلیت‌ها، سفارشی‌سازی و راحتی بیشتر، نحوه کار شما را بهبود می‌بخشد. و از آنجا که می‌دانیم یک اندازه برای همه مناسب نیست، این مجموعه برای رفع نیازهای مختلف طراحی، توسعه و طراحی شده است. از کاربران اپل.”

صفحه کلید مکانیکی مینی MX برای مک

اولین صفحه‌کلید مکانیکی لاجیتک که برای Mac بهینه‌سازی شده است، در رنگ‌های خاکستری فضایی و خاکستری روشن موجود است، طرح‌بندی صفحه‌کلید برای Mac را با قابلیت سفارشی‌سازی میان‌برها و تسریع خلاقیت با Logi Options+ ارائه می‌دهد. MX Mechanical Mini برای Mac دارای سوئیچ‌های بی‌صدا لمسی و نور پس‌زمینه هوشمند است تا در همه شرایط نوری جریان داشته باشد. حداکثر سه دستگاه مختلف اپل را برای macOS، iPadOS یا iOS با Easy-Switch وصل کنید و هنگام کار صفحه کلید را با کابل USB-C شارژ کنید.

قیمت و در دسترس بودن
در سپتامبر 2022 در logitech.com و سایر خرده فروشان جهانی موجود است، قیمت های خرده فروشی پیشنهادی عبارتند از:

  • MX Mechanical Mini برای مک: 149.99 دلار
  • MX Master 3S برای مک: 99.99 دلار
  • آسانسور برای مک: 69.99 دلار
  • K380 برای مک: 39.99 دلار



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران