قیمت مادربرد اولین سوکت اروپایی AM5 X670E به صورت آنلاین ظاهر می شود

تنها چند روز تا عرضه رسمی پردازنده‌های سری Ryzen 7000 و همراه با مادربردهای X670 و X670E باقی مانده است، اولین قیمت مادربرد در اروپا ظاهر می‌شود. با حسن نیت از @momomo_us، ما اکنون قیمت‌هایی را از یک خرده‌فروش ناشناخته اروپایی برای 11 مدل ASUS به‌علاوه کارت Godlike MSI داریم. ما همچنین موفق شدیم قیمت های اضافی را از Geizhals، که یک سایت مقایسه قیمت اروپایی است، برای پنج مدل ASRock و یک مدل از گیگابایت پیدا کنیم. امیدواریم که در اینجا به دنبال قیمت‌گذاری مکان‌دار هستیم، زیرا از نظر ارزش برای پول خوب به نظر نمی‌رسد. مسلماً، ایسوس شناخته شده است که نسبت به رقبای خود حق بیمه دریافت می کند، اما در حال حاضر هیچ جا خوب به نظر نمی رسد.

با قیمت گذاری @momomo_us و MSI بدون دلیل خاصی شروع می شود، MEG X670E Godlike آینده آن با قیمت 2399 یورو ذکر شده است و هیچ نوع لوازم جانبی خنک کننده مایع را شامل نمی شود. این باید یکی از گران ترین مادربردهای مصرف کننده باشد، اگر قیمت واقعی خرده فروشی آن باشد. با رفتن به ایسوس، مدل Prime X670-P آن با قیمت 418.53 یورو و نسخه WiFi به 446.89 یورو کاهش یافته است. این اولین شاخصی است که نشان می‌دهد این قیمت‌های واقعی خرده‌فروشی نیستند، زیرا نسخه‌های وای‌فای مادربردها نسبت به مدل‌های غیر وای‌فای 10 تا 20 دلار قیمت دارند. ما در اینجا قصد نداریم قیمت تک تک کارت ها را بررسی کنیم، فقط به تصاویر پیوست نگاه کنید، اما بر اساس این قیمت های برتر، ایسوس دو مدل با قیمت بالای 1000 یورو دارد، ROG Crosshair X670E Hero و ROG Crosshair X670E Extreme. دومی با قیمت 1486.95 یورو فهرست شده است.

بر اساس قیمت Geizhals، ASRock نیز محدوده قیمتی بیش از 1000 یورو را انتخاب می‌کند که هر دو مدل X670E Taichi آن به خوبی در آن محدوده قیمت قرار می‌گیرند. تایچی معمولی با قیمت 1005.90 یورو و نسخه محدود Carrara با قیمت 1055.10 یورو به فروش می رسد. این از یک فروشنده اتریشی به نام سینگر کامپیوتر است. سایر مدل‌های ASRock آنقدرها هم گران نیستند، اما حداقل 200 دلار بیشتر از آنچه باید باشند. در نهایت Gigabyte X670E Aorus Master را داریم که در یکی دیگر از خرده فروشان اتریشی با قیمت 617.31 یورو فهرست شده است، که بر اساس قیمتی که TPU در کامپیوتکس داده شده است، حدود 100 تا 150 یورو بیشتر از قیمتی است که باید به فروش برسد. حتی با در نظر گرفتن تورم. . کاری را که می خواهید با آن انجام دهید، اما اگر این نشانه ای از قیمت واقعی خرده فروشی باشد، بعید است که کسی این بار رایانه شخصی خود را ارتقا دهد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران