قیمت دی وی دی رایتر خرید بلوری رایتر آی تی بازار | techpowerup

این دی وی دی رایتر هم با کابل USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل می‌شود و با سیستم‌عامل‌هایWindows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X سازگار می‌باشد. اگر لپ تاپ باریک و سبکی انتخاب کرده اید که درایو داخلی ندارد، بهترین راه حل خرید درایو اکسترنال است. با تهیه‌ی این دستگاه، امکان تماشای فیلم و پخش موسیقی از روی سی دی و دی وی دی، و همچنین امکان کپی و رایت دی وی دی و سی دی برای شما به وجود می‌آید. یک درایو اکسترنال با طراحی باریک و قابل حمل،تمام مشکلات ناشی از نبود دی وی دی رایتر را حل می‌کند.

  • این بافر در واقع اطلاعات لازم برای رایت را در خود ذخیره نوده و کم کم به چیپ ست پردازشی منتقل می نماید تا بر روی CD و یا DVD رایت شود.
  • اگر هنگامی که دستگاه DVD PLAYER شما مشغول کار کردن است و سر و صدای زیادی از خود تولید می‌کند.
  • یکی از اصلی ترین نکات توجه به میزان سرو صدایی است که از درایو های دی وی دی و سی دی شنیده می شود.
  • اگر چنین باشد ، پس برنامه ای در رایانه شما وجود دارد که از کارکرد عادی درایو جلوگیری می کند.

بنابراین برای کاهش وزن لپ تاپ ها ، دیگر با دی وی دی رایتر تولید نمی شوند.طرز کار مدل اکسترنال خیلی راحت می باشد. نزدیک به 10 سال قبل اغلب لپ تاپ ها و کامپیوترها دارای درایوی جهت نوشتن یا خواندن دی وی دی یا سی دی بودند. کارشناسان فنی نمایندگی لنوو در صورتی که تشخیص دهند تنها راه رفع مشکل کامپیوتر، تعویض دی وی دی رام است آن را با یک دی وی دی رام اصلی و فابریک تعویض می کنند. تعویض قطعه در این مرکز با ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر به مشتری صورت می گیرد. بنابراین اگر قصد تعویض یا تعمیر دی وی دی رام کامپیوترتان را دارید با خیال آسوده آن را به همکاران ما در نمایندگی لنوو بسپارید. تعویض دی وی دی رام زمانی انجام می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته و این دستگاه عملکرد خود را از دست داده باشد.

http://asanbehbar.ir

همانطور که به آن اشاره شد اشکالات متعددی می‌تواند در عملکرد دستگاه دی وی دی رایتر به وجود بیاید. گاه این اشکالات چنان پیش پا افتاده هستند که می‌توان با یک هزینه جزئی و صرف زمان اندک آن را برطرف کرد. از طرفی برخی مشکلات اگر نادیده گرفته شوند می‌تواند هزینه به مراتب بیشتری نسبت به حالت معمول روی دست مشتری یا مصرف‌کننده بگذارد.

دی وی دی رایتر دیدگاه خود را بنویسید

با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و مجله خبری سخت افزار کامپیوتر های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. عواملی که بایستی در خرید درایو نوری در نظر داشته باشید را بالاتر به تفضیل بیان کردیم ، اما ممکن است باز هم در انتخاب نوع درایو نوری کامپیوتر خود دچار تردید شوید . قطعا در زمانه ای که دی وی دی رایتر کامپیوتر از توانمندی کافی برای کار با سی دی و دی وی دی به صورت توامان برخوردار است ، حتی فکر کردن به گزینه درایو سی دی بیهوده است .

شناخت انواع درایو نوری

در اين ديسک ها ، همانطور که از نامشان پيداست ، ديتا به وسيله اشعه هاي مختلف در ديسک نگاشته مي شود و در آن ثبت مي گردد. عمل خواندن و نوشتن فايل ها در ديسک هاي نوري به وسيله دستگاه هايي به نام دي وي دي رايتر انجام مي پذيرد. اين دستگاه ها معمولا در هر هر رايانه و لپ تاپي وجود دارند و به وسيله آن ها ، مي توانيد فايل هاي خود را در سي دي ها و دي وي دي ها ثبت کنيد يا اقدام به اجرا کردن فايل هاي درون ديسک هاي نوري کنيد. در اين مقاله قصد داريم راهنماي خريد دي وي دي رايتر را به شما ارائه کنيم. چنانچه قصد خريد يک دي وي دي رايتر را داريد ، تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد. در زمان انجام عملیات رایت، بافر همواره باید از اطلاعات مورد نظر پر باشد تا دستگاه برای دریافت اطلاعات به مشکل بر نخورد.

DVD RW SATA آکبند میکس